no_cache استاد عباس منش قانون جذب به زبان ساده | مديريت موفقيت

استاد عباس منش قانون جذب به زبان ساده

راهنما 09903337056

استاد عباسمنش قانون جذب به زبان ساده

استاد عباس منش در حالی که از شرایط سخت زندگی خود در گذشته میگوید سعی بر آن دارد تا شما عزیزان تصویر بهتری داشته باشید که قانون جذب چگونه براحتی زندگی شما را میتواند دگرگون کند ، همانطور که این قانون هم اکنون اکثر شما از رسیدن به رویاهایتان باز میدارد . آری قانون جذب چه آگاهانه و چه غیر ارادی اعمال میشود پس مراقب باشیم .

وی در آن روزگار سخت زندگانی شخصی با کتابهایی از آنتونی رابینز آشنا میشود و متوجه میشود که رابیز با شیوه های نوین تندخوانی توانسته ده ها بلکه صدها کتاب را بخواند و بکار ببرد . سید حسین عباس منش نیز با پی گرفتن شیوه های تند خوانی موفق به خواندن و مطالعه کتابهای زیادی میشود از این میان کتابهای قانون جذب به گفته ایشان بیشترین تاثیر را در زندگی وی داشته اند .

بر آن باشید که در هنگام مطالعه و یا تماشای یک فیلم یا سخنرانی خوب نکات مهم و کاربردی و مثبت آنها را یادداشت کنید و حتی گاهی آنها را با صدای خود رکورد کنید و هر گاه فرصت کوتاهی هم دارید آنها را مرور کنید . بدانید کنید همین نکات رفته رفته باورها و زندگی شما را تغییر میدهند .

قانون جذب میگوید تو میتوانی زندگی خودت را بسازی و بوجود بیاوری ، قبل از آن من فکر میکردم زندگی من فقط توسط اتفاقات و شرایط بوجود می آید . مثلا من اگر در خانه ای دیگر بزرگ شده بودم و یا در کشوری دیگر و دوستان دیگری داشتم و یا اگر سرمایه برای کار داشتم زندگی من خیلی بهتر از این بود  . اما متوجه شدم که زندگی ما در اصل بواسطه افکار ما بوجود می آید و بواقع من خودم را هر بار بازآفرینی میکنم و میتوانم این بار به شکل بهتری آن را انجام بدهم یعنی زندگی و سرگذشت را آنطور که میخواهم در فکر و باور ها و رویاهایم بسازم . میتوانم هدفمند زندگی کنم شرایط بد گذشته را تکرار نکنم .

قانون جذب میگوید افکار تو در هر لحظه فرکانسهایی به جهان هستی ارسال میکنند این فرکانسها توسط جهان تبدیل میشوند به اتفاق و شرایط و آنگاه وارد زندگی تو میشوند . همان حرف دیرین که حضرت مولانای خودمون همیشه گفته  این جهان کوهست وفعل ما ندا  سوی ما آید نداها را صدا. یعنی قانون جذب همانند انعکاس کوه عمل میکند ، وقتی جلوی کوه فریاد میزنی عزیزم دوستت دارم کوه هم فریاد میزند عزیزم دوستت دارم . ولی وقتی به کوه بگویی برو گمشو از زندگی من بیرون کوه هم دقیقا همین حرف را به تو خواهد زد . دقیقا به سمت ما باز میگردد تمامی افکار ما .

پس افکار جدیدی داشته باشید ، احساسات و افکار خود را کنترل کنید . با مطالعه مقالات متعدد در زمینه قانون جذب و یا استفاده از کلاس های آموزش این قوانین را بهتر بکار ببندید . هنگامی که افکار و احساسات خود را کنترل میکنید دیگر قانون جذب بطور خود مختار برای شما رقم نمیزند و از این لحظه بر مبنای فرکانس افکار شما عمل میکند تا به هر آنچه میخواهید در زندگی برسید و زندگی فوق العاده ای برای خود ایجاد کنید . از داشتن ویلا در بهترین مناطق کشور تا مسافرت به کشورهایی که دوست دارید حتی انتخاب همسر و آینده خود همه بسادگی در رازها و قوانین جذب به شما خدمت خواهند کرد .

در دوره های آموزشی شاهد بودم افراد بسیاری که با بکار بستن قانون جذب زندگیشان دگرگون شد . بیمار سرطانی ، فرد بی پولی که حتی پول آموزش خود را قرض کرده بود ، افرادی با روابط عاطفی از بین رفته و افسرده سنگین . آنها زندگیشان توسط رعایت قوانین جذب دگرگون شد ، سرطان درمان شد و نه با دارو بلکه با تغییر باورها ، ورشکستکی رفت و ثروت ایجاد شد و نه با دریافت وام و کمک بلکه با تغییر باور ها و با تغییر باورها و عقاید رابطه ها بسیار دوست داشتنی شد و افسردگی رفت .

کافیست باور کنید که میشه جور دیگه ای هم زندگی کرد ، خداوند در همین نزدیکی است و همیشه به ما جواب میده . نکته جالب اینجاست که باور های مذهبی ما مسلمانان نیز در این زمینه کمک بسیار میکند ، بخواهید و ایمان داشته باشید و حرکت کنید و به خدا توکل کنید . در واقع تصور و رویا سازی و دعا و خواهش همراه با کلام و صدا از خداوند باصطلاح سیم کشی مغز و باور های شما را آنچنان تغییر میدهد که زندگی شما شبیه به معجزه پیش میرود و دیگران از شما خواهند پرسید تو چه میکنی که اینقدر خوش شانسی ، تو چطور هر چه بخواهی داری .. درآمد شما ده ها بار افزایش میابد ، به آرامش خواهی رسید و دوستان بسیاری خواهی یافت .

در باور خود بیافزایید که خوشبختی همیشه به وفور است . مانند اکسیژن که ما میدانیم در اطراف ما هست و ما نگران نیستیم که یک لحظه اکسیژن نباشد و مثلا اکسیژن را یک جایی قایم و پنهان کنیم ! پس بسادگی از اکنون این باور را در خود تقویت کنید که خوشبختی همیشه به وفور برای همه هست و نیاز نیست آن را با حرص و طمع پنهان کنیم یا فکر کنیم اگر گیرمان نیاید چه ! تقویت این باور فراوانی خوشبختی شاید مهمترین گامها در قانون جذب برای جذب ثروت و آرامش و خوشبختی میباشد .

باورها و افکار شما حتی روی جسم و سلامتی شما نیز تاثیر میگذارند . با رعایت افکار مثبت و سازنده قوانین جذب جسم شما نیز از سلامتی و شادابی خوبی برخوردار میگردد . شما براحتی در خود این افکار و باور رو تقویت کنید که خداوند بسیار بزرگ و تواناست و خیلی زود به دعا و خواست شما جواب میدهد . به همین سادگی خدای بزرگ این قوانین را برای من و شما گذاشته تا هر روز زندگی مان مانند یک معجزه کوچک باشد .

در وبسایت مدریت آسان به جستجو ادامه دهید و از انواع کاربردی مطالب کلیدی و تکنیکهای موفقیت سود ببرید . برای خرید جزوه خلاصه شده و کاربردی قانون جذب بصورت تحقیقی لطفا به این صفحه بروید .