no_cache دفترچه اهداف گام اول موفقیت آزادنه خیالبافی کنید | مديريت موفقيت

دفترچه اهداف گام اول موفقیت آزادنه خیالبافی کنید

راهنما 09903337056

دفترچه اهداف گام اول موفقیت آزادنه خیالبافی کنید

عرض سلام خدمت دوستان عزیز و یاران همراه؛

مجید کیا هستم، از سلسله مجموعه های راز زندگی آسان در خدمت شما عزیزان هستم

این روزها تب موفقیت و موفق شدن دارد همه گیر می شود و همه به دنبال این هستند که به موفقیت برسند. موفقیت از نظر هرکدام از ما یک تعریفی دارد و مهم این است که تعریف ما از موفقیت چیست و ما باید به همان تعریف برسیم. اما تعریف کلی که از موفقیت می کنند این است که شما زمانی که یک هدف تعیین می کنید و به آن هدف می رسید یعنی موفقیت.

نیازهای ما در ما تولید اهداف می کنند، یک نیازی در ما به وجود می آید و یک هدفی را برای ما به وجود می آورد. یعنی من نیاز به گرما به پیدا میکنم، نیاز پیدا میکنم که گرم بشوم و هدف خریدن یک لباس گرم برای من تعیین می شود و وقتی که به این هدف می رسم یعنی به موفقیت رسیده ام.

راز زندگی آسان خیلی خیلی خیلی جلوی چشم شما عزیزان است اما تا به حال به آن توجه زیادی نداشته اید. انشاءا... با کمک همدیگر این ها را کنار خواهیم زد، این ابرها را کنار خواهیم زد و راز زندگی آسان را خواهیم دید و آن را در زندگی به کار خواهیم برد.

اولین قدم برای این که موفق شویم این است که اول باید در درون خودمان موفقیت را خلق بکنیم یعنی ما باید در درون خودمان یک شخص موفق از خودمان خلق بکنیم تا این به بیرون انتقال پیدا بکند تا ما بتوانیم خروجی و یک رفتار مناسب داشته باشیم؛ رفتاری که یک آدم موفق انجام می دهد.

پس برای این که نیاز به یک سری ابزار و یک سری مهارت ها داریم. یکی از آن چیزهایی که لازم داریم این است که باید یک دفترچه برای خود تهیه بکنیم به نام دفترچه ی هدف. این دفترچه قرار است دفترچه ی سرنوشت ما باشد، یعنی این که  چیزهایی که در سر ما نوشته می شود باید در آن دفتر نوشته شود و به حقیقت نزدیک شود و در نهایت به حقیقت تبدیل شود. سرنوشت ما چیزهایی است که در سر ما نوشته می شود. برای این دفترچه ی اهداف برای خودتان ارزش قائل باشید؛ یک دفترچه ای که نصف آن خالی ست را به عنوان دفترچه ی اهداف انتخاب کنید.سریعاً بروید و برای خودتان ارزش قائل شوید و یک دفتر شیک تهیه کنید و از آن به عنوان دفترچه ی اهداف استفاده کنید.

دفترچه ی اهدافتان را که تهیه کردید، پنجاه هدف خود را در آن بنویسید. ممکن است نوشتن پنجاه هدف سخت باشد اما عیبی ندارد؛ کم کم یادتان می آید. شاید بار اولی که بخواهید اهداف خود را بنویسید بیشتر از ده هدف یادتان نیاید اما اشکالی ندارد، یادتان می آید. یک ساعت بعد، یک روز بعد، دو روز بعد اهداف جدیدی یادتان می آید و می توانید اهداف خود را بنویسید.

موقع نوشتن اهداف کاملاً رویاپردازانه عمل کنید. یعنی دو دو تا چهارتا نکنید و به این فکر نکنید که من به این دلیل به این هدف نمیرسم یا این هدف در دسترس نیست، نه، کاملاً رویاپردازانه عمل کنید و شما در  حکم یک کارگردان که تمام امکانات خوب و عالی را در اختیار دارد قرار بگیرید برای ساختن سناریو و فیلم زندگی خودتان.

پس اهداف خود را کاملاً رویاپردازانه بنویسید. اهداف را از کوچک ترین تا بزرگ ترین بنویسید. موقعی شما هدف دارید که تنهایی بروید و سه کیلو نان خامه ای بخرید و همه آن ها را تنهایی بخورید. این هدف بسیار کوچکی است. از کوچک ترین اهداف تا سفر به کره ی ماه و رئیس جمهور شدن و خیلی چیزهای دیگر که از نظر شما خیلی بزرگ است. همه ی این اهداف را بنویسید. اهداف را سطر به سطر بنویسید. م

  • خرید کاپشن قرمز
  • خرید ساعت
  • به دست آوردن فلان چیز
  • گرفتن مدرک

سطر به سطر اهداف خود را بنویسید تا در گام های بعدی با هم دیگر برویم به سراغ این که راز زندگی آسان چیست و ما چطور می توانیم یک شخصیت موفق باشیم.

به خدا بزرگ می سپارمتان، آرزوهای خوب برای شما دارم و مطمئن باشید که راز زندگی آسان در جلوی چشم شماست

پیروز باشید