no_cache برگ برنده کسب وکار نکته خاص شما USP | مديريت موفقيت

برگ برنده کسب وکار نکته خاص شما USP

نکته خاص مزیت رقابتی در کسب و کار USP

راهنما 09903337056

برگ برنده ویژگی بخصوص شما Unique Service Provider

در تولید و کسب و کار از کلمات خارجی نترسید کافیست معانی آنها را بپرسید و ببینید همان چیزهای ساده ایست که ما میدانیم فقط کاربرد مناسب و دقیقتر دارند . USP یا همان Unique Service Provider بواقع یعنی نکته ای که تجارت و یا تولید و یا کسب و کار خانگی شما دارد و احتمالا بقیه آن را ندارند ، مزیت ساده ولی رقابتی شما در کسب کار . این نکته خاص میتواند هر چیز ساده ای هم باشد ، برای مثال اگر شما کارگاه تولید قالی و فرش دارید ویژگی رقابتی شما میتواند این باشد که فرش را در منزل و یا دفتر مشتری میبافید و به اتمام میرسانید .

امروزه بسیاری افراد کاردان در مدیریت کسب کار خود از USP بخوبی استفاده میکنند . مثلا تمام شرکت ها و فروشنده ها اجناس رنگی برای عرضه دارند ، ولی یک شرکت مبتکر می آید و بصورت سیاه و سفید همان کالا را عرضه میکند و یان میشود وجه تمایز و نکته خاص . تا بقیه بتوانند ایده را درک کنند و کپی کنند شما تعداد زیادی مشتری جدید جذب کرده اید . تا چند سال پیش که دلیوری برای پیتزا رایج نشده بود ، در مناطقی که چند پیتزا فروشی نزدیک به هم وجود داشتند آن پیتزا فروشی که ایده خاص دلیوری یعنی تحویل پیتزا درب منزل را پیش میگرفت موفق تر بود . تا سایر پیتزا فروشها با خود کنار بیایند که آیا این روش دلیوری خوب است یا نه آن فرد اول کلی فروخته بود و ضمنان مشتری جدید هم جذب کرده بود .

ویژگی بخصوص و در اصل مزیت برتری و پیروزی شما یعنی بقول ام بی ای USP هم میتواند سرویس یا تمایز ارزنده و بزرگی باشد ، مانند ایران خودرو که محصول مستقیم و دست اول نکته های بخصوص این شرکت یا سازمان است و واسطه ها هرگز این USP را ندارند ، هم USP میتواند نکات بسیار کوچک باشد . در واقع نکته خاص برگ پیروزی ، این امکان را به شما میدهد که هر گونه بحث قیمت و یا کیفیت و یا دیرکرد در تحویل و غیره را با طرفند USP توجیح کنید و مشتری را قانع کنید .

اکنون بغیر از کسب کار خود تصور که کنید شغل های دیگری هم دارید که از آنها بسیار ساده سود میبرید ،‌ برای این شغل ها USP هایی در ذهن بسازید و ایده بدهید تا ذهن شما در این قسمت قوی تر گردد . مثلا فکر کنید نانوایی دارید و چه USP یا ویژگی بخصوص در نظر میگیرید ، قیمت پایین تر ، یا با هر سه خرید نان کنجد و خاش خاشی مجانی ارائه میدهید ، و یا در ساعات غیر اوج مشتری مثلا 11 صبح قیمت پایین تر میفرشید ؟ فکر کنید مسئول یک مدرسه هستید ، کارگاه تولید اسباب بازی دارید ، برنامه نویس سایت هستید و  .. سعی کنید برای اینها ویژگی بخصوص و برگ برنده USP ایجاد کنید .

اکنون بار دیگر کسب و کار خود را بررسی کنید و اینبار سعی کنید چند نکته خاص برگ برنده USP برای آن ایجاد کنید ، سپس نمونه ها را با مشتریان چک کنید و آن را که مناسب تر است و جواب بهتری میدهند انتخاب و اجرا کنید . در قسمت های بعد تکنیک ها و اطلاعات دیگری در مدیریت آسان کسب و کار Simple Mba برای شما بصورت کاربردی و خلاصه کارشناسی ارائه خواهیم کرد . راز موفقت خود را با ما بگویید تا دیگران نیز از آن سود ببرند .

وبسایت مدیریت موفقیت با تهیه  جزوه و کتابجه های خلاصه شده کارشناسی و نکات کاربردی شما را دعوت به خواندن و مطالعه مطالب برگزیده و کاربردی مینماید . اکنون میتوانید برای خرید جزوه های ام بی ای به زبان ساده مدیریت کسب و کار به این لینک بروید .