no_cache تخصص های آسان | مديريت موفقيت

تخصص های آسان

تخصص های کاربردی شرکت ها و مشاغل

راهنما 09903337056

تخصص های کاربردی و آسان

دیگر جای نگرانی نیست، اگر طرز کار با مبایلتان را چندان نمیدانید یا اگر نمیتوانید ایمیل بفرستید ویا حتی اگر نیاز دارید کمی حسابداری در حد  باصطلاح کار راه بنداز بدانید . در این بخش از وبسایت مدیریت آسان simple-mba.ir بر آن شده ایم تا تخصص های کاربردی را بزبانی خودمانی و یادگرفتنی ارائه شما همراهان نماییم.

در این  قسمت سایت مفاهیمی مانند کاربردها و نحوه کار کردن با اکسل از شرکت مایکروسافت بزبانی راحت و آسان و خلاصه آموزش داده میشود. مایکروسافت ورد از دیگر گزینه های بسیار کاربردی در اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی میباشد که تنها با چند جلسه تمرین میتوانید از جدید ترین روشهای آسان سازی شده و بومی سازی شده برای یاد گیری مایکروسافت ورد استفاده کنید .

از گزینه های کاربردی که حتما بدرد کسب و کارتان خواهد خورد طرز کار و استفاده های کامپیوتر میباشد. نحوه نگهداری و نکات اولیه در مورد آموزش آسان کامپیوتر کافیست تا ترس نهفته شما از تکنولوژی روز از بین برود . در این زمینه حتی به اینترنت و مفاهیمی مانند سایت و جامعه مجازی در اینترنت سری خواهیم زد. چگونه در یک کلوپ اینترنتی عضو شوید و تصویر خود را آپلود کنید.

در قسمتهایی از آموزش آسان و کاربردی تکنولوژی روز به نکات ضروری پی خواهیم برد که چگونه اطلاعات و گذرواژه و پسورد خود را از دسترس هکرها یا همان دزدان اینترنتی دور نگه داریم و در نهایت با خیال راحت یک خرید یا فروش اینترنتی انجام دهیم. بسته به نیاز خود میتوانید از آموزش سریع و آسان و کاربردی زبان انگلیسی و عربی و بسیاری دیگر در طول زمان با یک برنامه ریزی مناسب سود ببرید و تجارت و شغل خود را فرامرزی کنید ، به همین سادگی زندگی پیش میرود.

تقدیم بهترین ها شهرام محسنی



تند خوانی - تندخوانی کتاب فیلم آموزشی

تند خوانی - آموزش کاربردی و آسان و سریغ تندخوانی - تندخوانی سراسیمه و نفهمیدن مطلب نیست بلکه یک مانند رانندگی و دوچرخه سواری کافی است تکنیک های لذت بخش تند خوانی را بیاموزید تا هر سال 10 سال بیشتر زندگی کنید! .. تند خوانی  چیست و چرا تند خوانی بر خلاف تصور برخی مهارت تند خوانی به معنای سراسیمه ...ادامه مطلب

سراسیمه خواندن و سرسری خواندن آن هم با اعصاب خسته نیست. دوره تندخوانی مجموعه ای از تکنیکها میباشد که انسان هوشمند عصر حاضر برای افزایش گیرایی مطالب کتابها در طول عمر ابداع نموده است. بیاد بیاورید که گاهی با  خواندن فلان کتاب در زندگی شما تغییراتی ایجاد شده  ولی بخاطر خستگی از کتاب خوانده چندان مایلی نبودید ادامه دهید، حال تصور کنید با یک ماه تمرین کتاب خوانی و مطالعه برای شما تفریح لذت بخشی میشود که بسیار سریع کتابهای مختلف میخوانید و آنها را که مناسب هستند در زندگی خود بکار میبرید. شما در یاد گیری تکنیکهای تندخوانی پس از به لذت فراموش شده مطالعه دست خواهید یافت و متوجه خواهید شد چه آسان و چه سریع با درک بسیار عالی به مطالعه کتاب ها و سایر مطالب میپردازید. سرعت مطالعه فرد هر چه در قبل باشد پس از این تمرینها بارها افزایش یافته و گیرایی مطلب نیز بطرز حیرت انگیزی بیشتر بیشتر میگردد. آموزش مهارت تندخوانی هم به مانند دوچرخه سواری و شنا کردن فرد نمیداند که مثلا دوچرخه سواری چقدر راحت و لذت بخش و شدنی است. ابتدا ممکن است در مسیر تمرین چند باری هم به زمین بخورد اما پس مدتی آموزش تندخوانی نیز مانند رانندگی کردن ویا شنا این تکنیکها جزو زندگی ناخودآگاه او میگردد که خودبخود و با لذت انجام میشود. البته منظور این نیست با دوره تندخوانی تمام متن ها با نهایت سرعت خوانده شوند بلکه بنا بر نوع مطلب سرعت کمتر و یا بیشتر میگردد. مثلا در مطاله علوم ریاضی که نیاز به پردازش ذهنی بیتشری از مطالب دیگر است سرعت کم متغیر میگردد و در طی تمریتات در میابید که در دسته بندی های مختلف روزنامه ادبیات فیزیک و نظایر آن چگونه مطلب را ارزش بندی نموده و کدام قسمت ها را سریعتر و کدام خطوط را آهسته تر بخوانید. مهارت مطالعه موضوعیت که ما در این سایت بسادگی به شما آموزش میدهیم تا پس از آن به سایر محصولات ما نیز اطمینان پیدا کنید. مهارت مطالعه گذشته از نکات تکراری که همه میدانید مانند محیط مطالعه و نور و صدای محیط مطالعه و تمرکز و عدم تمرکز به روش مطالعه نیز بسیار بستگی دارد. آموزش تند خوانی در روشهای گوناگون مانند کتاب تندخوانی یا ویدئو تندخوانی و نیز نرم افزار تند خوانی عرضه میگردد. گذشته از کتاب تندخوانی شما میتوایند در صفحات زیر مجموعه آموزش تندخوانی این سایت مطالب کاربردی مناسبی برای تمرین های اولیه مانند حذف صدای درون مزاحم ویا توسعه دید اطراف کلمات را بیابید و استقاده کنید.