no_cache فروش اسپیرولینا چگونه اسپیرولینای خوب را تشخیص و خرید کنیم | مديريت موفقيت

فروش اسپیرولینا چگونه اسپیرولینای خوب را تشخیص و خرید کنیم

فروش اسپیرولینا خرید پودر قرص آنلاین

راهنما 09903337056

فروش اسپیرولینا در زمان نگارش این مقاله از کمتر از 200 هزار تومان تا حتی کیلویی بیش از 900 هزار تومان در ایران رایج است ،  و این بدلیل این است که در واقع هنوز این جلبک طلایی و جادوویی کم کم جای خود را در بازار پیدا میکند تا قیمت آن تثبیت گردد . گذشته از آن قیمت متفاوت در فروش اسپیرولینا به عوامل دیگری نیز بستگی دارد .

قبل از هر چیز هنگام خرید اسپیرولینا توصیه میکنیم به رنگ سبز تیره آن نیز دقت کنید ، هر چه رنگ این جلبک سبز تیره تر باشد نشانه مرغوبیت بیشتر آن میتواند باشد ، و بخاطر داشته باشد از منابع مطمئن خرید نمایید . هر چند که اسپیرولینا تقریبا از تمامی آلودگی های ویروسی و میکروبی میتواند عاری باشد اما نکات ایمنی دیگری در بین هست که برای استفاده دراز مدت باید آنها را در نظر داشته باشید .

جلبک اسپیرولینا که برترین غذا و بهترین غذای فردا نامیده میشود ، همانطور که میدانید ، هر آنچه بدن ما برای دوری از فقر غذایی نیاز دارد را به مقدار کافی در خود دارد مانند پروتئین های ضروری ویتامینها و اسیده های مورد نیاز و آنتی آکسیدانها و مواد معدنی و آهن و غیره .. البته بغیر از ید و احتمالا مقدار کافی اسید فولیک . اکنون میتوانید آن را هم برای مصرف خوراکی بصورت پودر ، قرص ، و حتی تازه آن را نیز که از پودر سه برابر ارزش غذایی بیشتر دارد استفاده نمایید ، و هم برای مصارف دام و طیور و آبزیان و کود مصرف کشاورزی .

معمولا گرید خوراکی جلبک اسپیرولینا قیمت بالاتری از گرید غیر خوراکی که به دام و طیور معروف شده دارد . این روزها بیشتر آنهایی که قیمت خیلی بالا میدهند بواقع موجود ندارند و فقط بازاریابی میکنند . برای مثال زیر قیمت 600 یا 700 باید بتوانید یک کیلو پودر اسپیرولینای مرغوب خوراکی تهیه کنید ، و به همین نسبت پودر غیر خوراکی و یا دام و طیور و یا گرید حیوانی و گیاهی اسپیرولینا را میتوانید تهیه کنید . قرص اسپیرولینا نیز بسته به تعداد و حجم و سایز میتواند از بسته کوچک 50 هزارتومانی تا بیشتر پیش برود .

قابل توجه عزیزان که اکنون در بیشتر اروپا پودر اسپیرولینای چینی و سایر آن مناطق مورد قبول واقع نیست و مرجوع میگردد ، آن بخاطر آلودگی های شدید محیطی آن کشورها و نیز برخی نکات غیر فرهنگی ، هر چند از لحاظ علمی شاید مشکلی نداشته باشد ، مانند استفاده از ادرار انسان و یا خاکستر جسد بعنوان غذای اسپیرولینا و مواردی از این دست میباشد . در این میان کشورهایی مانند ایران که از جهت فرهنگی اخلاق گرایی مقبول میباشند بالاترین شانس در فروش محصولات مانند جلبک اسپیرولینا را به اروپا و سایر مناطق دارا میباشند .

نکته نهایی و پنهان در خرید جلبک اسپیرولینا فلزات سنگین مانند همان سرب که از طریق هوا جذب ریه ها میگردد ، میباشند . اگر در محلول غذایی جلبک در حال کشت و تولید مقدار بیش از حد مجاز فلزات سنگین وجود داشته  باشد ، آنها پس از جذب فلزات سنگین میتوانند آن را به حیوانات و انسانها از طریق خوراک انتقال دهند که این در دراز مدت مشکلات ناشناخته ای مانند پیری زود رس ، سردرد ، خستگی مفرط و غیره را با خود خواهد داشت . در این رابطه مشاهده میکنید که گرید خوراکی و یا دام و طیور چندان نمیتوانند متفاوت باشند و هر دو باید تا حد مجاز بدور از فلزات سنگین و پاک باشند .

امید است با تهیه و مصرف اسپیرولینا سالم و مقوی ، نسل و جمعیتی سالم و پر حوصله و فعال و در نتیجه اقتصاد و علم و تکنولوژی بروز برای خود به ارمغان داشته باشیم . ضمنا خوردن اسپیرولینا به معنی آن نیست که غذای دیگری لازم نداریم ! بلکه اسپیرولینا تنها حداقل های سوء تغذیه را پر میکند ، فرضا اگر هر روز بهترین غذاهای گیاهی میخورید و یا گوشت تازه گوسفند و .. اما از لحاظ مثلا آنتی آکسیدان ها مورد کمبود تغذیه هستید روزی چند گرم اسپرولینا خیال شما را راحت میکند که هر آنچه از لحاظ فقر غذایی برای بدنتان لازم است  به بدنتان خواهد رسید . اما برای استفاده های مراتب بالاتر مثلا یک ورزشکار گذشته از اسپیرولینا به مقدار مناسبی پروتئین هایی نیاز دار که در اسپیرولینا موجود نمیباشد ، و یا برای پوست و چشم شما گذشته از اسپیرولینا به ویتامین آ فرضا از طریق خوردن هویج نیاز دارید . پس بقول دوستی که بشوخی میگفت اسپیرولینا حداقل غذای کافی سلامتی است اما سایر طعام بمانند مکمل  های غدایی عمل مینمایند !

خوردن اسپیرولینا شما را سالمتر و سر حال تر و فعال تر پس ثروتمند و خوشبخ تر میکند !



پکیح استوک اسپیرولینا بذز و ذخیره جلبک زنده اسپیرولینا .. مناسب برای تحقیقات دانشجویان و نیز کشت و برداشت محصول اسپیرولینا .. یک تیوب 40 میل اصلی و یک تیوب 20 میل فرعی به عنوان یدکی و غذای کافی و قطره آهن .. همانطور که میدانید برای شروع کشت اسپیرولینا نیاز به مقدار کمی اسپیرولینا زنده یا همان بذر اسپیرولینا ...ادامه مطلب

اسپیرولینا دارید که به آن ذخیره هم میگویند . این جلبک ساینوباکتری بخاطر خواص فوق العاده و مصارف بسیاری که در صنعت غذا و نیز دامداری و پرورش مرغ و پرنده ها و حتی ماهی ها و نیز کشاورزی دارد ، لذا روز بروز بر محبوبیت و تولید آن در جهان افزوده میگردد . معمولا در پکیج اسپرولینای زنده دو تیوب برای خود جلبک ارسال میگردد ، این بخاطر آن است که مثلا اگر بسته از آلمان به ایتالیا و یا از تهران به شیراز ارسال میگردد و بدست خریدار استوک اسپیرولینا میرسد ، اگر فرد دانشجو یا تولید کننده نتوانست تیوب اول و اصلی را برشد و تکثیر برساند لااقل تیوب ذخیره دوم که با حجم و تراکم کمتر میباشد شاید بتواند به فرد کمک کند تا کشت محصول را شروع کند ، قیمت این پکیج از حدود 100 تا 300 تومان میباشد و آن معمولا بسته به غلظت و نیز درجه خلوص تفاوت را ایجاد میکند . بهمراه پاکیج اسپیرولینای زنده معمولا پودر استار یا همان غذای جلبک به اندازه ای که برای تکثیر تا یک لیتر لازم است نیز همراه میشود ، البته قطره آهن نیز به مقدار کافی به آن افزوده شده است . کافیست بطور عادی یک لیتر آب بدون کلر از همان آب شهر از قبل آماده کرده و این پورد استارتر را داخل آن حل و بطور تدریجی به محیط کشت جلبک بیافزایید . نکته مهم اینجاست پس از آنکه کشت توسط استوک اسپیرولینا شروع و انجام شد این بدان معنی نیست که این جلبک میتواند جایگزین غذاهای مرسوم و معمول باشد . بلکه به عنوان یک مکمل فوق العاده از هر گونه سوء تغذیه جلوگیری کرده اما برای روند کامل روشد و سلامتی در نواحی مختلف مانند پوست ، مو ، عضلات ، استخوانها و .. لازم است انواع عالی خوراک و طعام نیز مانند معمول خورده شود . معلولا در فواصل نزدیک خوب است اسپیرولینا را بصورت حضوری خریداری نمایید تا خیلی زود به مکان و شهر خود برسید و ذخیره زنده جلبک را در محیط متعادل و نیمه تاریک برای ریکاوری قرار دهید ، البته ارسال بصورت پست و تیپاکس نیز معمولا بدون اذیت برای جلبک است هر چند تکان های بین را به آنها استرس وارد میکند . تنها نکته قابل توجه دمای بالای 40 درجه در تابستان است که در هنگان ارسال باید آن را در نظر داشت چرا که این دما جلب را از بین میبرد . پس از دریافت استوک جلبک باید آن را باصطلاح ریکاوری نمایید تا استرس از آنها دور شود . برای یادگیری کشت و تکثیر اسپیرولینا در میتوانید از کتابجه با توضیحات کاربردی استفاده نمایی ، چه دمایی برای آن خوب است یا لیست غذای این جلبک چیست و نحوه برداشت محصول .

خرید اینترنتی اسپیرولینا پودر ماهی زینتی

خرید پودر اسپیرولینا و منجمد اینترنتی .. برای مصرف ماهیان زینتی دام و طیور و حتی مصرف کشاورزی .. اسپیرولینای غیر چینی و کشت در محیط با ph بال و ایمنی بسیار خوب قیمت اسپیرولینا .. .. اسپیرولینا این جلبک سبز جادوویی یکی از بهترین و قویترین مکملهای غذایی برای مصرف و خوراک ماهیان زینتی بشمار میرود . گذشته از ...ادامه مطلب

درصد مناسب پروتئین موجود در آن با خرید اسپیرولینا مثلا با قیمت بین 200 تا 350 تومان و مصرف آن به ماهیان زینتی این امکان را میدهید تا با استفاده از پیگمنتهای رنگدانه موجود در این جلبک ، ماهی های زینتی بخوبی بتوانند رنگهای مورد نیاز خود را بسازند و زیبایشان چند برابر گردد . هنگام خرید پودر یا بسته منجمد اسپیرولینا برای ماهی زینتی و البته سایر مصارف به نکاتی توجه داشته باشید ، یک قانون عمومی وجود و اینکه هر چه رنگ اسپیرولینا به سبز تیره و سیر نزدیکتر باشد میتواند از کیفیت بالاتری برخوردار باشد ، و اینکه اسپیرولینای تازه بمراتب از کیفیت بالاتری برخوردار میباشد اما چون نگهداری و انتقال آن مانند گوشت تازه دشوار میباشد ، لذا آن را بصورت پودر و یا منجمد بفروش میرسانند تا بتواند زمان زیادی دوام بیاورد . خرید اسپیرولینا برای ماهیان زینتی و نیز دام و طیور از جهت اقتصادی بسیار بصرفه میباشد و شما میتوانید بخشی از غذای ماهی را با اسپیرولینا ترکیب و به مصرف برسانید

فروش اسپیرولینای حیوانی گرید دام طیور ماهی

گرید دامی طیور اسپیرولینا راهکار مناسب افزایش تولید و کیفیت بالا محصولات دامی کشاورزی آبزیان .. فروش آنلاین اسپیرولینای حیوانی .. .. گرید دامی طیور و نیز مناسب کود کشاورزی اسپیرولینا رویکرد بسیار حرفه ای برای افزایش کمی محصول و همینطور کیفیت بسیار عالی میباشد ، در بسیار مواقع مانند پرورش ماهی استخری افزودن مقدار کافی اسپیرولینا میتواند حتی دوره ...ادامه مطلب

زمانی رشد را کاهش داده و در بازه زمانی کوتاه تر به برداشت رسیدگی شود . نکته مهم در خرید اسپیرولینای حیوانی این است که چندان به قیمت پایین آن توجه نشود چرا که پودر و یا اسپیرولینای زنده ای که بیش از حد ارزان باشد ، شاید سمی و آلوده نباشد ، اما از لحاظ کیفی کم کیفیت میباشد . این بدان معناست گرید دامی اسپیرولینا که در محیط های باز کشورهایی مانند چین و غیره تولید میگردند میتوانند حاوی جلبک های دیگری باشند که هیچ خاصیت غذایی نداشته و تنها حجم محصول را افزایش داده اند . اسپیرولینای حیوانی چه برای مصرف دام و طیور ، آبزیان و کود کشاورزی در صورتی که از کیفیت مناسب برخوردار باشد پرورش دهنده بسرعت شاهد بهبود کیفیت و سرعت رشد و حتی شاهد مقاوم شدن حیوان یا گیاه در مقابل تغییرات دمایی و بسیاری بیماری های میگردد . در حالی که هنگام استفاده از اسپیرولینای کم خاصیت دام دار و یا کشاورز تفاوتی در کیفیت و رشد محصول و نکات دیگر حس نخواهد کرد و پس میپندارد جلبک اسپیرولینا بی فایده است ، همچنین برای آگاهی از لیست قیمت استوک اسپیرولینا ، پودر جلبک ، و یا فرشهای بافته شده توسط خود بافنده در قسمت بالای سایت جستجو کنید . امروزه در هنگام نگارش این مطلب ، اسپیرولینای حیوانی از حدود 200 تا 400 تومان کیلویی میتواند یافت شود ، البته اسپیرولینای چینی و برخی کشورهای دیگر که در اروپا نیز طرد شده است ، ممکن است با قیمت پایین تر یافت شود که در واقع هیچ ارزش غذایی ندارد و مشتری شما را باصطلاح میپراند . یک وقت شما اتومبیل میخرید که وسیله برای رفت و آمد باشد ، خوب اگر زیبا و یا کم کیفیت بود چندان مهم نیست وظیفه آن اتومبیل در درجه اول این است شما را به جایی که میخواهید برساند . یک وفت یک لباس زیبا برای میهمانی میخرید و از آن انتظار دارید اعتبار در مهمانی برای شما بیاورد . اما یک وقت گرید دامی یا انسانی اسپیرولینا میخرید ! وظیفه اسپیرولینا فقط کیفیت آن است یعنی نه از آن خوش طعم بودن میخواهید و نه اعتبار . پس اگر اسپیرولینای حیوانی شما کیفیت نداشته باشد بدرد هیچ چیز دیگری نمیخورد .