no_cache اسپیرولینای حیوانی یا گرید دامی و طیور مناسب کود کشاورزی فروش | مديريت موفقيت

اسپیرولینای حیوانی یا گرید دامی و طیور مناسب کود کشاورزی فروش

فروش اسپیرولینای حیوانی گرید دام طیور ماهی

راهنما 09903337056

گرید دامی طیور و نیز مناسب کود کشاورزی اسپیرولینا رویکرد بسیار حرفه ای برای افزایش کمی محصول و همینطور کیفیت بسیار عالی میباشد ، در بسیار مواقع مانند پرورش ماهی استخری افزودن مقدار کافی اسپیرولینا میتواند حتی دوره زمانی رشد را کاهش داده و در بازه زمانی کوتاه تر به برداشت رسیدگی شود .

نکته مهم در خرید اسپیرولینای حیوانی این است که چندان به قیمت پایین آن توجه نشود چرا که پودر و یا اسپیرولینای زنده ای که بیش از حد ارزان باشد ، شاید سمی و آلوده نباشد ، اما از لحاظ کیفی کم کیفیت میباشد . این بدان معناست گرید دامی اسپیرولینا که در محیط های باز کشورهایی مانند چین و غیره تولید میگردند میتوانند حاوی جلبک های دیگری باشند که هیچ خاصیت غذایی نداشته و تنها حجم محصول را افزایش داده اند .

اسپیرولینای حیوانی چه برای مصرف دام و طیور ، آبزیان و کود کشاورزی در صورتی که از کیفیت مناسب برخوردار باشد پرورش دهنده بسرعت شاهد بهبود کیفیت و سرعت رشد و حتی شاهد مقاوم شدن حیوان یا گیاه در مقابل تغییرات دمایی و بسیاری بیماری های میگردد . در حالی که هنگام استفاده از اسپیرولینای کم خاصیت دام دار و یا کشاورز تفاوتی در کیفیت و رشد محصول و نکات دیگر حس نخواهد کرد و پس میپندارد جلبک اسپیرولینا بی فایده است ، همچنین برای آگاهی از لیست قیمت  استوک اسپیرولینا ، پودر جلبک ، و یا فرشهای بافته شده توسط خود بافنده در قسمت بالای سایت جستجو کنید .

امروزه در هنگام نگارش این مطلب ، اسپیرولینای حیوانی از حدود 200 تا 400 تومان کیلویی میتواند یافت شود ، البته اسپیرولینای چینی و برخی کشورهای دیگر که در اروپا نیز طرد شده است ، ممکن است با قیمت پایین تر یافت شود که در واقع هیچ ارزش غذایی ندارد و مشتری شما را باصطلاح میپراند .

یک وقت شما اتومبیل میخرید که وسیله برای رفت و آمد باشد ، خوب اگر زیبا و یا کم کیفیت بود چندان مهم نیست وظیفه آن اتومبیل در درجه اول این است شما را به جایی که میخواهید برساند . یک وفت یک لباس زیبا برای میهمانی میخرید و از آن انتظار دارید اعتبار در مهمانی برای شما بیاورد . اما یک وقت گرید دامی یا انسانی اسپیرولینا میخرید ! وظیفه اسپیرولینا فقط کیفیت آن است یعنی نه از آن خوش طعم بودن میخواهید و نه اعتبار . پس اگر اسپیرولینای حیوانی شما کیفیت نداشته باشد بدرد هیچ چیز دیگری نمیخورد .