no_cache قانون جذب – جذب ثروت و پول جذب خوبی و خوشبختی | مديريت موفقيت

قانون جذب – جذب ثروت و پول جذب خوبی و خوشبختی

قانون جذب پول ثروت خوشبختی

راهنما 09903337056

قانون جذب ، جذب ثروت و پول جذب ثروت و خوشبختی

بی شک یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین متد ها در چند سال اخیر قانون جذب میباشد . در یک جمله جادویی قانون جذب میگوید که تو بر روی هر چه تمرکز و فکر کنی بسمت تو جذب میشود و نصیبت خواهد شد . اگر بر روی خوشبختی و پول و ثروت تمرکز داشته باشی خداوند به تو نیز خوشبختی و ثروت فراوان عطا میکند و برعکس اگر بر روی فقر و بدبختی تمرکز خود را بپراکنی به احتمال زیاد جز فقر و بدبختی نصیبت نخواهد شد . بیاد بیاورید زمانی که درست لحظه ای که به دوست یا اقوم خود قکر میکردید همزمان او به شما تلقن میزند ، نمونه  هایی از این دست نشانگر آن است که انسان دارای زوایای ذهنی بیشماری میباشد که برخی از آنها هنوز توسط علم امروز بشر چندان  قابل توضیح و توجیه نمیباشد ، اما این قوانین وجود دارند.

درست مانند زمانی که شما مثلا پیراهن زرد رنگ خریده اید ناگهان چشمان و افکار خودآگاه و ناخودآگاه شما هر چه عابر با پیراهن زرد در خیابان عبور میکنند را به تو نشان میدهد و یا مثلا اگر فلان ماشین را خریده باشید اکنون هر کجا مینگرید از آن مدل ماشین است . این خاصیت ذهن انسان است که وقتی بر روی چیزی تمرکز کند دیگر هر چه هست آن میبیند و آن میخواهد .

اکنون دیگر تکنیکهای متفاوتی برای تمرین و کار بر روی قانون جذب ابداع شده است که در زیر همین صفحه مجموعه نمونه های بسیاری از مطالب قوانین جذب را برای شما عزیزان آورده ایم . بقول آنتونی رابینز مدرس انگیزشی موفقیت برای حل یک مشکل کمتر بر روی خود مشکل تمرکز کنید و بیشتر بر روی راه حل آن تمرکز کنید . با این جمله متوجه میشویم که حتی اگر درد سر یا مشکل و بیماری پیش آمده با کمی تمرکز و تفکر که مشکل شناسایی کافی شد دیگر از غصه خوردن و اتلاف وقت در محدوده پر درسر مشکل بپرهیزیم و تمام انرژی و تفکر و تمرکز را بر روی راه حل ها آن قرار دهیم . بر روی راه های  درآمد و ثروت ، راه های سلامتی و بهبودی ، راه های خوشبختی ..

بدانید که اطلاعات در قانون جذب بتنهایی کارآیی چندانی ندارد بلکه این اطلاعات و خواسته ها و حتی ناخواسته های شما باید در لایه های مختلف ذهن و بدن و اعماق روح شما جایگیری کنند تا نتیجه حاصل شود . خوب است بدانید هم اکنون نیز در تمامی لایه های ذهن و بدن شما موضوعاتی هستند و نیز در حال بوجود آوردن حال و آینده شما به آنگونه هستند که شاید شما نمیخواهید . اکنون باید این لایه های ذهن و بدن شما پر و آکنده شوند از خواسته های شما از پرودگار و سرزمینهایش و آسمانهایش . شاید در سینمایی حضرت مریم دیده باشید که حضرت ذکریا به مریم گفت خداوند سبحان هر که را خواهد به هر کجا و هر زمان بی حساب میبخشد ! آری دوستان حکایت جذب همان بخشش پروردگار است که میگوید بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را .

در واقع قانون استحقاق جهانی میگوید اینکه جذب شما در مورد ثروت و خوشبختی و مقام و غیره چقدر و تا چند درصد پاسخ مثبت بگیرد شامل نکات ظریف و پر راز و رمزی میباشد . البته همیشه جواب داده میشود ولی در طی چه زمانی و  آیا مستقیم و یا توسط یک واسطه فیض به دست صاحب آن میرسد متفاوت است . اما همینکه بنده ای روی زمین آهی میکشد و چیزی میخواهد از طریق ذهن و بدن او ارتعاشاتی به جهان هستی ارسال میگردد و آن چیز در ناپیدا خلق میشود و منتظر میماند تا چه زمانی بدست آن بنده برسد .

از راه های افزایش سرعت زمان و احتمال جذب میتوان به روش بخشش دیگران اشاره کرد که بسرعت بسیاری بیماری ها را شفا داده و درجه فرد را در قانون جذب بالاتر میبرد و باصطلاح مدار او تغییر میکند و هم فرکانس با مدار های بالاتری میگردد . توجه کنید که از طرفی حقیقتا زیباترین و مردانه ترین بزرگترین کارها بخشش است و خداوند سبحان با وجود آن همه اسماء متبرک مانند جمیل ، اکبر ، قادر .. خود نیز گویا دوست دار آن نام خود است که بارها در ابتدای هر سوره آورده ! به نام الله ، کدام خدا؟ خداوند بخشاینده مهربان ! پس دوستان دیگران را ببخشید و قلب خود را با کینه هر چند به حق ، سیاه نکنید تا قانون جذب در شما افزایش یابد .

تمرینهای مفیدی نیز برای افزایش نیرو و نحوه تجسم و باور خواسته های نیز وجود دارد . برای مثال تکرار جمله های کوتاه که خواسته های شما باشند و نیز نوشتن آنها و تصور زندگی با‌ رویاها و خواسته های خود و در نهایت ، برای برخی افراد ، رها سازی و فراموش نمودن عمدی خواسته ها و آرزوها تا خودش سرانجام به وقت خود به سراغتان بیاید .

البته دوستان قانون پرقدرت جذب تمام ماجرای زندگی نیست . بار ها و بار ها دیده ایم افرادی که به پست و مقام و یا ثروتی دست یافته اند ولی پس از مدتی آن را از دست داده اند . روراست بگویم ممکن است خود شما هم جزء این گروه باشید . به واقع با هر شخصی که صحبت کرده ام دریافته ام بالاخره در گوشه ای از عمر خودش در سالهایی به پول و ثروت دست یافته اما فقط گروه اندکی توانسته اند باز هم ثروتمند تر و خوشبخت تر شوند . بیشتر  افراد پس از رسیدن به رویا و آرزوی خود به دلایل مختلف آنها را دوباره از دست میدهند . برای دانستن بیشتر که چرا مردم نمی توانند رویاها و آرزوهای خود را پس از رسیدن به آن با خود نگاه دارند ، به مقالات و یا محصولات استحقاق و لیاقت از استاد شهرام محسنی مراجعه نمایید . در واقع شما برای حفظ و نگهداری ثروت و خوشبختی باید تمرینهایی انجام دهید که لیاقت واقعی آن نیز در شما ایجاد گردد و با افکار منفی و بی میلی و یا احساس گناه و امثال آن در ضمیر ناخودآگاه خود ثروت و خوشبختی را از خود نرانید و دور نکنید .

در مطالب سایت مدیریت آسان جستجو کنید تا اطلاعات کاربردی مناسب بیابید ، برای خرید جزوه کمیاب و کاربردی قانون جذب بصورت خلاصه و مفید اینجا کلیک کنید ، دیگر لازم نیست در سرتاسر اینترنت هفته ها بگردید و تنها نکات غیر کاربردی را بدست آورید .




خارق العاده ترین قدرت و انرژی که جهان به خود دیده نیروی تخیل انسان است که خداوند در ما به ودیعه نهاده ، حال بیشتر مردم یا این نیرو را فراموش کرده اند یا بر علیه خود بکار میبرند .. قانون جذب ، تخیل .. .. قدرت تجسم در قانون جذب بی نظیر است سالها پیش در کتابی خواندم به ...ادامه مطلب

به گفته ناپلئون هیل ، قدرت تخیل انسان بی هیچ شک و تردید و حتی بدون رقیب بزرگترین و عجیب ترین چیزیست که جهان هستی به خود دیده است ! اما با این حال بیشتر مردم حتی فراموش کرده اند که یک چنین قدرت خارق العاده ای خداوند در آنان به ودیعه گذاشته است ، و گاهی هم که از این تخیل غول آسا استفاده میکنند ناخودآگاه بر علیه خودشان بکار میبرند ! اونها به اشتباه تخیل و تصویر میکنند آنچه را که نمی خواهند ، تصویر و تخیل و باور افزایی میکنند مشکلاتی را که دوست ندارند . بیایید قدرت تخیل را آنگونه که شایسته است بنفع خودمان بکار گیریم ، این نیروی غظیم طبیعی را با کمی تمرین آنچنان در اختیار گیریم که به آرزو ها و رویاهای خود دست یابیم و نه آنکه ناخودآگاه بدی ها را بسوی خود جذب کنیم . قدرت تجسم در قانون جذب میتواند برای شما ثروت پاک و خوشبختی را هدیه بیاورد . اکنون از شما میخواهیم به اطراف خود بنگرید ، در منزل یا دفتر کار به هر چیزی که نگاه میکنید شاید دو سال پیش در اطراف یا متعلق به شما نبودند ، شاید پنج سال پیش و یا بیست سال پیش .. اما ظرافت نکته اینجاست که همه اینها در ابتدا در جایی در ذهن شما خلق شدند ، چه آگاهانه و یا حتی ناخودآگاه شما ابتدا اینها را در خیال و رویا و ذهن خود و باور خود بصورت حتی کمرنگ و نامحسوس خلق کردید و اینها کم کم به دنیای شما وارد شدند . شاید میدانستید که با نیروی تخیل میتوانید به آینده بروید و بخشی از آینده را به اکنون یعنی به خیال خود وارد کنید ، این درست همان  چیزی است که بزرگترین ثروتمندان و حکمرانان تاریخ آن را بلد بوده اند . اونها ابتدا در خیال میدیدند به کجا خواهند رفت و مثلا چه سرزمین هایی را فتح خواهند کرد ، و خیلی ساده شبیه اون شخصیتی که میخواستند بشوند رفتار میکردند تا در مرور زمان به واقنعیت اینها برسند ! به گفته استادان هنر بازیگری شما برای آنکه یک نقش را خوب بازی کنید در ابتدا سعی کنید مانند همان فرد در فیلمنامه باشید ، در واقع باز هم این بازیگر قدرتمند از تخیل نیرومند خود سود میبرد تا مانند شخصیت فیلم نامه رفتار کند و او باشد . یکی از نعمت های شاهکار خدا قدرت تخیل است که به ما هدیه داده و چه ساده ما آن را در پیچ و خم های بزرگ شدن و شهری شدن از یاد برده ایم . ببینید کودکان چهار یا پنج ساله چقدر زیبا و استادانه از قدرت تخیل و رویا استفاده میکنند . ما همیشه تو این فکر هستیم که در ذهن این کودکان چه میگذرد ، در واقع اونها از قدرت تخیل خودشون استفاده میکنند و تصاویر بسیار بسیار زیبایی در رویای خودشون خلق میکنند . اما وقتی دنیای بزرگتر شدن و مدرسه آغاز میشه بدستور بزرگتر ها همه کنترل ما باید بدست خودآگاه بیافته و رویا و تخیل نام خیال بافی میگیره و ممنوع میشه ! اما اون بچه ها داشتند یکی از عظیم ترین توانایی های ذهنی شون رو تمرین و تقویت میدادند ، تقویت قوه تخیل که امروزه به عنوان قانون جذب از او یاد میشه . در این میان همیشه بودند کودکانی که حتی در طول مدرسه و روزهای آینده زندگی ارتباط خودشون رو با دنیای عظیم تخیل و رویا قطع نکردند و بلکه هر روز قویتر و قویتر از این نیرو سود بردند و امروزه به عنوان ثروتمندترین مردان و زنان دنیا و کارآفرینان موفق نام گرفته اند . در وبسایت مدریت آسان موفقیت بخاطر اوقات ارزشمند شما جزوه های کاربردی بصورت خلاصه کارشناسی تهیه شده تا در اندک زمانی نکات اصلی مطلب رو مطالعه و با تمرین های مناسب به ناخودآگاه قدرتمند خودتون ارسال کنید . اکنون برای تهیه و خرید جزوه های تحقیقی قانون جذب لطفا به این صفحه بروید .

خرید جزوه های قانون جذب پول و ثروت شهرام محسنی

کد-محصول x415

کتاب طلایی مجموعه جزوه های قانون جذب پول و ثروت ، تحقیق در زندگی و باورهای ثروتمندان ایران و جهان ، خلاصه ای از کلید ها و موتور پنهان قانون جذب .. ..  با کاربری از قوانین جهانی قانون جذب میتوانید هر آنچه را دوست دارید به سمت خود جذب کنید ، همان فردی شوید که دور و بر شما ...ادامه مطلب

پر شود از پیشنهادات بزرگ و پول ساز ، هر جا میروید بگویند دست شما سبک است یا قدم شما برای ما خوبی و برکت می آورد .. خداوند بزرگ خود نیروی  عظیمی در بشر نهاده است بطوری که اگر انسان بیاموزد چگونه از این نیرو استفاده کند به رزق و روزی بسیار خواهد رسید و سرنوشت او مثال زدنی خواهد شد . همانطور که پروردگار زمین و کائنات فرموده است بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را ! لطفا شک نکیند و کافیست بدانید چگونه بخواهید بقول حضرت ذکریا خداوند سبحان هر که را خواهد به هر کجا و هر وقت ، بی حساب بخشد و حتی به هیچ ثابقه و استحقاقی . در پایین همین صفحه قسمتهای مختلقی از تمرینات و دیدگاه های فرهنگ ثروتمندی در قانون جذب تحقیق و نوشته شهرام محسنی آورده شده ، نکاتی که در هیج جای دیگری گفته نشده ! ثروتمندی و توانگری در دوره پیشرفته SOS-Layers یا لایه های باز ذهن ناخودآگاه از مجموع چند دوره با عملکردهای متفاوت که مکمل یکدیگر میباشند تشکیل شده است .قانون جذب شاید کلیدی ترین لایه این دوره پیشرفته باشد . چرا که برای مثال شما دو مهندس ساختمان با مهارت تخصصی یکسان را در نظر بگیرید ،‌ چرا یکی از آن دو با حقوقی مثلا ماهیانه 2 میلیون تومان در یک شرکت کار میکند اما دیگری هر پروژه ای که میگیرد 500 میلیون تومان نصیبش میشود ! بحث تنها بر سر تخصص و لیاقت نیست ،‌ چرا برخی از ما در نوجوانی با کمترین تجربه و به هیچ مدارکی آنقدر درآمد داشتیم که اکنون حتی با داشتن تخصص ها و مدارک بیشمار هیچ وقت آن درآمد را مجددا نداشته ایم ؟ این تفاوت های نجومی و بسیار زیاد نتیجه باورها و در نتیجه نحوه کاربری سیستم ناخودآگاه افراد در استفاده از قانون جذب میباشد ؛ طی تمرینات اولیه فرهنگ ثروتمندی بین یک تا سه ماه ، بسته به مقدار تمرین افراد زمان یادگیری متفاوت است ، شما تفاوت های اساسی که چرا درآمد و دریافتی افراد تا این حد متفاوت است پی خواهید برد  . اینکه چطور انسانهای پیروز و ثروتمند با جایگذاری مناسب اعتماد بنفس و ایجاد باورهای بدرد بخور و حذف باورهای حتی کوچک اما مخرب ، موفق میشوند و در یک جلسه میلیونها پول بدست بیاورند ، در حالی که هم تخصص های او شاید حتی بخود اجازه ندهند که از کنار آن جلسه عبور کنند ! و باور دارند که آنها در حد جلسات و پولهای بزرگ نیستند . پولهای بزرگ مثبت اندیشی و تفکر مثبت و بدون ترس خواستن پول و ثروت ضمیر ناخودآگاه ارسال انرژی مثبت جملات تاکیدی مکانیزم بک گراند قانون جذب خودآگاه ناخودآگاه لایه The Great Unknown که به واقع ناخودآگاه کامل در این لایه است ؛ تصمیمات پنهان که خود ما میگیریم و از آنها بی اطلاع هستیم در این لایه اتفاق می افتد ، به آن لایه دور هم میگویند . مثال ساده فیزیکی آن هنگامی است که بدن شما با بیماری ها مبارزه میکند چه شما بدانید و بخواهید و یا برعکس ، مانند سیستم فیزیکی خواب که با پیچیدگی بسیار سلولهای آسیب دیده را بازسازی میکند . در قسمت های ذهنی این لایه نیز اتفاقات و ساخت و سازهایی رخ میدهد که از حیطه تمرینات مستقیم و خودآگاه ما خارج است . این لایه پرقدرت آنچنان از ما دور است که میتوان گفت این لایه ، اونی که من نیستم است ! دوست داشتن باور کنید نوشته های شما تجسم خلاق فکر کنی رها کردن کاترین پاندر کتاب راز انرژی مثبت انرژی منفی چرا قانون جذب ؟ در حالی که بسیاری از این نکات در روشهای دیگر هم وجود دارد چرا از این مجموعه به نام قانون جذب یاد میکنیم ؟ در مغز انسان بخشی وجود دارد به نام critical factor که وظیفه آن حفظ از آلودگی و پالایش ناخودآگاه است . برای مثال وقتی شما کلامی میشنوید که میدانید دروغ و یا کلک است این critical factor  است که از ورود اطلاعات به ناخودآگاه قدرتمند جلوگیری میکند . بدون critical factor بشر امروزی معنی نداشت و انسانها همیشه مانند کودکان و یا غولهای احمق عمل میکردند ، یعنی هر چیز مسخره ای را باور میکردند و به آن عمل میکردند . از راههای ورود اطلاعات جدید به ناخودآگاه دور زدن critical factor است . یعنی مثلا" استفاده از کلمات رویایی و جادویی مانند واژه قانون جذب ، و یا روشن کردن موتور و نیروهای خیالی در مغز کمک میکند critical factor سخت گیری نکند و کمی باصطلاح راه بدهد . هنگامی که در قانون جذب میگوییم شما با ارسال فرکانس به جهان هستی انرژی و اتفاقات هم فرکانس را دریافت میکنید به واقع با کنایه های خیال انگیز در حال ورود اطلاعات به ضمیر ناخودآگاه هستیم و در مجموع و بطور خلاصه در این حالات critical factor اجازه میدهد که ما بپذیریم پول و ثروت خوب است . پس به واقع عملکرد و راز قانون جذب بیشتر از آن جهت کاربرد دارد که راه های ورود به ناخودآگاه پر قدرت انسان را هموار میسازد . زندگی کردن آهن ربا تمرکز کنید اتفاق می بیافتد آرزو کنید رها کردن کتاب راز انرژی منفی مثبت اندیشی میلیون دلاری    کمی فراتر از توضیحات علم امروز حتما پیش آمده درست لحظاتی که طور خاصی یه یکی از آشنایان فکر کرده اید فورا" او با شما تماس تلفنی گرفته است ! و یا شاید یادتان می آید که مثلا" قرار بوده صبح زود بروید فرودگاه و حتی در آن ساعت صبح که عادت نداشتید درست قبل از آنکه ساعت زنگ بزند از خواب بلند شده اید ! اینگونه قدرت ارتباط تنها مختص انسان نیست ، شاید دیده باشید گروهی از پرندگان را که در حین پرواز شکل خاصی را تشکیل داده اند و جالب اینجاست بدون تماس فیزیکی با یکدیگر به ناگهان دسته جمعی به سمت خاصی مسیرشان را تغییر میدهند در حالی که آن شکل خاص را همچنان حفظ کرده اند ! حتی برای ما بشر آن هم بر روی زمین کلی تمرین و برنامه ریزی و قرار مدار لازم است تا گروهی از افراد با حرکات منظمی با هم در ارتباط باشند . نمونه های بالا بازگوکننده توانایی های پنهان و عظیم لایه های ذهن ناخودآگاه میباشند که علم امروز هنوز توضیح واضحی از آنها ندارد . اما صدها سال تاکنون بودند و نیز هستند افرادی که از این قوانین طبیعی خداوند و آسمانهایش سود برده اند . شما در اینجا با بخش زیادی از این مفاهیم که طی سالیان سینه به سینه و دست دست تا به امروز رسیده آشنا میگردید . توجه داشته باشید قبل از آنکه به مدرسه بروید و بگویند این فعل است و آن فاعل، شما صحبت کردن را آموخته بودید ! یعنی چه علم امروز به فعل و فاعل قوانین جذب و راز های آن رسیده باشد و چه نرسیده باشد شما باید با سخن گفتن و دیدن و خواستن با قانون جذب و راز های آن آشنا شوید . جملات تاکیدی اعتقاد دارم تصور کنید تجسم خلاق فکر میکنی نوشته های شما ضمیر ناخودآگاه جملات تاکیدی خواسته تان   چرا انرژی و باور های مثبت ؟ زبانی را که ما در خودآگاه با یکدیگر صحبت میکنیم در ناخودآگاه خیلی کمتر کاربرد دارد . در ناخودآگاه ادبیات و منطق و درک پیچیده و سنگین مفهومی ندارد و بیشتر مواقع گفته ها و مفاهیم به صورت اتوماتیک خلاصه و ساده میگردد و بسیار ممکن است که در این خلاصه نگاری حتی مفاهیم نیز تغییر کنند . برای مثال در نظر بگیرید که شما از امروز تصمیم گرفته اید که پول و درآمد خود را روی برنامه خرج کنید و باصطلاح پول زیاد خرج نکنید. این مفهوم تا به ناخودآگاه و Great unknown  یعنی ناخودآگاه لایه آخر برسد چندین بار خلاصه نگاری و ترجمه میگردد . یعنی از امروز تصمیم میگرم پول زیاد خرج نکنم تبدیل میشود به امروز پول زیاد خرج نمیکنم .. امروز پول زیاد نه .. و در لایه تصمیمات پنهان این جمله تبدیل میشود به پول بزرگ نه .. البته با حس منفی به پول بزرگ چون خود کلام نه آنجا معنی ندارد . بدین ترتیب بطور خلاصه لایه ارتباط انرژی و تصمیمات پنهان هر چه پول بزرگ به طرف شما می آید را اتوماتیک رد میکند !  در حالی که نظر شما در خودآگاه این نبوده که پولهای بزرگی که به سمت شما می آیند را نیز حذف کنید .  مشاهده میکنید جملات و افکار تا از خودآگاه برسد به ناخودآگاه و بااصطلاح ارسال انرژی چقدر میتواند متفاوت و حتی گاهی درخواست ما وارونه و برعکس درخواست گردد . زبان ناخودآگاه بطور کلی یکسویه میباشد ، یعنی مثلا باید بگوییم من به تهران میروم ، به اصفهان میروم . بدین ترتیب اگر بگویید من به یزد نمیروم معنای دقیقی ندارد و حتی ممکن است ناخودآگاه ترجمه کند که من به یزد میروم . برای اینکه یک جمله نمیخواهم و امثال آن را بگویید بهترین راه برای شروع آن است که به جای من به یزد نمیروم بگویید مثلا من به شیراز میروم . با در نظر گرفتن جای دیگر معمولا آن را که نمیخواهید و نام نمیبرید حذف میشود . پس بجای آنکه بگوییم من رشته فیزیک نمیخواهم باید جایگزینی را که میخواهید بگویید مثلا من ادبیات میخواهم . البته برای نخواستن ها تکنیک نسبتا" پیشرفته ای وجود دارد که در رده های بالاتر توضیح داده میشود . رها کردن کتاب راز قانون جذب فیلم راز برنده شدن قرعه کشی انرژی منفی علاالدین چراغ جادو آرزو کنید آهن ربا زندگی خوشبخت   تمرینهای انرژی مثبت برای پول و ثروت از دیدگاه شما ثروت چیست ؟ چندی پیش یک شوخی مد شده بود که فردی همش دعا میکرد خدایا من در قرعه کشی حساب های پس انداز برنده شوم ، بارها و بارها این دعا را تکرار میکرد .  بعد از مدتی در خواب دید که به او میگویند آخر عزیز من تو اول یک حساب پس انداز باز کن بعد خواهش و دعا کن که در قرعه کشی حساب های پس انداز برنده شوی ! اکنون نه تنها طبق قانون جذب بلکه بر اساس قوانین مدیریتی و روانشناسی نیز هر چه خواسته های شما شفاف تر و قابل توضیح در جملات کوتاه باشد در نتیجه امکان رسیدن به آن بیشتر میباشد . پس برای خود لیستی تهیه کنید که از دید و نظر شما این ثروت چیست که آن را میخواهید ، نمونه های پایین میتوانند راهنما باشند : پول نقد در حساب بانکی 500 میلیون تومان . ماشین سفید رنگ شاسی بلند هیوندا . خانه ای در خیابان زعفرانیه . ارتباط با افرادی مهم که میتوانند راه گشا باشند. مورد احترام و محبت بودن در محیط شغلی و منزل . ویلا با هزار متر زمین و باغ در اطراف تبریز . داشتن مشتری و فروش بیشتر. پرسنل با کارآیی بالا و صداقت کاری . کارخانه ، کارگاه ، فروشگاه ، معاملات بزرگ و .. از سویی دیگر بقول معروف پول و ثروت باید در ذهن شما حجم و وزن پیدا کنید ، اینکه همش بگویید من فلان قدر پول میخواهم و دوباره آنقدر پول میخواهم در واقع اصلا" معنی ندارد ، مگر در موارد خاص؛ توجه کنید در تمام دوران و در تمام دنیا ثروتمندان ثروت و خوشبختی را نه فقط با پول مستقیم بلکه بیشتر با املاک و ماشین و فروشگاه و سایر دارایی ها حس و تصور میکنند . پول شاید مانند انرژی برق باشد که بدلیل سادگی مصرف ، برخی انرژی ها ماند باد ، نفت و غیره را به برق تبدیل میکنند و سپس در مقصد این برق به انرژی مورد نیاز تبدیل میشود مثلا به حرکت ، سرما و غیره . شما ثروتمندی نمی یابید که ثروت او فقط پول باشد ، در واقع ثروتمندان میدانند که این حماقت است که ثروت آنها فقط پول باشد . آنها بر اساس نیاز و حس خوشبختی و جوامع آن روز ثروت و حس خوشبختی را در موارد مختلف میدیدند و نه تنها در پول ، البته ممکن است شخصی بخاطر شغلش همواره مقدار زیادی پول داشته باشد مثلا صرافی دارد یا خرید فروش عمده میکند ... تفکر مثبت اعتقاد دارم تجسم خلاق نوشته شما ضمیر ناخودآگاه جملات تاکیدی انرژی مثبت ارسال امواج خواسته تان باور کنید اشکالات در قانون جذب ، آیا قانون جذب فقط یک چراغ جادو است ؟ برخی از دوستان قانون جذب را با علاءالدین و چراغ جادو اشتباه گرفته اند . بالاخره عزیزان  باید یک کاری فکری و تمریناتی انجام دهید که به اهداف و خواسته های خود برسید . اگر قرار بود همه با جادو و جمبل ثروتمند و رئیس شوند که دیگر دنیا اینطور نبود . یعنی شما برای مثال برای یک ماه کار یک مبلغی حقوق دریافت میکردید و اکنون ده ها بار بلکه صد ها بار بیشتر از آن میخواهید آن هم با آسایش و امنیت و نه با درد سر و اذیت ، پس کمی تمرین حق شما است . در واقع قانون جذب برای آنها بهترین تاثیر را دارد که مانند انسانهای دیگر به کار و تلاش و تدبیر و مدیریت و مانند اینها اعتقاد دارند و با کمک قانون جذب مانند ادویه آشپزی و یا کاتالیزور و سرعت و شتاب دهنده با درصد احتمال بسیار بالاتر و زودتر به نتایج دلخواه خود میرسند . در واقع قوانین گفته شده در قانون جذب جدای از سایر قوانین خدا و طبیعت او نیست . اکثر این مطالب در دوره های مختلف مدیریت و یا روانشناسی آمده است . تنها تفاوت در این است که اینجا در مبحث قانون جذب تمامی مطالب متمرکز بر این موضوع میباشند . رها کردن کاترین پاندر  ارسال انرژی مثبت دعا کردن فرکانس و مدار آهن ربا زندگی کردن میلیون دلاری تفکر مثبت تجسم خلاق  موتورهای پنهان قانون جذب مرور و پاکسازی تجربه های شکست و تلخ بسیاری از مردم شکست ها و خاطرات تلخ را به عنوان تجربه با خود به دوش میکشند و بسیاری از روزنه های امید را با این تلخی های غیر ضروری می بندند ! به واقع ما باید بیاموزیم که آن تجربه تلخی که از گذشته به همراه داریم تشکیل شده از دهها نکته و عادت و عملکرد و حتی ریز تجربه های دیگر ، در واقع در یک تجربه کاری و یا حتی تجربه احساسی که در گذشته داشتید در طول آن دوره چندین عملکرد و تفکر و ریز تجربه های بسیار خوب و موفق هم بوده اند اما در نهایت بخاطر شاید یکی دو نکته ، کل آن پروژه شکست نامیده شده است . بسیار خوب در اینکه آن پروژه شکست نامیده شده من بحثی ندارم ، اما نکته اینجاست که در آن پروژه  یا  کار یا تجربه احساسی ، ما باید ریز تجربه های خوب و تفکرات و عادات و تمرین ها و هرچه که مربوط به آن بوده را مجددا" با حس خوب برگردانیم . برای مثال فردی برای خوانندگی سالها دوره میبیند و تمرین میکند و کلاسهای مختلف و دوستان بسیار و استودیو ... پس از گذشت مثلا" 10 سال به دلیل خاصی مثلا رکود بازار موسیقی آن شغل را به عنوان یک خاطره تلخ رها میکند . حال توصیه اینجاست که مجددا" خاطرات را با حس خوب مرور کند و از بسیاری از توانایی ها و ارتباطات خود در آن دوره لذت ببرد . مثلا از اینکه چقدر خوب نتهای موزیک را یاد گرفته بود و یا اینکه چقدر عالی با سایر بچه های موزیک ارتباط گرفته بود و .. نهایتا" آن نکته یا نکاتی را که حس میکند واقعا" اشتباه بوده در ذهن ستایش نکند . مرور و پاکسازی تجربه ها ، انفجار تجربیات این بار به نفع شماست ، بر خلاف همیشه که هرگاه چیزی و یا نکته ای شبیه به اجزای تجربه شکست خورده قبلی میرسید دیگر از ادامه آن فکر تحت عنوان تجربه باز می ماندیم اکنون برعکس با قدرت بسیار از آن استفاده میکنیم . در ادامه مثال بالا فرد  خواننده ممکن است ناخودآگاه ارتباط مناسب با افراد را که تجربه کرده بود و اکنون آن را میستاید مجددا بکار گیرد و در کار و پروژه های امروز بسیار عالی از آن حس ارتباط با افراد استفاده کند ... ریز تجربه ها در شکستهای زندگی شما که شاید نام تجربه بر آنها گذشته اید انفجاری از بازیابی شما هستند .  Dynamic Morals  یا لب مرز اخلاقیات شناور در اینجا توصیه میشود به هر حال روی اصول اولیه اخلاقیات بمانید اما تا حد امکان انعطاف پذیر باشید . این یعنی چه؟ شاید بخاطر بیاورید که مثلا روز اول که در سینک ظرفشویی منزل یا محل کار نگاه میکردید شاید اگر قاشق تان آنجا می افتاد برنمی داشید ! اما پس از گذشت زمان و آشنا شدن و خو گرفتن با آنجا و شستن لیوان خود در آنجا رفته رفته آنقدر این مرز وسواس شما کمتر شده که اگر مثلا چیزی داخل آن ظرفشویی بیفتد آن را میشویید و راحت استفاده میکنید ! یا مثلا عکس رادیولوژی یکی از بستگان را که میخواهید به پزشک تحویل دهید اگر از دستتان به زمین بیافتد و روی آن خط و خش بیافتد شما فکر میکنید که ممکن است اطلاعات عکس قابل خواندن نباشد و احساس گناه میکنید ، اما همان عکس رادیو لوژی برای پزشک که بارها مانند آن را دیده و با تمام خط و خش براحتی آن را خوانده و هیچ مشکل احساسی ایجاد نمیکند . پس عزیزان روی مرزهای باورهای خیلی سخت ، و اخلاقیات تمرین کنید و تا حد امکان انعطاف پذیر باشید، میتوانید حتی به اشخاصی که شما قبولشان دارید و تقریبا با شما هم افکار هستند توجه کنید و ببینید که مثلا یکی از آنها فلان قانون یا اخلاق را کمی آسانتر میگیرد و شما نیز مانند او باشید . رها سازی انرژی های بسته شده اگر فردی با تحصیلات بالا هستید ، یا فردی باکلاس که خود را ملزم به رعایت بسیاری نکات میدانید ، یا شخصی خجالتی و بسیاری نظایر آن ، در واقع شما نیروی عظیم ناخودآگاه خود را بسته اید و نمی گذارید چندان حرکت کند ،  در یک آزمایش تعدادی حشره را در لیوانی بزرگ قرار دادند و روی آن را هم با شیشه پوشاندند . حشرات پس از آنکه بارها به شیشه بالایی برخورد کردند متقاعد شدند که از آن قسمت راهی نیست ، بعد از مدتی که شیشه بالایی را برداشتند حشرات به خود این اجازه را نمیدادند که آن قسمت بالا را مجددا امتحان کنند ! همانطور گه گفتیم ناخودآگاه بسیار پرقدرت ما اما از دریافت و درک اطلاعاتی که در خودآگاه ما موجود است دور است ، یعنی وقتی شما بارها در هجوم مردم در مترو گفته اید که این کار درست نیست و خود را کنار کشیدید تا مردم با هجوم بروند و شما با متروهای بعدی بروید . همین کار را در صف غذا کردید، در اداره .. بالاخره ناخودآگاه شما متقاعد شد که تقریبا بدون اجازه مستقیم خودآگاه شما کاری نکند !! اما حتی در مواردی که شما میخواهید مثلا پول و ثروت زیاد دریافت کنید باز ناخودآگاه شما بطور اتوماتیک وارد عمل نمیشود ، مانند آن حشرات حتی پس از برداشتن شیشه بالایی . نکته اینجاست که در بسیاری موارد درک باصطلاح الهامات و یا نمادهای آمدن پول و ثروت از عهده خودآگاه خارج است که بخواهد به ناخودآگاه اجازه ورود به عملیات را بدهد !!

پنج راه ساده قانون جذب پول و ثروت

.. پنج راه ساده قانون جذب پول و ثروت همانطور که میدانید زندگی امروزتان تا درصد بالایی نتیجه افکار و باورهایتان چه آگاهانه و غیر آگاهانه در گذشته بوده است . اکنون فردای زندگی تان را با باورهای قدرتمند نسبت به پول و ثروت و برکت رقم بزنید . براستی چرا اینگونه است ؟ وقتی انسان تفکر و یا باوری ...ادامه مطلب

یا باوری را در خود بیدار میکند آن باعث کاهش و یا افزایش ارتعاشات انرژی بدن میشود و بدین ترتیب این ارتعاشات نیز فرکانسهای هم ارتعاش خود را از محیط جذب و دریافت میکنند . پس هر چه افکار و احساسات و انرژی مثبت و بدرد بخور در ذهن داشته باشید به همان نسبت زندگی شما نیز به طرز حیرت انگیزی حوادث و موضوعات متناسب و مثبت به خود جذب خواهد کرد . احساس فراوانی کنید و در ذهن تمرین کنید که حتی بیش از نیازتان پول و ثروت دارید و آن را براحتی خرج میکنید بسیاری از مردم از ترس خود کم پولی دچار آن میشوند ، شما با زیرکی خاصی این ترس از کم پولی را از خود دور کنید و در ذهن تمرین کنید که فراوانی نعمت و پول و ثروت دارید و از خرج کردن آن در حال لذت بردن هستید . بیشتر افراد مشکلات گذشته را در ذهن میپرورانند و در نتیجه همان فرکانس ها اکثرا دوباره برایشان تولید میشود . اکنون شما به یک لیمو ترش فکر کنید ، در ذهن آن را دو نیم کنید و فشار دهید تا آب آن جمع شود ، به احتمال زیاد دهان شما آب افتاده است بی آنکه حتی یک لیموی واقعی در کار باشد ! پس سیستم احساس انسان و ارتعاشات پول ساز نیز فرق بین واقعیات و تخیل را نمیدانند و هنگامی که شما به فراوانی و ثروت و پول خرچ کردن راحت فکر میکنید سیستم انرژی شما فرکانس لازم را به محیط ارسال مینماید . از این تصورات خوب لذت ببرید . قدر دانی و سپاس انگار جادو میکند از پولی که اکنون دارید با لذت یاد کنید و شکر گذار باشید ، هر چقد که هست ، بالاخره آدم هر چقد پول داشته باشد باز میتواند فکر کند که کم است . ولی اکنون شکر گذار پول و ثروت خود هر چقدر که است باشید ، همان پولی که کمک کرده بجای پیاده رفتن و خسته شدن با اتوبوس بروید ، قبض گاز را پرداخت کنید .. شکر گذار قسمت های خوب زمین و زمان و اطرافیان باشید . اینها کمک میکنند فرکانسهای شما رفته رفته روی طول موج های مثبت تنظیم شوند و در نتیجه اتفاقات و چیزهای خوب و دلخواه و هم فرکانس برای شما جذب کنند . اینطور وانمود کنید که پولهایی که خواسته اید دریافت کرده اید یکی از مراحل قانون جذب وانمود کردن و در نتیجه کمک به باور عمیق است . یعنی حتی یک بازی کوچک وانمود کردن میتواند خیلی جاها به باور ما کمک کند . اکنون وانمود کنید و یا این بازی من میلیاردر هستم را در ذهن بیدار کنید و با آن گاهی زندگی کنید . مثلا آنطور مسواک بزنید که فکر میکنید باقی میلیاردر ها هم آنطور مسواک میزنند . یا به یک فروشگاه گران قیمت بروید و با این بازی من میلیاردر هستم در ذهن و وانمود کردن حس کنید 300 میلیون در حسابتان اکنون است و با آن حس ، لباسها را نگاه کنید و قیمت کنید . یا به بنگاه اتومبیل رفته و مانند میلیاردرهای دیگر در باره اتومبیل خاصی سوال کنید حتی از فروشنده بخواهید که چند لحظه داخل ماشین بنشینید و راحتی ماشین را امتحان کنید . در این حالات شما ارتعاشات بسیار مناسبی به محیط ارسال میکنید و زندگی برای شما هم موج این ارتعاشات هدیه خواهد آورد و در مسیر کار و زندگی و شانس و تقدیر شما قرار خواهد داد . احساسی را که پس از بدست آوردن آن چیز خواهید داشت اکنون داشته باشید ثروت ، ماشین ، ویلا ، مسافرت هر کدام از این ها که خواسته اید وقتی بدست بیاورید چه احساس خواهید داشت ؟ اکنون این احساس ها را در  طول روز در خود بیدار کنید. احساس امنیت ، راحتی ، لذت ؟ شما خوب میدانید که با این احساس های مرتبط سیستم بدن شما چه انرژی و با چه فرکانس هایی به محیط ارسال میکنند . احساس های خود را جدی بگیرید . یادتان باشد پول دوست شماست پس با پول شوخ و بازیگوش باشید در مورد پول خیلی جدی نباشید و به پول آنطور نگاه نکنید که خیلی کمیاب است . احساس کنید که پول دوست شما است و شما را دوست دارد و همیشه با شما است . اکنون روزهای آینده را بنویسید که مثلا در فلان مکان چه چیزهایی خواهید داشت و مانند ثروتمندان دیگر آن روزها را ساعت به ساعت داستان سرایی کنید و از ثروت و پول پر برکت خود بنویسید . از کارهایی که با پول خود انجام خواهید داد صحبت کنید . هدف تنظیم فرکانس های شما بر روی طول موج پول و ثروت است تا دریچه های ورودی ثروت و خوشبختی را همواره در زندگی خود باز بگذارید . سخت نگیرید از زندگی لذت ببرید . وب سایت مدیریت آسان موفقیت با تهیه جزه های آسان و کاربردی سعی بر آن دارد تا به شما که بخاطر شغل و سایر موضوعات زندگی وقت زیادی برای مطالعه ندارید ، این فرصت را بدهد تا این جزوه ها را بصورت خلاصه شده و مفید تهیه و استفاده نمایید ، بقولی بسادگی باران و باد زندگی خود را به سمت موفقیت بیشتر تغییر دهید . برای خرید جزوه کاربردی و خلاصه شده کتاب قانون جذب همراه با نگاه کارشناسی و تحقیقی اینجا کلیک کنید .


.. راز تبسم چهره ما و ارتعاشات به جهان هستی - محمد افلاکی این قسمت میخواهم در مورد اخم کردن و اینکه اعصاب ندارم و مشکلات دارن دیوونم میکنن کمی صحبت کنم . اگر بخاطر تمام مشکلات زندگی داری اخم میکنی و یا اینکه حالا برخی مردم حتی مشکل هم که ندارند عادت دارند اخم کنند ، بگذارید برایتان بیشتر ...ادامه مطلب

برایتان بیشتر بگویم . همانطور که میدانید قانون جهان هستی بر مبنای ارتعاشات میباشد . حال اگر میخواهی بدانی که چه ارتعاشی تو اکنون به جهان هستی میدهی به چهره ات توجه کن . اگر در حال شادی و لبخند هستی پس تو به جهان هستی هم در حال ارسال ارتعاشات شاد و خندان هستی . در مقابل اگر عبوس و اخمو هستی پس دقیقا حالتی رو داری که ارتعاش منفی به جهان هستی ارسال میکنی . دقیقا سیگنال تو از بدن تو از ذهن تو در حال ارسال به جهان هستی بوده و جهان هستی آن را دریافت و درک میکند . برای مثال فرض کنید میرویم بازار برای خرید . یک فروشنده خیلی شاداب با لبخند و فروشنده دیگر اخمو و بی حوصله ، اکنون شما مایلید از کدام یک خرید کنید ؟ بله مطمئنا فروشنده شاداب با لبخند ارتباط بهتری با مردم دارد و چون خرید اکثرا یک کار احساسی است به سمت فروشنده بی حوصله و اخمو نمیریم . جهان هستی هم همینطور است ، در واقع هم در حال خرید و فروش هستیم و جهان هستی به ما مینگرد و میگوید اگر او اخمو و بی حوصله است چه خریدار باشد و چه فروشنده چندان با او ارتباط نگرفته و اگر هم داد ستدی کند بیشتر منفی ها را میفرستد مانند فقر و بیماری . اگر اهل غم و اخم بودی و صورت تو چین و چروک های اخم افسردگی دارد ، باید کاری کنی و مدل صورتت را با ژست های خندان تر و تبسم کم کم درست کنی . گفته اند زیبایی و شادابی در جوانی خوب است  اما زیبایی و شادابی در پیری یک هنر است . چون فردی که در سن بالا صورت خود را سالم نگه داشته و در گذشته با اخم و عبوس بودن چهره را خدشه دار نکرده همان فردیست که به جهان هستی ارتعاشات مثبت ارسال کرده . پس من و شما اگر بخاطر هر مشکلی چهره در هم بکشیم و راز صورت خودمون را عبوس با چروکهای اخم کنیم حتما در سن بالاتر هم چهره ای ناخوشایند خواهیم داشت . اکنون یک آینه بردار و به خودت در آینه بنگر اگر شادابی و با لبخند دم شما گرم و بسیار عالی ، شما در ارسال انرژی مثبت به جهان هستی و به خواسته ها و ثروت و آرامش خود خواهی رسید و منتظر روزهای عالی باش چون اتفاقات بسیار خوب برایت پیش می آید . در واقع ما بیشتر وقتی غمگین و اخمو میشویم که اسیر افکار منفی خودمان گردیم و بگوییم نمیتوانم و نمیشود و غیره . من و تو که خدا رو داریم و اشرف مخلوقات هستیم و خداوند روح خود را در ما دمیده دیگر براستی غم و اخم برای ما مفهومی ندارد و باید شاد باشیم و شادی را در خود تمرین کنیم . به گفته مولا علی (ع) مومن شادیش در چهره اش است و اگر هم غمی دارد در درون خود میباشد . ما که به مولا علی اطمینان داریم از این تکنیک استفاده کنیم و با چهره ای متبسم به دیگران و تمام جهان هستی انرژی و ارتعاشات مثبت ارسال کنیم . دوست عزیز اسیر افکار منفی و غم و اخم نشو و آنقدر شادی را تمرین کن که دیگران بگویند تو انگار از بهشت آمدی که اینقدر انرژی مثبت داری . ما که خلیفه خدا در روی زمین هستیم باید حس کنیم شادی و شاد کردن دیگران و انرژی مثبت کار ماست و وظیفه ماست و مگر کاری بهتر از این هم داریم ؟ پس شادی را تمرین کن و ارتعاشات شاد و مثبت ارسال کن تا ببینی جهان هستی هم میگوید تو اسحقاق بهترین ها را داری و تو مانند همان کاسب خوش اخلاق هستی و با تو بسیار ارتباط میگیرد . چون اگر در این بازار هستی یک کاسب و  فروشنده اخمو و عبوس باشیم چیزی نصیب ما نخواهد شد . از امروز چهره رو عوض کنیم به غم فرمان عقب گرد بدهیم ، ای غم از اینجا برو ! شاد و پر انرژی باشید محمد افلاکی وبسایت مدیریت موفقیت با تهیه جزوه های کاربردی و خلاصه شده مفید ، به شما که فرصت های مطالعه زیادی ندارید امکان دسترسی به اطلاعات خلاصه شده و کاربردی در زمینه های گوناگون تکنیک های موفقیت ارائه مینماید . برای خرید جزوه تحقیقی و خلاصه شده کاربردی قانون جذب روی این لینک بروید .


قانون جذب با تاخیر همراه است و اگر نتایج آنطور که میخواهید اکنون نمی بینید ولی بدانید که انرژی مثبت شما به جهان هستی رسیده و مشغول جابجایی و کارهایی است که قابل دیدن برای شما نیست و بعد از مدتی خواسته شما محقق میشود .. .. قانون جذب - چرا خواسته های من تحقق نمیابند ؟ بسیاری از عزیزان میپرسند ...ادامه مطلب

میپرسند که پس چرا من از قانون جذب نتیجه نمیگیرم ؟ این همه انرژی مثبت و تجسم خلاق انجام داده ام ، هیج نتیجه ای دیده نمیشود ، آیا سر کاریم ؟ در پاسخ باید بگویم دوست عزیز اینکه در این لحظه اگر نتیجه برای شما قابل رویت نیست دلیل نیست که واقعا قانون جذب هنوز کاری نکرده است . وقتی تو یک انرژی مثبت به جهان هستی ارسال میکنی به واسطه افکار مثبت و احساس مثبت خودت ، یعنی هنگامی که با احساس مثبت خودت بسته های انرژی مثبت که آن را کوانتا نیز مینامیم را به جهان هستی ارسال میکنی ، این بسته های انرژی شروع میکنند در جهان هستی به حرکت دادن بسیاری چیزها . در بسیاری لحظه ها و در ابتدا این تغییرات و حرکت دادن ها توسط بسته های انرژی قابل دیدن توسط ما نیستند . ولی کافیست بدانید که هر لحظه و هر روز به خواسته هایت نزدیکتر میشوی . مانند آن کاشفان گنج نباشیم که تنها کمی با گنج فاصله داشتند دست از کندن زمین کشیدند چون ناامید شده بودند . شما این همه انرژی مثبت به هستی ارسال کردید و بدانید یک اصل مهم اصل تاخیر ظاهری انرژی میباشد . یعنی انرژی مثبت که شما ارسال میکنید نیاز به یک سری فعل و انفعالات در جاهای مختلف دارد و کمی زمان می برد تا آنطور که شما میخواهید نتیجه دهد . خداوند بزرگ نیز در آیه ای به زمان قسم یاد میکند و در انتها میفرماید با صبر میتوان نتیجه گرفت ! پس عزیزان صبر پیشه کنید و بسته های پاک انرژی خود را ترک نکید و امید داشته باشید . نکته ای که میخواهم بر آن تاکید کنم این است که انرژی مثبت تو به جهان هستی ارسال شده و نتیجه هم در حال حاصل شدن میباشد ، بواقع تودر ذرات عالم چیزی را به چشم نمیبینی اما دوست عزیز تحمل کن ، کمی مانده . چند گام دیگر که ادامه بدی مطمئن باش که نتیجه حاصل میشه همانطور که برای من و بسیاری دیگر حاصل شده است .   نویسنده مطلب با توجه به جهانی بودن موضوع و سوال از سایر بزرگان فن این تکنیک را نیز پیشنهاد میکند : گاهی همراه با بی صبری بطور پنهانی کمی انرژی منفی و استرس نیز ارسال میشود در اینگونه موارد تکنیک رهاسازی که در آینده توضیح خواهم داد کاریست که بسیاری افراد ثروتمند انجام میدهند . یعنی پس از مدتی که انرژی مثبت توسط افکار و احساسات مثبت خود به جهان هستی ارسال کردید ، برای مدتی میتوانید رها سازی کنید و به خدا واگذار کرده و خود شما آن را عمدا فراموش کنید . یکی از بزرگان این تکنیک میگفت هنگامی که با فرزندم جعبه های اساس را در خانه جدید باز میگردیم پای من به یک جعبه خورد که از درون آن یک برگه بزرگ مقوایی بیرون افتاد و پسرم پرسید پدر این چیست ؟ با دیدن آن برگه مقوایی که بر روی آن نوشته ها و تصاویری بود اشک در چشمم حلقه زد . بیادم آمد روزهایی را که بر روی آن برگه همین خانه زیبایی که اکنون به آن وارد شده ایم را مینوشتم و به جهان هستی انرژی مثبت ارسال میکردم و  بعد از مدتی آن را رها سازی و فراموش کرده و به خدا سپردم ، و اکنون در این خانه هستیم پسرم . بییندگان و دنبال کنندگان مطالب کاربردی رمز و راز موفقیت ، برای خرید کتاب تحقیقی و خلاصه شده قانون جدب لطفا این صفحه مرتبط را ببینید .


عباس منش معتفد است با قانون جذب دیگر نگران خوشبختی نباش همانطور که نگران اکسیژن نیستی و میدانی که هست ، همانند گفته مولاناست که این جهان کوهست وفعل ما ندا سوی ما آید نداها را صدا .. .. استاد عباسمنش قانون جذب به زبان ساده استاد عباس منش در حالی که از شرایط سخت زندگی خود در گذشته میگوید ...ادامه مطلب

گذشته میگوید سعی بر آن دارد تا شما عزیزان تصویر بهتری داشته باشید که قانون جذب چگونه براحتی زندگی شما را میتواند دگرگون کند ، همانطور که این قانون هم اکنون اکثر شما از رسیدن به رویاهایتان باز میدارد . آری قانون جذب چه آگاهانه و چه غیر ارادی اعمال میشود پس مراقب باشیم . وی در آن روزگار سخت زندگانی شخصی با کتابهایی از آنتونی رابینز آشنا میشود و متوجه میشود که رابیز با شیوه های نوین تندخوانی توانسته ده ها بلکه صدها کتاب را بخواند و بکار ببرد . سید حسین عباس منش نیز با پی گرفتن شیوه های تند خوانی موفق به خواندن و مطالعه کتابهای زیادی میشود از این میان کتابهای قانون جذب به گفته ایشان بیشترین تاثیر را در زندگی وی داشته اند . بر آن باشید که در هنگام مطالعه و یا تماشای یک فیلم یا سخنرانی خوب نکات مهم و کاربردی و مثبت آنها را یادداشت کنید و حتی گاهی آنها را با صدای خود رکورد کنید و هر گاه فرصت کوتاهی هم دارید آنها را مرور کنید . بدانید کنید همین نکات رفته رفته باورها و زندگی شما را تغییر میدهند . قانون جذب میگوید تو میتوانی زندگی خودت را بسازی و بوجود بیاوری ، قبل از آن من فکر میکردم زندگی من فقط توسط اتفاقات و شرایط بوجود می آید . مثلا من اگر در خانه ای دیگر بزرگ شده بودم و یا در کشوری دیگر و دوستان دیگری داشتم و یا اگر سرمایه برای کار داشتم زندگی من خیلی بهتر از این بود  . اما متوجه شدم که زندگی ما در اصل بواسطه افکار ما بوجود می آید و بواقع من خودم را هر بار بازآفرینی میکنم و میتوانم این بار به شکل بهتری آن را انجام بدهم یعنی زندگی و سرگذشت را آنطور که میخواهم در فکر و باور ها و رویاهایم بسازم . میتوانم هدفمند زندگی کنم شرایط بد گذشته را تکرار نکنم . قانون جذب میگوید افکار تو در هر لحظه فرکانسهایی به جهان هستی ارسال میکنند این فرکانسها توسط جهان تبدیل میشوند به اتفاق و شرایط و آنگاه وارد زندگی تو میشوند . همان حرف دیرین که حضرت مولانای خودمون همیشه گفته  این جهان کوهست وفعل ما ندا  سوی ما آید نداها را صدا. یعنی قانون جذب همانند انعکاس کوه عمل میکند ، وقتی جلوی کوه فریاد میزنی عزیزم دوستت دارم کوه هم فریاد میزند عزیزم دوستت دارم . ولی وقتی به کوه بگویی برو گمشو از زندگی من بیرون کوه هم دقیقا همین حرف را به تو خواهد زد . دقیقا به سمت ما باز میگردد تمامی افکار ما . پس افکار جدیدی داشته باشید ، احساسات و افکار خود را کنترل کنید . با مطالعه مقالات متعدد در زمینه قانون جذب و یا استفاده از کلاس های آموزش این قوانین را بهتر بکار ببندید . هنگامی که افکار و احساسات خود را کنترل میکنید دیگر قانون جذب بطور خود مختار برای شما رقم نمیزند و از این لحظه بر مبنای فرکانس افکار شما عمل میکند تا به هر آنچه میخواهید در زندگی برسید و زندگی فوق العاده ای برای خود ایجاد کنید . از داشتن ویلا در بهترین مناطق کشور تا مسافرت به کشورهایی که دوست دارید حتی انتخاب همسر و آینده خود همه بسادگی در رازها و قوانین جذب به شما خدمت خواهند کرد . در دوره های آموزشی شاهد بودم افراد بسیاری که با بکار بستن قانون جذب زندگیشان دگرگون شد . بیمار سرطانی ، فرد بی پولی که حتی پول آموزش خود را قرض کرده بود ، افرادی با روابط عاطفی از بین رفته و افسرده سنگین . آنها زندگیشان توسط رعایت قوانین جذب دگرگون شد ، سرطان درمان شد و نه با دارو بلکه با تغییر باورها ، ورشکستکی رفت و ثروت ایجاد شد و نه با دریافت وام و کمک بلکه با تغییر باور ها و با تغییر باورها و عقاید رابطه ها بسیار دوست داشتنی شد و افسردگی رفت . کافیست باور کنید که میشه جور دیگه ای هم زندگی کرد ، خداوند در همین نزدیکی است و همیشه به ما جواب میده . نکته جالب اینجاست که باور های مذهبی ما مسلمانان نیز در این زمینه کمک بسیار میکند ، بخواهید و ایمان داشته باشید و حرکت کنید و به خدا توکل کنید . در واقع تصور و رویا سازی و دعا و خواهش همراه با کلام و صدا از خداوند باصطلاح سیم کشی مغز و باور های شما را آنچنان تغییر میدهد که زندگی شما شبیه به معجزه پیش میرود و دیگران از شما خواهند پرسید تو چه میکنی که اینقدر خوش شانسی ، تو چطور هر چه بخواهی داری .. درآمد شما ده ها بار افزایش میابد ، به آرامش خواهی رسید و دوستان بسیاری خواهی یافت . در باور خود بیافزایید که خوشبختی همیشه به وفور است . مانند اکسیژن که ما میدانیم در اطراف ما هست و ما نگران نیستیم که یک لحظه اکسیژن نباشد و مثلا اکسیژن را یک جایی قایم و پنهان کنیم ! پس بسادگی از اکنون این باور را در خود تقویت کنید که خوشبختی همیشه به وفور برای همه هست و نیاز نیست آن را با حرص و طمع پنهان کنیم یا فکر کنیم اگر گیرمان نیاید چه ! تقویت این باور فراوانی خوشبختی شاید مهمترین گامها در قانون جذب برای جذب ثروت و آرامش و خوشبختی میباشد . باورها و افکار شما حتی روی جسم و سلامتی شما نیز تاثیر میگذارند . با رعایت افکار مثبت و سازنده قوانین جذب جسم شما نیز از سلامتی و شادابی خوبی برخوردار میگردد . شما براحتی در خود این افکار و باور رو تقویت کنید که خداوند بسیار بزرگ و تواناست و خیلی زود به دعا و خواست شما جواب میدهد . به همین سادگی خدای بزرگ این قوانین را برای من و شما گذاشته تا هر روز زندگی مان مانند یک معجزه کوچک باشد . در وبسایت مدریت آسان به جستجو ادامه دهید و از انواع کاربردی مطالب کلیدی و تکنیکهای موفقیت سود ببرید . برای خرید جزوه خلاصه شده و کاربردی قانون جذب بصورت تحقیقی لطفا به این صفحه بروید .


برای جذب ثروت و پول باید تصمیم بگیرید ثروتمند شوید و بدانید که هر فردی میتواند ثروتمند شود و پول برای اینکه نزد کسی ییاید پارتی بازی نمی کند و اینکه ثروتمندان خیلی از بقیه خاص تر نیستند .. .. جذب پول و ثروت 21 نکته کاربردی ذهن ثروتمند چگونه ذهن ثروت مندی داشته باشیم ؟ بیست و یک راه ...ادامه مطلب

یک راه برای اینکه پول بیشتری به زندگی خود بیاورید . 1- دایره لغلت خود را تغییر دهید به صحبت های یک آدم فقیر و غیر ثروتمند گوش دهید خیلی زود متوجه میشوید آنها خیلی منفی نگر بوده و صحبت های منفی مانند نمیشود و خیلی بد است و از این بدتر نمیشود و غیره مینمایند .  اگر نوبت صحبت شماست کمی با دقت فکر کنید قبل از اینکه کلام از دهان شما خارج شود . حتی هنگام شنیدن صحبتها و نکات منفی را فیلتر کنید که جدی نگیرید شان و شاید اصلا نشوید آنها را و هنگامی که شما سخن میگویید نکات منفی را به حداقل برسانید . 2 - نظم داشته باشد ذهن ثروتمند افراد ثروتمند رضایت و نتیجه و خوشحالی را پس از صرف زمان نیز دوست دارند اما افراد  فقیر فقط لذت و رضایت زود هنگام را میخواهند ، و در واقع لذت کوتاه مدت و سختی دراز مدت نصیب آنان میگردد . 3 - در جستوی فرصت باشید فدری که فقط به دنبال آرامش بدون ریسک هستند کمتر ممکن است ثروتمند شود . 4- موفقیت باید مدیریت شود شما باید طوری فکر کنید و مهره ها را بچینید تا آنطور که شما میخواهید اتفاق بافتد . فرصت خودش نمی آید بروی پاهای شما . باید مترصد فرصت ها بود . 5- حس کلمه باید را داشته باشید خیلی از ثروتمندان با یک حس نیاز به موفقیت به طرف ثروت کشیده میشوند . اینکه منتظر باشید که روزی کشف خواهید شد بواقع چیزی برایتان ندارد . 6- آنقدر ادامه دهید تا ثروت از آن شما گردد اگر بزمین خوردید باز هم برخیزید ، فقیر ها با اولین مشکل و درد سر ، دست از ادامه مسیر برمیدارند ، شما اینگونه نباشید ادامه دهید . 7- بدانید که باید یک ارزش بدهید تا یک ارزش دیگر دریافت کنید فقیر ها فقط به این فکر هستند که چطور میتوانند فقط یک طرفه از دولت و از سایرین بمیکند و بطرف خود بکشند . شما باید به فکر آینده پر برکت و پر ثروت خود باشید . 8- مسئولیت هر آنچه در زندگی شما رخ میدهد را بپذیرید و آماده باشید تا چرخه رخداد های زندگی را تغییر دهید تا شما به ثروت برسید . 9 - بطور کلی سعی بر کلام رو به جلو و مثبت باشد ، ذهن ثروتمند میگوید من انجام میدهم اما فقیر فقط میگوید من نمیتوانم . 10 - به مکان هایی برو که ثروتمندان میروند ، در شهر خود به بهترین رستوران ها و یا هتل ها برو و فقط کافیست در آنجا بنشینی تا امواج ثروت را جذب کنی . 11 - به مدت شصت روز از رسانه ها و اطلاعات آن دوری کنید ، به آرامش و باورهای قوی خواهید رسید . پس از آن دو ماه مدت کوتاهی به رسانه ها و شنیدن و دیدن آنها باز گردید و در آن زمان متوجه انرژی منفی آنها خواهید شد که چطور زندگی شما را تحت تاثیر قرار میداده اند . 12 - افکار شما از آنچه تصور میکنید بسیار قویتر هستند ، به ثروت و فراوانی و خوشبختی فکر کنید و اینها به زندگی شما بیشتر خواهند آمد . اگر به کمبود فکر کنید در نتیجه کمبود ها به سراغ شما خواهند آمد اگر از چیزی بترسید و به آن فکر کنید به طرف آن کشیده میشوید . 13 - شروع کنید انسانهای ناموفق فقط رویا و آروز دارند ، ثروتمندان موفق رویا و آروزو ها و بطور کلی جذب پول را بصورت هدف تجسم کرده و برنامه برای رسیدن به آن در ذهن مجسم میکنند که تا چه زمانی به آن خواهند رسید . 14 - اکنون دیگر به ستایش فلان فرد موفق و یا ثروتمند نپردازید ، اکنون دیگر فرصت این نیست که به پیگری قهرمان فیلمها و زندگی فلان ورزشکار بپردازید . وقت را برای رویاهای خود بگذارید . 15 - همیشه بدان که هر شخصی میتواند ثروت مند شود . در واقع پول برای اینکه به نزد چه شخصی بیاید پارتی بازی نمیکند و یا افراد ثروتمند خیلی خاص تر از بقیه نیستند . 16 - راه های مختلفی بیابید و در آن تفکر کنید تا به ثروت برسید . اگر شما مشغول ساخت رویاهای خود نشوید فرد دیگری شما را استخدام خواهند کرد تا رویاهای او را بسازید !! 17 - ایده های پولساز و ثروت ساز را نزد خودت حفط کن . شاید هرگز نمیدانستید که نه خانواده و نه دوستان میخواهند که شما پیشرفت کنید . بعضی ها میترسند شما با پیشرفت حس شکست و بی عرضه بودن به آنها میدهید و برخی دیگر میترسند اگر شما پیشرفت کنید ترکشان کنید . 18 -  اکنون دیگر دنباله رو نباشید ، نقش خودت را در زمینه جذب پول ایفا کنید . 19 - ذهن هفتگی شما این نباشد که کی جمعه یا تعطیلات میرسد تا استراحت کنم . در عوض ذهنیت شما این باشد که خیلی منتظرم تا کی قدم بعدی برای ثروتمند شدن را بردارم . 20 - جذب پول و ثروت را همانند دوست خوب بدان . برخی فرهنگها میپندارند که ثروت مند شدن و بدنبال ثروت بودن غیر اخلاقی و شیطانی است اینها را کاملا از ذهن خود پاک کنید ، چون بدست آوردن زندگی راحت و آسوده و خوشبختی برای خود و خانواده بسیار کاری اخلاقی و خوب است . 21 - تصمیم بگیر که ثروتمند باشی و نیز تصمیم بگیر که چگونه . بسیار خوب ، با تمرینات جذب پول و ثروت ادامه دهید تا شاهد آثار آن بزودی در زندگی خود باشید . اکنون برای تهیه و خرید جزوه کامل و بصورت کارشناسی خلاصه شده قانون جذب میتوانید به این لینک بروید


در قانون جذب پول و ثروت شما نباید به دنبال پول حرکت کنید بلکه باید افکار و باورهای خودتون را تغییر بدهید تا پول و ثروت به نزد شما بیاید .. .. قانون جذب پول عرفان تسلیمی دوستان عزیز و قدرتمند با سلام ، قصد دارم امروز قانون جذب ثروت رو یک برسی داشته باشیم . قوانینی که بررسی میکنیم ...ادامه مطلب

میکنیم با تمام سادگی ولی بخش مهمی از قوانین جذب ثروت هستند . همانطور که میتوانید حدث بزنید تمام انسانهای روی کره خاکی در مجموع به سمت ثروت و یا همان پول حرکت دارند ولی از این میان تنها پنج درصد توانسته اند به ثروت دست یابند و در زمره ثروتمندان جهان باشند . شاید بتوان گفت که بزرگترین راز و کلید در این زمینه این است که هر چند هدف داشتن مهم است اما باورهای ما در این راه نقش اساسی ایفا میکنند . به واقع باور های ما نسبت به پول و افکار و احساسات ما نسبت به پول درجه و مقدار ثروتمند شدن ما را در اختیار دارند در واقع تا ما ذهن ثروتمندی نداشته باشیم پول به سراغ ما نمی آید . به واقع اینکه ما به دنبال پول باشیم خود یک اشتباه عامیانه میباشد که در آن قدم برمیداریم . به گفته یک دوست ما هر روز صبح از خواب برمیخیزیم آماده میشویم تا برویم به دنبال پول !! در صورتی که این طور نیست ، ثروتمندانی را میشناسیم از قبیل وارن بافت و بیلگیتس ها که بدون هیچ کار فیزیکی و اینکه به دنبال پول و  ثروت باشند مشاهده میکنیم که هر روز بلکه هر دقیقه ثروت آفرینی میکنند . در مجموع اینگونه نیست که افراد ثروتمند بخاطر سرنوشت و یا یک راز پنهان به پول رسیده باشند ، ثروتمند شدن علمی است که اگر ما این علم را داشته باشیم ثروت به سراغ ما میاید . این دقیقا مانند کلیدی است که اگر کلید را داشته باشیم به ثروت راه میابیم . یکی از نکاتی که ذهن بسیاری از ماها رو درگیر خودش کرده این است که هزاران سال این باور بوده که افرادی که فقیرتر هستند به خدا نزدیک تر هستند و افراد ثروتمند از خدا دورتر هستند و هرچه ثروتمند تر باشی از خدا دورتر شده و به گناهانت اضافه میگردد . در واقع این افکار و ضرب المثل هایی که بلد هستیم در ضمیر ناخودآگاه ما عمل کرده و ما در نتیجه همان زندگی را خواهیم داشت که بر اساس ضمیر ناخودآگاهمان داریم . تحقیقات جالبی نشان داده که 95 در صد افراد در جهان به طور ناخودآگاه انتخاب کرده اند که فقیر باشند ، و 5 درصد باقی بطور ناخودآگاه و گاهی خودآگاه انتخاب کرده اند تا از ثروتمندان جهان باشند . حال این سوال و نکته مهم پیش میاد ، به نظر شما چه باور و فکری و جمله ای در ذهن ایجاد کنیم که از حالا ثروت به نزد ما بیاید و نه جذب فقر ؟  میتواند این جمله باشد : من هر چه قدر ثروتمند تر باشم به خدا نزدیکتر میشوم و هر چه قدر فقیر تر باشم از خدا دورتر میشوم ، خداوند میخواهد که من ثروتمندتر شوم و خداوند حتی بیشتر از خود من میخواهد که من ثروتمند شوم . یک تمرین خوب برای جذب ثروت با استفاده از یک میکروفن یک فایل صوتی با صدای خودتون ایجاد کنید ، و این عبارت یا جمله تاکیدی رو مدام تکرار کنید  : من هر چه قدر ثروتمند تر باشم به خدا نزدیکتر میشوم و هر چه قدر فقیر تر باشم از خدا دورتر میشوم ، خداوند میخواهد که من ثروتمندتر شوم و خداوند حتی بیشتر از خود من میخواهد که من ثروتمند شوم . این تمرین بسیار مهمی است که به شما عزیزان توصیه میکنم انجامش بدید . این یکی از باورهایی است که اگر در ذهن ما شکسته شود درآمد ما چندین برابر افزایش پیدا میکند  و خود شما نیز شاهد این افزایش درامد خواهید بود . نحوه تمرین و تکرار شنیدن فایل صوتی باید آنقدر باشد که جزیی از وجود و باور شما گردد . میتوانید یک ماه هر روز حداقل دو یا سه بار گوش کنید . در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید مجددا فایل صوتی صدای خودتان را گوش کنید . البته پیشنهاد من  شنیدن فایل صوتی شب قبل از خواب و نیز صبح هنگام بیدار شدن است زیرا در آن زمان امواج مغزی در حالتی قرار دارند که ما راحتتر میتوانیم این باور ها را بپذیریم و آنها را قدرتمند تر سازیم . نتایج شگفت انگیزی در جذب ثروت خواهید دید ، کافیست باور های پول ساز را برای خود تکرار کنید ، در هر زمانی که میتوانید وقت بگذارید توی ماشین در رستوران و هر کجا که حس خوبی دارید . برای تهیه و خرید کتاب جزوه های کاربردی قانون جذب اینجا کلیک کنید ، این  کتاب بصورت تحقیقی و کارشناسی شده تهیه شده است و از آنجا که امروزه افراد فرصت زیادی برای مطالعه ندارند لذا این کتاب بصورت خلاصه شده کاربردی تهیه شده است امید داریم مورد استفاده بسیار شما واقع شود تا ما نیز از انرژی مثبت شما بیشتر بهره ببریم .


باورهاي نادرست شما را از جذب ثروت باز ميدارند - هنگامي كه با زحمات و تلاش بسيار باز هم ثروتمند نميشويد بدانيد كه باور هاي بازدارنده اي در شما نهادينه شده اند .. .. چطور باورهاي بازدارنده ثروت را از ما دور ميكنند هنگامي كه با تلاش و سغي باز به ثروت دست پيدا نميكنيد. هنگامي كه با تجربه و يا تخصص ...ادامه مطلب

و يا تخصص ويا مدارك بسيار باز ثروتمند نميشويد بدانيد باورهاي بازدارنده بسيار قدرت مندي در شما نهادينه شده اند كه بسادگي جلوي موفقيت مالي شما را ميگيرند. اگر فكر ميكنيد ثروتمندان يا دزد بوده اند و يا حق اين و آن را خورده اند پس بدانيد كه در اعماق ناخودآگاه شما به هنگام رسيد به ثروت فعل و انفعالاتي رخ ميدهد كه شما به ثروت نرسيد چون ذات شما پاك است و فكر ميكند اگر شما هم ثروتمند شويد پس حق كسي راخورده ايند ويا كار قاچاق كرده ايند... پس براي وجود ثروتمند خود اين باور را بپرورانيد كه حقيقتا ثروت مندان پاك و زحمت كش بوده اند . حال ممكن است چند نفري از راه نادرست به ثروت رسيده باشند ولي اجازه ندهيد اين افكار و يا نوشته ها و فيلم ها باورهاي ثروت شما را آلوده كنند. ساير باور هاي خود را نيز بازنگري و ترميم كنيد مانند: علم بهتر است يا ثروت؟!؟!؟!؟! هر چه فقير تر باشيم آدم پاك و بهشتي خواهيم بود؟!؟!؟!؟ بياييد ياد بگيريم بخاطر بدي و گناه ديگران خودمان را تنبيه و زنداني نكنيم . از ثروت و نعمت و زيبايي و خوشبختي همه جا بخوبي ياد كنيم و باور كنيم اينها هديه هايي پاك از آسمان خدا به ماست.