no_cache فرش دست باف نو چله ابریشم جقه سسندج مستقیم از بافنده | مديريت موفقيت

فرش دست باف نو چله ابریشم جقه سسندج مستقیم از بافنده

فرش دستباف چله ابریشم سنندج اینترنتی

راهنما 09903337056

 فرش دستباف نو بامشخصات:
نقشه: جقه سنندج .حاشیه زری.
چله ابریشم :(تاروپود ابریشم)یک پود.
نخ :کرک سه لا .
10 رنگ
رنگ نخ : صد در صد گیاهی.
عرض :1/57
طول :2/20
1010گره*1500رج
 من یه بافنده فرشم که از 9 سالگی کنار مادرم مشغول بافتن فرش بودم تابستون ها کمش یه 12 متری تموم میکردیم . اما اخرای تابستون فقط خستگی به تنمون میموند و هیچ ... بعد از تحصیلات دانشگاهی موفق به گرفتن لیسانس شدم اما فقط تونستم 4سال قراردادی سرکار باشم بعد به سرم زد یه فرش ببافم که این فرش و با وسواس و سرمایه خودم بافتم اما چون خیلی کارم و دوس دارم و میدونم خیلی مرتب و بی عیب شده دوس دارم یه جوری که ارزششه به فروش برسه.و بدم به کسی که قدر کار دست و بدونه.
 کردستان ایران از نظر قالیبافی دارای دو قطب سنندج و بیجار است. قالیبافی و پیشرفت ان در سنندج را تا حد زیادی باید مرهون خوانینی بود که در سده های قبل در انجا حکومت میکرده اند واز این هنر و سایر هنرها حمایت می کرده اند. بنابراین برای ان میتوان سابقه ای بیش از یک قرن در نظر گرفت.
طرحهای رایج :
طرح ماهی درهم عمده ترین طرح مورد استفاده قالی سنندج میباشد.هرچند که این تنوع در گذشته بسیار بیشتر میباشد. طرحهای بته جقه : که جقه های کردستان با بته جقه های مناطق دیگر چون کرمان؛قم و... تفاوت دارد مثل: جقه چارکی؛ جقه توپی؛جقه بادامی و ...؛طرح گل فرنگ؛گل وبلبل و میرزا علی و گل وکیلی و....
اما این تنوع در حال حاضر بسیار کاهش یافته ماهی سنه از نقشه های رایج سنندج است.
این مطالب رو فقط جهت داشتن پیش زمینه ای درباره فرش سنندج بیان کردم . من هم دختری متولد سنندج که در همون بچگی با دار قالی اشنا بودم ازهمان 9 سالگی با اسرار و التماس بافندگی رو از مادبزرگم یاد گرفتم و گره ها را یکی یکی با دستهای کوچکم میبافتم و از همان جا بود که یار ورفیق من یه بافنده فرشم که از 9 سالگی کنار مادرم مشغول بافتن فرش بودم تابستون ها کمش یه 12 متری تموم میکردیم . اما اخرای تابستون فقط خستگی به تنمون میموند و هیچ ...
بعد از تحصیلات دانشگاهی موفق به گرفتن لیسانس شدم اما فقط تونستم 4سال قراردادی سرکار باشم بعد به سرم زد یه فرش ببافم که این فرش و با وسواس و سرمایه خودم بافتم اما چون خیلی کارم و دوس دارم و میدونم خیلی مرتب و بی عیب شده دوس دارم یه جوری که ارزششه به فروش برسه.و بدم به کسی که قدر کار دست و بدونه. و تماما با وسواس و تهیه همه ی لوازم لازم بافت این فرش که در طول 8ماه بافتمش.
فرش دستباف نو بامشخصات:
نقشه: جقه چارکی سنندج .حاشیه زری.
چله ابریشم :(تاروپود ابریشم)یک پود.
نخ :کرک سه لا .
10 رنگ
رنگ نخ : صد در صد گیاهی.
عرض :1/57
طول :2/20
1010گره*1500رج
فرش دستباف چله ابریشم از بافنده سنندجی عباسی09181735072

توجه سایت تنها جهت معرفی بافته های ایران میباشد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارتباط میان خریدار و فروشنده ندارد