no_cache مدیریت آسان کسب و کار راهنمای خلاصه کاربردی | مديريت موفقيت

مدیریت آسان کسب و کار راهنمای خلاصه کاربردی

مدیریت آسان کسب کار خلاصه کاربردی

کد محصول x795

راهنما 09903337056

 

این کتابچه راهنما حاصل مطالعات و تجریبات در مشاغل متفاوت در ایران و نیز سایر کشور ها میباشد ، جالب این نکته است که با تمامی تفاوت های فرهنگی و اقلیمی اساس کسب کار و تولید و فروش در همه جا یکسان میباشد . برای مثال ده ها سال است که کنترل  کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده در بقای یک شغل و حرفه یا تولیدی و کارخانه حرف اول را میزند ، حال چه در ایران باشد و چه در ژاپن یا آمریکا این یک اصل است .

در این کتابچه سعی برآن شده تا بطور تخصصی نکات کاربردی مدیریت آسان کسب و کار خلاصه نگاری و آموزش و هدایت گردد تا نسب به حوصله بیشتر خوانندگان مطالب از متن های طولانی خود داری گردد . بخش هایی از کتابچه به نکات و تکنیک های مدیریتی مانند کنترل منابع زمان و انرژی میپردازد و بخشی هایی به باور های و روحیات بازدارنده که بخاطر آن بسیاری کسب و کار ها با شکست روبرو میگردند .

گفتنی است بر خلاف باوری غلط که کسب کار حتما ایده میخواهد ، امروزه آنقدر فرصت و امکانات شغلی در تمام دنیا زیاد است که فقط کافیست شما کمتر اشتباه کنید و نمیخواهد لزوما شاهکار بزنید تا وضع کار و کاسبی تان خوب شود ، بقول قدیمای بازار کاسب اگه ضرر نکنه چند ساله بازار رو میخره !

برخی مطالبی که در کتابچه راهنمای آسان کسب کار میخوانید :

  • خودمدير کيست و چرا خودمدير؟
  • داستانامه ، شغل خود را بخوبي بشناسيد
  • سوپرمن نباشید !
  • تقسيم کار کنيد
  • جنبه ها يا زاويه هاي مختلف کار
  • يافتن بزرگترين نقطه ضعف کار
  • شنيدن صداي اعتراض و صداهاي جديد
  • کاهش هزينه ها و قيمت تمام شده هميشه کليد طلايي باقي ماندن
  • براي کار و سرويس خدماتي خود تبليغ کنيد
  • ايده پردازي و ابتکار
  • در آمد هاي جانبي از شغل اصلي
  • حذف باورهاي غلط در ثروت و درآمد
  • رفع تضعيف کننده ها و تجديد بيعت با اهداف
  • تقسيم تمرکز به سه
  • برنامه ريزي ساده
  • ياد بگيريد با بي پولي زندگي کنيد !
  • ظاهر کار را حفظ کنيد و خود را نبازيد

جمله معروف مشک آن است که ببويد نه آنکه عطار بگويد ديگر بيفايده است ، متاسفانه آشغالترين يا از طرفي بهترين اجناس را ميتوان با تبليغات در صدر جدول فروش قرار داد . حرف من اين نيست که محصول يا خدمات ضعيف ارائه کنيد ، اولا محصول و خدمات را نسبت با بازار و مشتري هاي خودتون کيفيتش رو تعيين کنيد . در بالاشهر تهران جنس ارزون بزني چندان طرفدار نداره و همانطور اگر در يک منطقه ضعيف جنس بسيار با کيفيت و گرانتر بزني جور در نمياد . مراد اين است گذشته از کيفيت و قيمت محصول يا خدمات به تبليغ خود و کار خود نيز بپردازيد ... لطفا ادامه مطالب را از طریق دانلود کتابچه راهنما پیگری نمایید .