no_cache کتاب جزوه قانون جذب پول و ثروت | مديريت موفقيت

کتاب جزوه قانون جذب پول و ثروت

خرید جزوه های قانون جذب پول و ثروت شهرام محسنی

کد محصول x415

راهنما 09903337056

 با کاربری از قوانین جهانی قانون جذب میتوانید هر آنچه را دوست دارید به سمت خود جذب کنید ، همان فردی شوید که دور و بر شما پر شود از پیشنهادات بزرگ و پول ساز ، هر جا میروید بگویند دست شما سبک است یا قدم شما برای ما خوبی و برکت می آورد .. خداوند بزرگ خود نیروی  عظیمی در بشر نهاده است بطوری که اگر انسان بیاموزد چگونه از این نیرو استفاده کند به رزق و روزی بسیار خواهد رسید و سرنوشت او مثال زدنی خواهد شد . همانطور که پروردگار زمین و کائنات فرموده است بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را ! لطفا شک نکیند و کافیست بدانید چگونه بخواهید بقول حضرت ذکریا خداوند سبحان هر که را خواهد به هر کجا و هر وقت ، بی حساب بخشد و حتی به هیچ ثابقه و استحقاقی . در پایین همین صفحه قسمتهای مختلقی از تمرینات و دیدگاه های فرهنگ ثروتمندی در قانون جذب تحقیق و نوشته شهرام محسنی آورده شده ، نکاتی که در هیج جای دیگری گفته نشده !

قانون جذب پول و ثروت خرید دوره شهرام محسنی

ثروتمندی و توانگری در دوره پیشرفته SOS-Layers یا لایه های باز ذهن ناخودآگاه از مجموع چند دوره با عملکردهای متفاوت که مکمل یکدیگر میباشند تشکیل شده است .قانون جذب شاید کلیدی ترین لایه این دوره پیشرفته باشد . چرا که برای مثال شما دو مهندس ساختمان با مهارت تخصصی یکسان را در نظر بگیرید ،‌ چرا یکی از آن دو با حقوقی مثلا ماهیانه 2 میلیون تومان در یک شرکت کار میکند اما دیگری هر پروژه ای که میگیرد 500 میلیون تومان نصیبش میشود ! بحث تنها بر سر تخصص و لیاقت نیست ،‌ چرا برخی از ما در نوجوانی با کمترین تجربه و به هیچ مدارکی آنقدر درآمد داشتیم که اکنون حتی با داشتن تخصص ها و مدارک بیشمار هیچ وقت آن درآمد را مجددا نداشته ایم ؟

این تفاوت های نجومی و بسیار زیاد نتیجه باورها و در نتیجه نحوه کاربری سیستم ناخودآگاه افراد در استفاده از قانون جذب میباشد ؛ طی تمرینات اولیه فرهنگ ثروتمندی بین یک تا سه ماه ، بسته به مقدار تمرین افراد زمان یادگیری متفاوت است ، شما تفاوت های اساسی که چرا درآمد و دریافتی افراد تا این حد متفاوت است پی خواهید برد  . اینکه چطور انسانهای پیروز و ثروتمند با جایگذاری مناسب اعتماد بنفس و ایجاد باورهای بدرد بخور و حذف باورهای حتی کوچک اما مخرب ، موفق میشوند و در یک جلسه میلیونها پول بدست بیاورند ، در حالی که هم تخصص های او شاید حتی بخود اجازه ندهند که از کنار آن جلسه عبور کنند ! و باور دارند که آنها در حد جلسات و پولهای بزرگ نیستند .

پولهای بزرگ مثبت اندیشی و تفکر مثبت و بدون ترس خواستن پول و ثروت ضمیر ناخودآگاه ارسال انرژی مثبت جملات تاکیدی

مکانیزم بک گراند قانون جذب

مکانیزم بک گراند قانون جذب

  • خودآگاه
  • ناخودآگاه
  • لایه The Great Unknown که به واقع ناخودآگاه کامل در این لایه است ؛ تصمیمات پنهان که خود ما میگیریم و از آنها بی اطلاع هستیم در این لایه اتفاق می افتد ، به آن لایه دور هم میگویند . مثال ساده فیزیکی آن هنگامی است که بدن شما با بیماری ها مبارزه میکند چه شما بدانید و بخواهید و یا برعکس ، مانند سیستم فیزیکی خواب که با پیچیدگی بسیار سلولهای آسیب دیده را بازسازی میکند . در قسمت های ذهنی این لایه نیز اتفاقات و ساخت و سازهایی رخ میدهد که از حیطه تمرینات مستقیم و خودآگاه ما خارج است . این لایه پرقدرت آنچنان از ما دور است که میتوان گفت این لایه ، اونی که من نیستم است !

دوست داشتن باور کنید نوشته های شما تجسم خلاق فکر کنی رها کردن کاترین پاندر کتاب راز انرژی مثبت انرژی منفی

چرا قانون جذب

چرا قانون جذب ؟

در حالی که بسیاری از این نکات در روشهای دیگر هم وجود دارد چرا از این مجموعه به نام قانون جذب یاد میکنیم ؟ در مغز انسان بخشی وجود دارد به نام critical factor که وظیفه آن حفظ از آلودگی و پالایش ناخودآگاه است . برای مثال وقتی شما کلامی میشنوید که میدانید دروغ و یا کلک است این critical factor  است که از ورود اطلاعات به ناخودآگاه قدرتمند جلوگیری میکند . بدون critical factor بشر امروزی معنی نداشت و انسانها همیشه مانند کودکان و یا غولهای احمق عمل میکردند ، یعنی هر چیز مسخره ای را باور میکردند و به آن عمل میکردند .

از راههای ورود اطلاعات جدید به ناخودآگاه دور زدن critical factor است . یعنی مثلا" استفاده از کلمات رویایی و جادویی مانند واژه قانون جذب ، و یا روشن کردن موتور و نیروهای خیالی در مغز کمک میکند critical factor سخت گیری نکند و کمی باصطلاح راه بدهد . هنگامی که در قانون جذب میگوییم شما با ارسال فرکانس به جهان هستی انرژی و اتفاقات هم فرکانس را دریافت میکنید به واقع با کنایه های خیال انگیز در حال ورود اطلاعات به ضمیر ناخودآگاه هستیم و در مجموع و بطور خلاصه در این حالات critical factor اجازه میدهد که ما بپذیریم پول و ثروت خوب است . پس به واقع عملکرد و راز قانون جذب بیشتر از آن جهت کاربرد دارد که راه های ورود به ناخودآگاه پر قدرت انسان را هموار میسازد .

زندگی کردن آهن ربا تمرکز کنید اتفاق می بیافتد آرزو کنید رها کردن کتاب راز انرژی منفی مثبت اندیشی میلیون دلاری 

 قانون جذب فراتر از علم امروز

کمی فراتر از توضیحات علم امروز

حتما پیش آمده درست لحظاتی که طور خاصی یه یکی از آشنایان فکر کرده اید فورا" او با شما تماس تلفنی گرفته است ! و یا شاید یادتان می آید که مثلا" قرار بوده صبح زود بروید فرودگاه و حتی در آن ساعت صبح که عادت نداشتید درست قبل از آنکه ساعت زنگ بزند از خواب بلند شده اید !

اینگونه قدرت ارتباط تنها مختص انسان نیست ، شاید دیده باشید گروهی از پرندگان را که در حین پرواز شکل خاصی را تشکیل داده اند و جالب اینجاست بدون تماس فیزیکی با یکدیگر به ناگهان دسته جمعی به سمت خاصی مسیرشان را تغییر میدهند در حالی که آن شکل خاص را همچنان حفظ کرده اند ! حتی برای ما بشر آن هم بر روی زمین کلی تمرین و برنامه ریزی و قرار مدار لازم است تا گروهی از افراد با حرکات منظمی با هم در ارتباط باشند .

نمونه های بالا بازگوکننده توانایی های پنهان و عظیم لایه های ذهن ناخودآگاه میباشند که علم امروز هنوز توضیح واضحی از آنها ندارد . اما صدها سال تاکنون بودند و نیز هستند افرادی که از این قوانین طبیعی خداوند و آسمانهایش سود برده اند . شما در اینجا با بخش زیادی از این مفاهیم که طی سالیان سینه به سینه و دست دست تا به امروز رسیده آشنا میگردید . توجه داشته باشید قبل از آنکه به مدرسه بروید و بگویند این فعل است و آن فاعل، شما صحبت کردن را آموخته بودید ! یعنی چه علم امروز به فعل و فاعل قوانین جذب و راز های آن رسیده باشد و چه نرسیده باشد شما باید با سخن گفتن و دیدن و خواستن با قانون جذب و راز های آن آشنا شوید .

جملات تاکیدی اعتقاد دارم تصور کنید تجسم خلاق فکر میکنی نوشته های شما ضمیر ناخودآگاه جملات تاکیدی خواسته تان

 چرا انرژی و باورهای مثبت

چرا انرژی و باور های مثبت ؟

زبانی را که ما در خودآگاه با یکدیگر صحبت میکنیم در ناخودآگاه خیلی کمتر کاربرد دارد . در ناخودآگاه ادبیات و منطق و درک پیچیده و سنگین مفهومی ندارد و بیشتر مواقع گفته ها و مفاهیم به صورت اتوماتیک خلاصه و ساده میگردد و بسیار ممکن است که در این خلاصه نگاری حتی مفاهیم نیز تغییر کنند . برای مثال در نظر بگیرید که شما از امروز تصمیم گرفته اید که پول و درآمد خود را روی برنامه خرج کنید و باصطلاح پول زیاد خرج نکنید. این مفهوم تا به ناخودآگاه و Great unknown  یعنی ناخودآگاه لایه آخر برسد چندین بار خلاصه نگاری و ترجمه میگردد . یعنی از امروز تصمیم میگرم پول زیاد خرج نکنم تبدیل میشود به امروز پول زیاد خرج نمیکنم .. امروز پول زیاد نه .. و در لایه تصمیمات پنهان این جمله تبدیل میشود به پول بزرگ نه .. البته با حس منفی به پول بزرگ چون خود کلام نه آنجا معنی ندارد . بدین ترتیب بطور خلاصه لایه ارتباط انرژی و تصمیمات پنهان هر چه پول بزرگ به طرف شما می آید را اتوماتیک رد میکند !  در حالی که نظر شما در خودآگاه این نبوده که پولهای بزرگی که به سمت شما می آیند را نیز حذف کنید .  مشاهده میکنید جملات و افکار تا از خودآگاه برسد به ناخودآگاه و بااصطلاح ارسال انرژی چقدر میتواند متفاوت و حتی گاهی درخواست ما وارونه و برعکس درخواست گردد .

زبان ناخودآگاه بطور کلی یکسویه میباشد ، یعنی مثلا باید بگوییم من به تهران میروم ، به اصفهان میروم . بدین ترتیب اگر بگویید من به یزد نمیروم معنای دقیقی ندارد و حتی ممکن است ناخودآگاه ترجمه کند که من به یزد میروم . برای اینکه یک جمله نمیخواهم و امثال آن را بگویید بهترین راه برای شروع آن است که به جای من به یزد نمیروم بگویید مثلا من به شیراز میروم . با در نظر گرفتن جای دیگر معمولا آن را که نمیخواهید و نام نمیبرید حذف میشود . پس بجای آنکه بگوییم من رشته فیزیک نمیخواهم باید جایگزینی را که میخواهید بگویید مثلا من ادبیات میخواهم . البته برای نخواستن ها تکنیک نسبتا" پیشرفته ای وجود دارد که در رده های بالاتر توضیح داده میشود .

رها کردن کتاب راز قانون جذب فیلم راز برنده شدن قرعه کشی انرژی منفی علاالدین چراغ جادو آرزو کنید آهن ربا زندگی خوشبخت

 تمرینهای انرژی مثبت برای پول و ثروت قانون جذب

تمرینهای انرژی مثبت برای پول و ثروت

از دیدگاه شما ثروت چیست ؟

چندی پیش یک شوخی مد شده بود که فردی همش دعا میکرد خدایا من در قرعه کشی حساب های پس انداز برنده شوم ، بارها و بارها این دعا را تکرار میکرد .  بعد از مدتی در خواب دید که به او میگویند آخر عزیز من تو اول یک حساب پس انداز باز کن بعد خواهش و دعا کن که در قرعه کشی حساب های پس انداز برنده شوی !

اکنون نه تنها طبق قانون جذب بلکه بر اساس قوانین مدیریتی و روانشناسی نیز هر چه خواسته های شما شفاف تر و قابل توضیح در جملات کوتاه باشد در نتیجه امکان رسیدن به آن بیشتر میباشد . پس برای خود لیستی تهیه کنید که از دید و نظر شما این ثروت چیست که آن را میخواهید ، نمونه های پایین میتوانند راهنما باشند :

  • پول نقد در حساب بانکی 500 میلیون تومان .
  • ماشین سفید رنگ شاسی بلند هیوندا .
  • خانه ای در خیابان زعفرانیه .
  • ارتباط با افرادی مهم که میتوانند راه گشا باشند.
  • مورد احترام و محبت بودن در محیط شغلی و منزل .
  • ویلا با هزار متر زمین و باغ در اطراف تبریز .
  • داشتن مشتری و فروش بیشتر.
  • پرسنل با کارآیی بالا و صداقت کاری .
  • کارخانه ، کارگاه ، فروشگاه ، معاملات بزرگ و ..

از سویی دیگر بقول معروف پول و ثروت باید در ذهن شما حجم و وزن پیدا کنید ، اینکه همش بگویید من فلان قدر پول میخواهم و دوباره آنقدر پول میخواهم در واقع اصلا" معنی ندارد ، مگر در موارد خاص؛ توجه کنید در تمام دوران و در تمام دنیا ثروتمندان ثروت و خوشبختی را نه فقط با پول مستقیم بلکه بیشتر با املاک و ماشین و فروشگاه و سایر دارایی ها حس و تصور میکنند . پول شاید مانند انرژی برق باشد که بدلیل سادگی مصرف ، برخی انرژی ها ماند باد ، نفت و غیره را به برق تبدیل میکنند و سپس در مقصد این برق به انرژی مورد نیاز تبدیل میشود مثلا به حرکت ، سرما و غیره .

شما ثروتمندی نمی یابید که ثروت او فقط پول باشد ، در واقع ثروتمندان میدانند که این حماقت است که ثروت آنها فقط پول باشد . آنها بر اساس نیاز و حس خوشبختی و جوامع آن روز ثروت و حس خوشبختی را در موارد مختلف میدیدند و نه تنها در پول ، البته ممکن است شخصی بخاطر شغلش همواره مقدار زیادی پول داشته باشد مثلا صرافی دارد یا خرید فروش عمده میکند ...

تفکر مثبت اعتقاد دارم تجسم خلاق نوشته شما ضمیر ناخودآگاه جملات تاکیدی انرژی مثبت ارسال امواج خواسته تان باور کنید

اشکال قانون جذب آیا قانون جذب چراغ جادو است ؟

اشکالات در قانون جذب ، آیا قانون جذب فقط یک چراغ جادو است ؟

برخی از دوستان قانون جذب را با علاءالدین و چراغ جادو اشتباه گرفته اند . بالاخره عزیزان  باید یک کاری فکری و تمریناتی انجام دهید که به اهداف و خواسته های خود برسید . اگر قرار بود همه با جادو و جمبل ثروتمند و رئیس شوند که دیگر دنیا اینطور نبود . یعنی شما برای مثال برای یک ماه کار یک مبلغی حقوق دریافت میکردید و اکنون ده ها بار بلکه صد ها بار بیشتر از آن میخواهید آن هم با آسایش و امنیت و نه با درد سر و اذیت ، پس کمی تمرین حق شما است .

در واقع قانون جذب برای آنها بهترین تاثیر را دارد که مانند انسانهای دیگر به کار و تلاش و تدبیر و مدیریت و مانند اینها اعتقاد دارند و با کمک قانون جذب مانند ادویه آشپزی و یا کاتالیزور و سرعت و شتاب دهنده با درصد احتمال بسیار بالاتر و زودتر به نتایج دلخواه خود میرسند . در واقع قوانین گفته شده در قانون جذب جدای از سایر قوانین خدا و طبیعت او نیست . اکثر این مطالب در دوره های مختلف مدیریت و یا روانشناسی آمده است . تنها تفاوت در این است که اینجا در مبحث قانون جذب تمامی مطالب متمرکز بر این موضوع میباشند .

رها کردن کاترین پاندر  ارسال انرژی مثبت دعا کردن فرکانس و مدار آهن ربا زندگی کردن میلیون دلاری تفکر مثبت تجسم خلاق

موتور پنهان قانون جذب بازیابی انرژی از شکست ها

 موتورهای پنهان قانون جذب

مرور و پاکسازی تجربه های شکست و تلخ

بسیاری از مردم شکست ها و خاطرات تلخ را به عنوان تجربه با خود به دوش میکشند و بسیاری از روزنه های امید را با این تلخی های غیر ضروری می بندند ! به واقع ما باید بیاموزیم که آن تجربه تلخی که از گذشته به همراه داریم تشکیل شده از دهها نکته و عادت و عملکرد و حتی ریز تجربه های دیگر ، در واقع در یک تجربه کاری و یا حتی تجربه احساسی که در گذشته داشتید در طول آن دوره چندین عملکرد و تفکر و ریز تجربه های بسیار خوب و موفق هم بوده اند اما در نهایت بخاطر شاید یکی دو نکته ، کل آن پروژه شکست نامیده شده است . بسیار خوب در اینکه آن پروژه شکست نامیده شده من بحثی ندارم ، اما نکته اینجاست که در آن پروژه  یا  کار یا تجربه احساسی ، ما باید ریز تجربه های خوب و تفکرات و عادات و تمرین ها و هرچه که مربوط به آن بوده را مجددا" با حس خوب برگردانیم .

برای مثال فردی برای خوانندگی سالها دوره میبیند و تمرین میکند و کلاسهای مختلف و دوستان بسیار و استودیو ... پس از گذشت مثلا" 10 سال به دلیل خاصی مثلا رکود بازار موسیقی آن شغل را به عنوان یک خاطره تلخ رها میکند . حال توصیه اینجاست که مجددا" خاطرات را با حس خوب مرور کند و از بسیاری از توانایی ها و ارتباطات خود در آن دوره لذت ببرد . مثلا از اینکه چقدر خوب نتهای موزیک را یاد گرفته بود و یا اینکه چقدر عالی با سایر بچه های موزیک ارتباط گرفته بود و .. نهایتا" آن نکته یا نکاتی را که حس میکند واقعا" اشتباه بوده در ذهن ستایش نکند .

مرور و پاکسازی تجربه ها ، انفجار تجربیات این بار به نفع شماست ، بر خلاف همیشه که هرگاه چیزی و یا نکته ای شبیه به اجزای تجربه شکست خورده قبلی میرسید دیگر از ادامه آن فکر تحت عنوان تجربه باز می ماندیم اکنون برعکس با قدرت بسیار از آن استفاده میکنیم . در ادامه مثال بالا فرد  خواننده ممکن است ناخودآگاه ارتباط مناسب با افراد را که تجربه کرده بود و اکنون آن را میستاید مجددا بکار گیرد و در کار و پروژه های امروز بسیار عالی از آن حس ارتباط با افراد استفاده کند ... ریز تجربه ها در شکستهای زندگی شما که شاید نام تجربه بر آنها گذشته اید انفجاری از بازیابی شما هستند .

قانون جذب لب مرز اخلاقیات شناور

 Dynamic Morals  یا لب مرز اخلاقیات شناور

در اینجا توصیه میشود به هر حال روی اصول اولیه اخلاقیات بمانید اما تا حد امکان انعطاف پذیر باشید . این یعنی چه؟ شاید بخاطر بیاورید که مثلا روز اول که در سینک ظرفشویی منزل یا محل کار نگاه میکردید شاید اگر قاشق تان آنجا می افتاد برنمی داشید ! اما پس از گذشت زمان و آشنا شدن و خو گرفتن با آنجا و شستن لیوان خود در آنجا رفته رفته آنقدر این مرز وسواس شما کمتر شده که اگر مثلا چیزی داخل آن ظرفشویی بیفتد آن را میشویید و راحت استفاده میکنید ! یا مثلا عکس رادیولوژی یکی از بستگان را که میخواهید به پزشک تحویل دهید اگر از دستتان به زمین بیافتد و روی آن خط و خش بیافتد شما فکر میکنید که ممکن است اطلاعات عکس قابل خواندن نباشد و احساس گناه میکنید ، اما همان عکس رادیو لوژی برای پزشک که بارها مانند آن را دیده و با تمام خط و خش براحتی آن را خوانده و هیچ مشکل احساسی ایجاد نمیکند .

پس عزیزان روی مرزهای باورهای خیلی سخت ، و اخلاقیات تمرین کنید و تا حد امکان انعطاف پذیر باشید، میتوانید حتی به اشخاصی که شما قبولشان دارید و تقریبا با شما هم افکار هستند توجه کنید و ببینید که مثلا یکی از آنها فلان قانون یا اخلاق را کمی آسانتر میگیرد و شما نیز مانند او باشید .

قانون جذب رها سازی انرژی های بسته شده

رها سازی انرژی های بسته شده

اگر فردی با تحصیلات بالا هستید ، یا فردی باکلاس که خود را ملزم به رعایت بسیاری نکات میدانید ، یا شخصی خجالتی و بسیاری نظایر آن ، در واقع شما نیروی عظیم ناخودآگاه خود را بسته اید و نمی گذارید چندان حرکت کند ،  در یک آزمایش تعدادی حشره را در لیوانی بزرگ قرار دادند و روی آن را هم با شیشه پوشاندند . حشرات پس از آنکه بارها به شیشه بالایی برخورد کردند متقاعد شدند که از آن قسمت راهی نیست ، بعد از مدتی که شیشه بالایی را برداشتند حشرات به خود این اجازه را نمیدادند که آن قسمت بالا را مجددا امتحان کنند ! همانطور گه گفتیم ناخودآگاه بسیار پرقدرت ما اما از دریافت و درک اطلاعاتی که در خودآگاه ما موجود است دور است ، یعنی وقتی شما بارها در هجوم مردم در مترو گفته اید که این کار درست نیست و خود را کنار کشیدید تا مردم با هجوم بروند و شما با متروهای بعدی بروید . همین کار را در صف غذا کردید، در اداره .. بالاخره ناخودآگاه شما متقاعد شد که تقریبا بدون اجازه مستقیم خودآگاه شما کاری نکند !! اما حتی در مواردی که شما میخواهید مثلا پول و ثروت زیاد دریافت کنید باز ناخودآگاه شما بطور اتوماتیک وارد عمل نمیشود ، مانند آن حشرات حتی پس از برداشتن شیشه بالایی . نکته اینجاست که در بسیاری موارد درک باصطلاح الهامات و یا نمادهای آمدن پول و ثروت از عهده خودآگاه خارج است که بخواهد به ناخودآگاه اجازه ورود به عملیات را بدهد !!