no_cache مدیریت کسب و کار، ام بی ای به زبان ساده Simple MBA | مديريت موفقيت

مدیریت کسب و کار، ام بی ای به زبان ساده Simple MBA

ام بی ای به زبان ساده Simble MBA

راهنما 09903337056

ام بی ای به زبان ساده مدیریت کسب و کار

در این بخش وب سایت اطلاعات خوبی درمورد مدیریت کسب و کار و مشاغل به شما ارائه خواهیم داد . حالب اینجاست این گونه مدیریت به زبان آسان حتی برای مشاغل انفرادی مانند پزشکی که در مطب خود مشغول است ، هنرمند نقاش ، و همیطور مشاغل خانگی و روستایی و شهری و البته کسب و کار کوچک تا متوسط کارآیی دارد . امروزه MBA یکی از محبوب ترین رشته ها میباشد که اشخاص برای مهارت و مستری در بیزنس یا همان کسب کار رشته ام بی ای را میگذرانند .

ام بی ای به زبان ساده تمامی بخش های یک شغل را در نظر میگیرد . مثلا در آغاز ممکن است شما هنوز کاری را شروع نکرده باشید و در اینجا ام بی ای به شما می آموزد چگونه ایده پردازی کنید و بنا بر کالا یا خدمتی که انجام میدهید چگونه با چند سوال ساده بازار سنجی کنید . در بخشهایی دیگر ام بی ای در تخمین قیمت مناسب کالا یا سرویس و یا حتی ایده شما راه کارهایی ارائه میدهد تا این خدمات و کالای شما بخوبی جذب بازار شوند و از طرفی شما هم به اندازه مناسب سود برده باشید .

در امی بی ای به زبان ساده یا همان Simple MBA بخش هایی برای ارتباط با نیروهای انسانی به شما آموزش داده میشود که با چه روش هایی میتوان کارکنان را به همکاری دلسوزانه و بهتر بنفع خود و شرکت یا همان مشاغل خانگی ، ترغیب نمود . بهتر است یادآوری کنم از ادبیات و کلمات بقول معروف فلمبه سلمبه ام بی ای نترسید ، توضیحات آنقدر آسان و همراه با تکرار خواهد بود که شما در مدت چند ماه پاداش مدیریت آسان ام بی ای خود را خواهید دید ، که چطور چرخ های مغازه یا دفتر و یاحتی منزل شما بهتر میگردد و چگونه افرادی که بنزد شما می آیند مثلا مشتری ها رضایت بیشتری دارند و حاضر نیستند شما را با شرکت دیگری عوض کنند .

این بخش نکات کاربردی و خلاصه شده کارشناسی ام بی ای را برای شما عزیزان آماده نموده است ، تا با اندک وقت و فرصت مطالعه بتوانید شغل و کار خود را براحتی بسبک امروزی اداره نمایید . اشخاصی که مایلند MBA را بصورت کامل و با جزئیات بیاموزند باید به شرکت ها و سایتهایی مراجه نمایند تا دوره ام بی ای را بطور کامل بگذرانند ، همانطور که اشاره شد در این قسمت  سایت simple-mba.ir ام بی ای بزبان ساده و کاربردی در اختیار عزیزان قرار میگیرد .

کاربران گرامی برای تهیه و خرید جزوه های خلاصه شده نکات کاربردی و ضروری مدیریت کسب و کار ، ام بی ای به زبان ساده لطفا به این صفحه مراجعه نمایید . با تهیه این جزوه های خلاصه شده کاربردی در وقت خود سرفه جویی نموده و از اتلاف وقت بر روی توضیحات غیر ضروری دوری میکنید .



مدیریت آسان کسب کار خلاصه کاربردی

کد-محصول x795

مدیریت آسان کسب و کار راهنمای خلاصه کاربردی ، کاهش و کنترل هزینه ها بزرگتری رمز بقاست .. تمرین و پیش بینی برای بحران های ناخواسته مانند بی پولی ، رکود بازار ، عصبانیت های میتوانند تا حد زیادی از سقوط کسب کار جلوگیری کنند .. ..   این کتابچه راهنما حاصل مطالعات و تجریبات در مشاغل متفاوت در ایران ...ادامه مطلب

نیز سایر کشور ها میباشد ، جالب این نکته است که با تمامی تفاوت های فرهنگی و اقلیمی اساس کسب کار و تولید و فروش در همه جا یکسان میباشد . برای مثال ده ها سال است که کنترل  کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده در بقای یک شغل و حرفه یا تولیدی و کارخانه حرف اول را میزند ، حال چه در ایران باشد و چه در ژاپن یا آمریکا این یک اصل است . در این کتابچه سعی برآن شده تا بطور تخصصی نکات کاربردی مدیریت آسان کسب و کار خلاصه نگاری و آموزش و هدایت گردد تا نسب به حوصله بیشتر خوانندگان مطالب از متن های طولانی خود داری گردد . بخش هایی از کتابچه به نکات و تکنیک های مدیریتی مانند کنترل منابع زمان و انرژی میپردازد و بخشی هایی به باور های و روحیات بازدارنده که بخاطر آن بسیاری کسب و کار ها با شکست روبرو میگردند . گفتنی است بر خلاف باوری غلط که کسب کار حتما ایده میخواهد ، امروزه آنقدر فرصت و امکانات شغلی در تمام دنیا زیاد است که فقط کافیست شما کمتر اشتباه کنید و نمیخواهد لزوما شاهکار بزنید تا وضع کار و کاسبی تان خوب شود ، بقول قدیمای بازار کاسب اگه ضرر نکنه چند ساله بازار رو میخره ! برخی مطالبی که در کتابچه راهنمای آسان کسب کار میخوانید : خودمدير کيست و چرا خودمدير؟ داستانامه ، شغل خود را بخوبي بشناسيد سوپرمن نباشید ! تقسيم کار کنيد جنبه ها يا زاويه هاي مختلف کار يافتن بزرگترين نقطه ضعف کار شنيدن صداي اعتراض و صداهاي جديد کاهش هزينه ها و قيمت تمام شده هميشه کليد طلايي باقي ماندن براي کار و سرويس خدماتي خود تبليغ کنيد ايده پردازي و ابتکار در آمد هاي جانبي از شغل اصلي حذف باورهاي غلط در ثروت و درآمد رفع تضعيف کننده ها و تجديد بيعت با اهداف تقسيم تمرکز به سه برنامه ريزي ساده ياد بگيريد با بي پولي زندگي کنيد ! ظاهر کار را حفظ کنيد و خود را نبازيد جمله معروف مشک آن است که ببويد نه آنکه عطار بگويد ديگر بيفايده است ، متاسفانه آشغالترين يا از طرفي بهترين اجناس را ميتوان با تبليغات در صدر جدول فروش قرار داد . حرف من اين نيست که محصول يا خدمات ضعيف ارائه کنيد ، اولا محصول و خدمات را نسبت با بازار و مشتري هاي خودتون کيفيتش رو تعيين کنيد . در بالاشهر تهران جنس ارزون بزني چندان طرفدار نداره و همانطور اگر در يک منطقه ضعيف جنس بسيار با کيفيت و گرانتر بزني جور در نمياد . مراد اين است گذشته از کيفيت و قيمت محصول يا خدمات به تبليغ خود و کار خود نيز بپردازيد ... لطفا ادامه مطالب را از طریق دانلود کتابچه راهنما پیگری نمایید .

تبلیغات خوب و موثر در مدیریت کسب و کار موفق

تبلیغلات مناسب و موثر برای کسب و کار شما ، فقط کالای با کیفیت کافی نیست بلکه امروزه باید کمی تبلیغات و بازاریابی نیز مانند ادویه به شغل خود بیافزایدد .. .. چگونه برای کسب و کار و شغل خود تبلیغ خوب و موثر کنیم همانطور که در جزوه مدیریت کسب کار گفته ایم یک کارآفرین موفق تنها از راه کیفیت ...ادامه مطلب

کیفیت خوب محصول خود به موفقیت و ثروت نمیرسد . چرا که امروزه تبلیغات میتوانند محصولات با کیفیت معمولی را از محصول با کیفیت مرغوب شما بهتر جلوه دهند و فروش شما را به کم تر از لیاقت محصولتان برسانند . یک تبلیغ خوب چه نکاتی باید داشته باشد ؟ برای تهیه یک تبلیغ خوب و مناسب که بقول معروف پول خودش را در بیاورد ، باید هم از کلمات و یا جمله و در صورت امکان هم از تصویر یا عکس استفاده کنید . ابتدا چند جمله بنویسید که هر یک بطور جداگانه ممکن است در تبلیغات شما جای گیرد . از میان آنها جمله ای ار انتخاب کنید که بطور خلاصه مفهوم و منظور را القا میکند یعنی نیازی چندانی نیست تا بیننده تفکر کند تا منظور شما را درک کند . اگر منظور قیمت پایین کالا یا خدمت است فورا متوجه شود ، اگر منظور کیفیت و یا راحتی در دست رس بودن است همینطور و غیره .. شاید یکی از مهمترین نکاتی که در کلمات و جمله ها میتوان در نظر گرفت القای حس منفی و نوعی ترس از نخریدن کالا و سرویس شماست ! مثلا با  خرید پالتوی ما از سرما خوردگی در زمستان دوری کنید .. امروزه بخاطر تغذیه نامناسب بسیاری مردان دچار ناباروری میشوند ، با استفاده از مکمل غذایی ما این بیماری را دور برانید .. اکنون نسبت به کسب کار تجاری و یا مشاغل خانگی خود سعی کنید چند جمله که ایجاد حس منفی میکند و کالا و خدمات شما آنها را نجات میدهد را برای تمرین بنویسید . از دیگر نکات جملات تبلیغی میتواند ارائه آمار و ارقام باشد ، مثلا در سال گذشته آمار طلاق هفتاد در صد بوده است ، با مشاوره قبل از ازدواج در نزد ما این احتمال را کاهش دهید .. تنها پنج درصد مردم به رویاها و ثروت و خوشبختی که خود میخواسته اند دست یافته اند ، با استفاده از جزوه های قدرت مند قانون جذب در سایت همانند آن دسته از انسانها خوشبخت و ثروت مند باشید .. شاید تصویر خود بتنهایی مهم ترین عامل موثر در تبلیغات باشد ، تحقیقات نشان داده که تصویر انسان نسبت به سایر تصاویر و عکس ها در تبلیغات ارجحیت دارد . مثلا تصویر صورت انسان ، دست و یا پای انسان میتواند بطور اتوماتیک نظر بیننده را بخود جلب کند ، تا نسبت به تصویر مثلا یک ماشین و گل و غیره .. در نتیجه در صورت امکان در تبلیغات خود طوری هماهنگ کنید که به نوعی تصویر انسان نیز در آن گنجانده شود . با ما باشید تا سایت مدریت آسان موفقیت شاهد مطالب کاربردی فوق العاده دیگری در زمینه مدیریت کسب کار و کارآفرینی باشید . اکنون برای خرید کتباچه مدیریت کسب و کار ام بی ای به زبان ساده لطفا به این صفحه مراجعه نمایید .

نکته خاص مزیت رقابتی در کسب و کار USP

نکته خاص برگ برنده شما و نکته رقابتی شما در کسب و کار Unique Service Provider به شما این قابلیت را میدهد تا از رقیبان خود در تجارت و تولید بسادگی پیشی بگیرد .. .. برگ برنده ویژگی بخصوص شما Unique Service Provider در تولید و کسب و کار از کلمات خارجی نترسید کافیست معانی آنها را بپرسید و ببینید همان ...ادامه مطلب

همان چیزهای ساده ایست که ما میدانیم فقط کاربرد مناسب و دقیقتر دارند . USP یا همان Unique Service Provider بواقع یعنی نکته ای که تجارت و یا تولید و یا کسب و کار خانگی شما دارد و احتمالا بقیه آن را ندارند ، مزیت ساده ولی رقابتی شما در کسب کار . این نکته خاص میتواند هر چیز ساده ای هم باشد ، برای مثال اگر شما کارگاه تولید قالی و فرش دارید ویژگی رقابتی شما میتواند این باشد که فرش را در منزل و یا دفتر مشتری میبافید و به اتمام میرسانید . امروزه بسیاری افراد کاردان در مدیریت کسب کار خود از USP بخوبی استفاده میکنند . مثلا تمام شرکت ها و فروشنده ها اجناس رنگی برای عرضه دارند ، ولی یک شرکت مبتکر می آید و بصورت سیاه و سفید همان کالا را عرضه میکند و یان میشود وجه تمایز و نکته خاص . تا بقیه بتوانند ایده را درک کنند و کپی کنند شما تعداد زیادی مشتری جدید جذب کرده اید . تا چند سال پیش که دلیوری برای پیتزا رایج نشده بود ، در مناطقی که چند پیتزا فروشی نزدیک به هم وجود داشتند آن پیتزا فروشی که ایده خاص دلیوری یعنی تحویل پیتزا درب منزل را پیش میگرفت موفق تر بود . تا سایر پیتزا فروشها با خود کنار بیایند که آیا این روش دلیوری خوب است یا نه آن فرد اول کلی فروخته بود و ضمنان مشتری جدید هم جذب کرده بود . ویژگی بخصوص و در اصل مزیت برتری و پیروزی شما یعنی بقول ام بی ای USP هم میتواند سرویس یا تمایز ارزنده و بزرگی باشد ، مانند ایران خودرو که محصول مستقیم و دست اول نکته های بخصوص این شرکت یا سازمان است و واسطه ها هرگز این USP را ندارند ، هم USP میتواند نکات بسیار کوچک باشد . در واقع نکته خاص برگ پیروزی ، این امکان را به شما میدهد که هر گونه بحث قیمت و یا کیفیت و یا دیرکرد در تحویل و غیره را با طرفند USP توجیح کنید و مشتری را قانع کنید . اکنون بغیر از کسب کار خود تصور که کنید شغل های دیگری هم دارید که از آنها بسیار ساده سود میبرید ،‌ برای این شغل ها USP هایی در ذهن بسازید و ایده بدهید تا ذهن شما در این قسمت قوی تر گردد . مثلا فکر کنید نانوایی دارید و چه USP یا ویژگی بخصوص در نظر میگیرید ، قیمت پایین تر ، یا با هر سه خرید نان کنجد و خاش خاشی مجانی ارائه میدهید ، و یا در ساعات غیر اوج مشتری مثلا 11 صبح قیمت پایین تر میفرشید ؟ فکر کنید مسئول یک مدرسه هستید ، کارگاه تولید اسباب بازی دارید ، برنامه نویس سایت هستید و  .. سعی کنید برای اینها ویژگی بخصوص و برگ برنده USP ایجاد کنید . اکنون بار دیگر کسب و کار خود را بررسی کنید و اینبار سعی کنید چند نکته خاص برگ برنده USP برای آن ایجاد کنید ، سپس نمونه ها را با مشتریان چک کنید و آن را که مناسب تر است و جواب بهتری میدهند انتخاب و اجرا کنید . در قسمت های بعد تکنیک ها و اطلاعات دیگری در مدیریت آسان کسب و کار Simple Mba برای شما بصورت کاربردی و خلاصه کارشناسی ارائه خواهیم کرد . راز موفقت خود را با ما بگویید تا دیگران نیز از آن سود ببرند . وبسایت مدیریت موفقیت با تهیه  جزوه و کتابجه های خلاصه شده کارشناسی و نکات کاربردی شما را دعوت به خواندن و مطالعه مطالب برگزیده و کاربردی مینماید . اکنون میتوانید برای خرید جزوه های ام بی ای به زبان ساده مدیریت کسب و کار به این لینک بروید .