no_cache پنج راه ساده قانون جذب پول و ثروت | مديريت موفقيت

پنج راه ساده قانون جذب پول و ثروت

پنج راه ساده قانون جذب پول و ثروت

راهنما 09903337056

پنج راه ساده قانون جذب پول و ثروت

همانطور که میدانید زندگی امروزتان تا درصد بالایی نتیجه افکار و باورهایتان چه آگاهانه و غیر آگاهانه در گذشته بوده است . اکنون فردای زندگی تان را با باورهای قدرتمند نسبت به پول و ثروت و برکت رقم بزنید . براستی چرا اینگونه است ؟ وقتی انسان تفکر و یا باوری را در خود بیدار میکند آن باعث کاهش و یا افزایش ارتعاشات انرژی بدن میشود و بدین ترتیب این ارتعاشات نیز فرکانسهای هم ارتعاش خود را از محیط جذب و دریافت میکنند . پس هر چه افکار و احساسات و انرژی مثبت و بدرد بخور در ذهن داشته باشید به همان نسبت زندگی شما نیز به طرز حیرت انگیزی حوادث و موضوعات متناسب و مثبت به خود جذب خواهد کرد .

  • احساس فراوانی کنید و در ذهن تمرین کنید که حتی بیش از نیازتان پول و ثروت دارید و آن را براحتی خرج میکنید

بسیاری از مردم از ترس خود کم پولی دچار آن میشوند ، شما با زیرکی خاصی این ترس از کم پولی را از خود دور کنید و در ذهن تمرین کنید که فراوانی نعمت و پول و ثروت دارید و از خرج کردن آن در حال لذت بردن هستید . بیشتر افراد مشکلات گذشته را در ذهن میپرورانند و در نتیجه همان فرکانس ها اکثرا دوباره برایشان تولید میشود . اکنون شما به یک لیمو ترش فکر کنید ، در ذهن آن را دو نیم کنید و فشار دهید تا آب آن جمع شود ، به احتمال زیاد دهان شما آب افتاده است بی آنکه حتی یک لیموی واقعی در کار باشد ! پس سیستم احساس انسان و ارتعاشات پول ساز نیز فرق بین واقعیات و تخیل را نمیدانند و هنگامی که شما به فراوانی و ثروت و پول خرچ کردن راحت فکر میکنید سیستم انرژی شما فرکانس لازم را به محیط ارسال مینماید . از این تصورات خوب لذت ببرید .

  • قدر دانی و سپاس انگار جادو میکند

از پولی که اکنون دارید با لذت یاد کنید و شکر گذار باشید ، هر چقد که هست ، بالاخره آدم هر چقد پول داشته باشد باز میتواند فکر کند که کم است . ولی اکنون شکر گذار پول و ثروت خود هر چقدر که است باشید ، همان پولی که کمک کرده بجای پیاده رفتن و خسته شدن با اتوبوس بروید ، قبض گاز را پرداخت کنید .. شکر گذار قسمت های خوب زمین و زمان و اطرافیان باشید . اینها کمک میکنند فرکانسهای شما رفته رفته روی طول موج های مثبت تنظیم شوند و در نتیجه اتفاقات و چیزهای خوب و دلخواه و هم فرکانس برای شما جذب کنند .

  • اینطور وانمود کنید که پولهایی که خواسته اید دریافت کرده اید

یکی از مراحل قانون جذب وانمود کردن و در نتیجه کمک به باور عمیق است . یعنی حتی یک بازی کوچک وانمود کردن میتواند خیلی جاها به باور ما کمک کند . اکنون وانمود کنید و یا این بازی من میلیاردر هستم را در ذهن بیدار کنید و با آن گاهی زندگی کنید . مثلا آنطور مسواک بزنید که فکر میکنید باقی میلیاردر ها هم آنطور مسواک میزنند . یا به یک فروشگاه گران قیمت بروید و با این بازی من میلیاردر هستم در ذهن و وانمود کردن حس کنید 300 میلیون در حسابتان اکنون است و با آن حس ، لباسها را نگاه کنید و قیمت کنید . یا به بنگاه اتومبیل رفته و مانند میلیاردرهای دیگر در باره اتومبیل خاصی سوال کنید حتی از فروشنده بخواهید که چند لحظه داخل ماشین بنشینید و راحتی ماشین را امتحان کنید . در این حالات شما ارتعاشات بسیار مناسبی به محیط ارسال میکنید و زندگی برای شما هم موج این ارتعاشات هدیه خواهد آورد و در مسیر کار و زندگی و شانس و تقدیر شما قرار خواهد داد .

  • احساسی را که پس از بدست آوردن آن چیز خواهید داشت اکنون داشته باشید

ثروت ، ماشین ، ویلا ، مسافرت هر کدام از این ها که خواسته اید وقتی بدست بیاورید چه احساس خواهید داشت ؟ اکنون این احساس ها را در  طول روز در خود بیدار کنید. احساس امنیت ، راحتی ، لذت ؟ شما خوب میدانید که با این احساس های مرتبط سیستم بدن شما چه انرژی و با چه فرکانس هایی به محیط ارسال میکنند . احساس های خود را جدی بگیرید .

  • یادتان باشد پول دوست شماست پس با پول شوخ و بازیگوش باشید

در مورد پول خیلی جدی نباشید و به پول آنطور نگاه نکنید که خیلی کمیاب است . احساس کنید که پول دوست شما است و شما را دوست دارد و همیشه با شما است .

اکنون روزهای آینده را بنویسید که مثلا در فلان مکان چه چیزهایی خواهید داشت و مانند ثروتمندان دیگر آن روزها را ساعت به ساعت داستان سرایی کنید و از ثروت و پول پر برکت خود بنویسید . از کارهایی که با پول خود انجام خواهید داد صحبت کنید . هدف تنظیم فرکانس های شما بر روی طول موج پول و ثروت است تا دریچه های ورودی ثروت و خوشبختی را همواره در زندگی خود باز بگذارید . سخت نگیرید از زندگی لذت ببرید .

وب سایت مدیریت آسان موفقیت با تهیه جزه های آسان و کاربردی سعی بر آن دارد تا به شما که بخاطر شغل و سایر موضوعات زندگی وقت زیادی برای مطالعه ندارید ، این فرصت را بدهد تا این جزوه ها را بصورت خلاصه شده و مفید تهیه و استفاده نمایید ، بقولی بسادگی باران و باد زندگی خود را به سمت موفقیت بیشتر تغییر دهید . برای خرید جزوه کاربردی و خلاصه شده کتاب قانون جذب همراه با نگاه کارشناسی و تحقیقی اینجا کلیک کنید .