no_cache خرید پودر اسپیرولینا یا منجمد برای ماهیان زینتی آبزیان اینترنتی | مديريت موفقيت

خرید پودر اسپیرولینا یا منجمد برای ماهیان زینتی آبزیان اینترنتی

خرید اینترنتی اسپیرولینا پودر ماهی زینتی

راهنما 09903337056

اسپیرولینا این جلبک سبز جادوویی یکی از بهترین و قویترین مکملهای غذایی برای مصرف و خوراک ماهیان زینتی بشمار میرود . گذشته از درصد مناسب پروتئین موجود در آن با خرید اسپیرولینا مثلا با قیمت بین 200 تا 350 تومان و مصرف آن به ماهیان زینتی این امکان را میدهید تا با استفاده از پیگمنتهای رنگدانه موجود در این جلبک ، ماهی های زینتی بخوبی بتوانند رنگهای مورد نیاز خود را بسازند و زیبایشان چند برابر گردد .

هنگام خرید پودر یا بسته منجمد اسپیرولینا برای ماهی زینتی و البته سایر مصارف به نکاتی توجه داشته باشید ، یک قانون عمومی وجود و اینکه هر چه رنگ اسپیرولینا به سبز تیره و سیر نزدیکتر باشد میتواند از کیفیت بالاتری برخوردار باشد ، و اینکه اسپیرولینای تازه بمراتب از کیفیت بالاتری برخوردار میباشد اما چون نگهداری و انتقال آن مانند گوشت تازه دشوار میباشد ، لذا آن را بصورت پودر و یا منجمد بفروش میرسانند تا بتواند زمان زیادی دوام بیاورد .

خرید اسپیرولینا برای ماهیان زینتی و نیز دام و طیور از جهت اقتصادی بسیار بصرفه میباشد و شما میتوانید بخشی از غذای ماهی را با اسپیرولینا ترکیب و به مصرف برسانید . گذشته از رنگدانه ها و پروتئین ها بخاطر وفور مواد مورد نیاز ماهی با خوردن اسپیرولینا در مقابل بیماری ها مقاوم تر و نیز در مقابل استرس ها نظیر تغییر دما بخوبی میتواند دوام بیاورد .

در بازار امروز ایران ، زمان نگارش این مقاله ، میتوانید پودر دام و طیور و ماهی و کشاورزی اسپیرولینا را از حدود کیلویی 200 تا 350 هزار تومان خریداری کنید . تفاوت عمدتا در کیفیت محصول اسپیرولینا میباشد و توجه داشته باشید با خرید جلبک ارزان بواقع باید مقدار بیشتری از آن را به مصرف برسانید و البته اسپیرولینای کیفیت عالی میتواند بمقرون صرفه تر باشد ، ضمنا در برخی موارد این جلبک باکتری را  گیاه اسپیرولینا نیز مینامند .

اسپیرولینا جهت نگهداری در طولانی مدت برای مصرف ماهیان زینتی بصورت کنسرو مخصوص نیز تولید و روانه بازار میگردد ، و حتی برخی تولیدات داخلی نیز پس از کنسرو شدن روانه کشورهای همسایه شده و گاها مجددا به بازار ایران بازآورده میشوند ! گذشته از اسپیرولینای دام و طیور و آبزییان ، گرید خوراکی اسپیرولینا نیاز برای سلامتی و انرژی و پاکسازی بافتهای انسان بسیار ارزشمند میباشد ، گفته میشود روزی پنج گرم مصرف اسپیرولینا میتواند پس از سه ماه تمامی آثار بد غذایی و سوء تغذیه را از یک کودک بزداید . اسپیرولینای خوراکی را میتوان کیلویی 30 الی 850 تهیه نمود .

نکته اینکه برای استفاده و استفاده اسپیرولینا در دراز مدت باید روی تامین کننده و فروشنده اطمینان کنید ، یعنی تنها با تست قیمت و یا رنگ نمیوان به تمامی خلوص و کیفیت اسپیرولینا پی برد ، ترجیحا از مصرف اسپیرولینای خاور دور بپرهیزید و بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز از خرید و مصرف آن دوری میکنند . این بخاطر آلودگی های محیطی شدید و نیز تا حدی پایبند نبودن به برخی فرهنگ اخلاقی میباشد که کشورهایی نظیر چین در تولید اسپیرولینا چندان مورد استقبال نیستند .