no_cache قالیبافی خرید و فروش قالی فرش مستقیم بدون واسطه | مديريت موفقيت

قالیبافی خرید و فروش قالی فرش مستقیم بدون واسطه

خرید فروش قالی فرش مستقیم بدون واسطه اینترنت

راهنما 09903337056

درست است که فرش و قالی و گبه و تابلوفرش بافی از کارهای پر برکت و حلال میباشند ، اما اگر بازاریابی مناسبی نکنید و مشتریان خوب و بدرد بخور نداشته باشید بقول مادر بزرگ یکی از دوستان میگفت فایده ای ندارد و فقط عمر و چشم و دست خودت رو میزاری روی این کار !

همسو با اهداف کلی کشور در راستای کارآفرینی و ایجاد فرهنگ و ملزومات اشتغال فرصت را مناسب میدانیم تا در این صفحه وب سایت امکانی را فراهم آوریم تا شما عزیزان که با دست خود از نخها بر روی دار قالی و فرش و گبه و سایر زیباییها را می آفرینید ، بتوانید محصول دست و دل خود را در این قسمت سایت مدریت آسان به نمایش بگذارید تا خریداران مناسب را بطور مستقیم بیابید و انشالله سود پر برکت و بیشتر نسیب گردد .

برای اینکه دستباف شما بصورت اینترنتی و حتی در فروشگاه ارائه خریداران ایرانی و احتمالا خارجی گردد بهتر است نکات زیر را رعایت کنید :

  •  یکی دو تا عکس خوب با موبایل یا دوربین از فرش و قالی دستباف خود بیاندازید ، از این زاویه یا از اون طرف ، از نزدیک و از دور ..
  • یک متن در مورد قالی یا بافته خود بنویسید ، مثلا اگر مشتری بنزد شما بیاید چه به او میگویید ، همان ها را بنویسید و نگران نباشید اینجا بچه های ما متن را درست و اصلاح میکنند
  • مثلا بنویسید : من این فرش شش متری را در مدت 20  روز کار کرده ام .. نخ آن را از بازار خدمت مثلا آقای محمدی گرمی این مبلغ خریده ام ، رنگهای آن را چون دوست داشتم انتخاب کرده ام یا از روی نقشه بافته ام .. و اینکه حدود ده سال است که به حرفه بافت قالی ریزبافت مشغولم و استادم فلانی بوده است ..
  • در نوشتن متن هر چه میخواهید بنویسید ، نمونه بالا فقط یک مثال بود و شما میتوانید هر چه دوست دارید مرتبط با قالی بافی و مخصوصا آن قالی که عکسش را میفرستید بنویسید .
  • عکس ها و نوشته در مورد قالی و فرش و توضیحات آسان را میتوانید هم ایمیل کنید و هم تلگرام کنید ، فرقی نمیکند و بعدش بچه های ما عکس و مطالب رو ویرایش میکنند و روی سایت میگذارند .

تماس 09191073763

خریداران محترم قالی و فرش دست باف بطور مستقیم و بدون واسطه

در این پایگاه اینترنتی شما قالی و یا فرش دست باف هموطنان عزیز ایرانی را مشاهده میفرمایید ، تابلو فرش دستباف ابریشم ، انواع قالی و فرش ریز بافت ، فرش تبریز ، قالی کاشان و تهران و سایر شهر ها و روستاهای ایران عزیز . با توجه به تصاویر از انواع قالی و فرش در پایین این صفحه که با دست خود کارگران و استادکاران بافته شده نمونه مورد نظر خود را به ما اطلاع دهید . سپس با سازنده یعنی قالیباف مورد نظر مستقیا صحبت خواهید کرد .

در صورت توافق دو طرف ، شما خریدار محترم مبلغ توافقی را به حساب سایت به عنوان ودیعه واریز مینمایید . دوست عزیز بافنده قالی را توسط پست به شما ارسال مینماید و همیکنه شما اعلام کنید قالی همانی است که توافق شده مبلغ موزد توافق به حساب دوست عزیز قالی باف پرداخت میشود .

اما اگر به هر دلیلی موضوع شفاف نبود و یا آن قالی اشتباه بوده و یا گفته ها در مورد فرش و قالی نادرست بوده ، شما خریدار محترم مجددا قالی را به بافنده پست و مرجوع مینمایید ، در اینجا تنها مبلغ پست دو طرف قالی از شما خریدار عزیز کسر خواهد شد .

البته جناب خریدار ایرانی یا خارجی لطفا حق بدهید از طرفی همین هزینه پست ناقابل برای کارگران قالی و بافنده ها در خانه و یا در فلان روستا حقیقتا سنگین است و از طرفی فرض مثبت بر آن است که انشالله همیشه معامله انجام شود و بافنده عزیز سعی بر آن خواهد داشت تا اطلاعات فرش دستباف خود را بدرستی انتقال دهد تا معامله انجام گیرد . و این قوانین کوچک همانطور که میدانید در اینترنت مد شده است تا جلوی اسپم را که دور از شما همان مزاحم ها هستند گرفته شود .

خوب پس از این همه صحبت ، امیدوارم در این قسمت باصطلاح خرید و فروش آنالاین اینترنتی قالی و فرش دست باف بتوانید واقعا موارد خوب و ارزشمندی بیابید و در گروه دوستان ما قرار بگیرید ، با آرزوی توفیق و برکت روز افزون .

تماس 09191073763



فرش دستبافت نفیس اصیل ایرانی ابریشم

فرش دستبافت نفیس اصیل ایرانی توسط خود بافنده در اندازه 2×3 چله متن حاشیه ابریشم از نقشه های جدید .. صدای متناوب فرود آمدن «دفه» بر روی رج ها و گره های بافته شده گوش را نوازش می دهد. صدای دلنشین و شعر گونه دیگری هم به گوش می رسد که همچون ترانه ای در یک باغ و بوستان، زیبایی گل ها ...ادامه مطلب

باغ و بوستان، زیبایی گل ها را دو چندان می کند؛ «یکی رد کن، یکی بگذار، قرمز را کنار آبی بگذار، چهار تا بینداز، دو تا بگذار رویش! و …! و این دیکلمه نامفهوم برای من و تو، اما برای آنها که پشت«دزگاه» و روی تخته بند نشسته و «ایپک» را از میان تارها عبور داده و ایلمک (گره) می اندازند، ترانه ای آشنا و سخنی پرمعنی است و از تجمیع این ترانه های گوش نواز و حرکات ماهرانه انگشت ها و فرود سرسختانه دفه، قالی از دار درمی آید. رقص انگشتان دست بر روی دار، سماع عارفانه ای است که با چرخش نخ ها و شهر آشوبی رنگها همراه شده و سمفونی عشق سروده می شود و بدین ترتیب زیباترین هنر ایرانی و شورانگیزترین صنعت دستی پا به عرصه وجود می گذارد. هنری به نام «فرش»! بله فرش این هنر اصیل ایرانی  که به دست بافندگانی ماهر ایجاد میشود و بنده در این راستا فعالیت میکنم و افتخار میکنم  در این صنعت و هنر ایرانی سهیم  و اما بعد فرش دستبافت نفیس اصیل ایرانی در اندازه 2×3  چله متن حاشیه ابریشم  از نقشه های جدید استاد خطیبی بافت دست خودم با بهترین کیفیت بافت رنگ در تبریز تمام شده  نمونه ای از کارهامون هست  فعلا هم  در حال راه اندازی کارکاه قالی بافی هستم قبول انواع سفارشات به صورت پیش فروش  با بهترین و باتجربه ترین بافندگان تبریز  در صورت تمایل به خرید یا دادن سفارشات به شماره زیر در واتساپ تلگرام  یا به صورت پیامک  و تماس  در خدمتتون هستم  و تشکر میکنم از زحمتکشان این سایت بابت این کار خدا پسندانه انشاا... همیشه موفق و پیروز باشید درسایه حق تعالی لازم به ذکر هست اطلاعاتی درمورد فرش تبریز  برای آگاهی بیشتر مخاطبان عزیز عرض کنم از جلوه‌های جدید در رنگ فرش معاصر تبریز به کار گیری عمق و بعد یا پرسپکتیو در این طرح دو بعدی است که شناسه‌ای خاص به فرش تبریز داده است استفاده از رنگ برای فضا بندی تحولی دیگر در ابداعات فرش تبریز، استفاده از رنگ برای پر کردن فضاهای خالی به جای نقش است که با به کار گیری رنگ‌های دارای هارمونی و هماهنگی با طرح فضاهایی خاص قرابتی زیبا بین طرح و رنگ ایجاد می‌شود. چنین فنی را در طرح‌های زیر خاکی جدید می‌بینیم. به کار گیری سایه روشن نو آوری دیگر در فرش تبریز، به کار گیری سایه با استفاده از رنگ است. استفاده نا محدود از رنگ‌های هم خانواده و ایجاد سایه روشن باعث القای عمق می‌شود. از ویزگی‌های دیگر تعادی بین رنگ‌های سرد و گرم بوده‌است که وجود این سایه و روشن‌ها در گل‌ها و متن حالتی برجسته به نقوش می‌دهد. این روش توانسته گل‌ها را طبیعی تر کرده و به سبک رئال (واقع گرایانه) نزدیک تر نماید. به کارگیری ابریشم سفید و رنگی به منظور دور گیری گل‌ها و برگ‌ها از دیگر ویژگی‌های فرش تبریز بوده‌است. فرش دست آدم و حوا باف چله پنبه و نح ابریش از خود بافنده آقای فرجی 09374421104 توجه سایت تنها جهت معرفی بافته های ایران میباشد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارتباط میان خریدار و فروشنده ندارد

تابلو فرش مینیاتور کرک ابریشم گیاهی

تابلو فرش مینیاتور کرک ابریشم گیاهی بافنده اصفهان – لیلی مجنون در ۱۵رنگ ابعاد ۴۵ ۸۰ بافته شده فرش اصفهان به نظر من یکی از بهترین فرشها هستش و مایه افتخار و غرور ملی کشور عزیز ما ایران هست امید وارم هر کسی میخره خیرشو ببینه .. تابلو فرش مینیاتور کرک و ابریشم گیاهی در ۱۵رنگ ابعاد ۴۵ ۸۰ بافته ...ادامه مطلب

شده فرش اصفهان به نظر من یکی از بهترین فرشها هستش و مایه افتخار و غرور ملی کشور عزیز ما ایران هست امید وارم هر کسی میخره خیرشو ببینه .. تابلو فرش مینیاتور کرک و ابریشم گیاهی در ۱۵رنگ ابعاد

فرش ابریشم پشم خارجی دستباف ایرانی

بافنده سنندج فرش دستباف چله ابریشم تاروپود .. ده رنگ طبیعی و نخ صد درصد گیاهی از بافنده خوش سلیقه و توانای سنندج .. .. سلام به همه فارسی زبانان و ایرانیان عزیزم تابلو فرش دستبافت نام:جواهر فروش 2 قیمت:11500 تومان نام:تکتم حسین زاده کاری نفیس, ماندگار و با اصالت برای جلوه بخشیدن به منزل شما می خواهم چند خطی ...ادامه مطلب

اصالت برای جلوه بخشیدن به منزل شما می خواهم چند خطی راجب تابلو فرش و فرش ایرانی براتون بنویسم. راستش من یه خانم 35 ساله هستم که از بچگی به کارهای هنری علاقه فراران داشتم و بیشتر کارهای هنری رو چه با رفتن به کلاس، چه با تلویزیون و چه با کتاب یاد گرفتم. چند سالی بود آرزو داشتم تابلو فرش ببافم تا اینکه متوجه شدم مراکز فنی و حرفه ای به افراد مشتاق و علاقه مند مثل من آموزش میده. خلاصه وارد مرکز شدم و دوره رو گذروندم. اونجا بود که فهمیدم فرش ایرانی یعنی چی؟  اصالت یعنی چی؟  رنگ تار و پود و گره یعنی چی؟ راستش همیشه تو رسانه ها از فرش ایرانی و هنر ایرانی صحبت میشد، ولی تا زمانی که خودم شروع به بافتن این تابلو فرش نکرده بودم با تمام وجود به اون پی نبردم. کاری بسیار پر زحمت، سخت و حساس که همیشه خانمهای بافنده ی ما در قدیم اینکار رو در زیر زمین های تاریک و نمور اون هم با عشق انجام می دادند، بدون هیچ شکایتی. من بافت این تابلو فرش زیبا و نفیس رو از اردیبهشت 97 شروع کردم و هر روز که می بافتم علاقه مند تر میشدم و زمان بیشتری رو به این کار اختصاص می دادم. اول روزی یکی دو ساعت بود. کم کم اینقدر این کار برام لذت بخش و آرام جلوه کرد که روزی 7 الی 8 ساعت از زمان مفید خودم رو در حال بافتن این تابلوی زیبا بودم. هر کس به منزل ما می آمد و این کار رو می دید بدون اغراق شگفت زده میشد و ناخودآگاه منو تحسین می کرد. خیلی ها عقیده داشتند که به این زودی کار رو تموم نمیکنم. خلاصه  اینکه تو بهمن ماه بالاخره تموم شد و سریع تابلو رو برای پرداخت به استاد کار ماهری سپردم. البته کار پرداخت هم خیلی طول کشید و حدود 45 روز دست استاد بود. ولی دو روز مانده به سال جدید یعنی 28 اسفند ماه بمن زنگ زدند و گفتند کارم آماده است. نمی دونید چه احساسی داشتم. پرداخت برجسته استاد، جلوه تابلو من رو چندین برابر کرده بود. شما رو نمی دونم، ولی خودم که از نتیجه کار حیرت زده ام و از دیدنش سیر نمی شم. تابلو فرشی که تو عکس میبینید و کار کردم جواهر فروش 2 نام داره. میخوام راجب موضوع نقشه ی اون براتون توضیح بدم. وقتی می خواستم نقشه ی تابلو رو انتخاب کنم دسته بندی های بسیار زیادی وجود داشت. مثل نقشه های مینیاتوری، نقاشی فرانسوی، ایات و نوشته های مذهبی، طبیعت و فضای سبز آثار استاد فرشچیان. همشون رو چند روز بررسی کردم هر کدوم زیبایی خاصی داشتند و خیلی انتخاب بین اونها سخت بود. به طور مثال اثار استاد فرشچیان، چه انتخاب سختی و یا طبیعت های بکر و بسیار دیدنی و یا خانه های روستایی که هر لحظه آرزو میکنی کاش اونجا می بودی. ولی در نهایت از بین دسته بندی موضوعات مختلف، نقاشی فرانسوی و از بین تمام آثار موجود در این قسمت جواهر فروش 2 رو انتخاب کردم. شاید حس می کردم در این برهه از زمان چنین اثری را بیشتر می پسندند و نسبت به کارهای دیگر کاری است جدید تر و کمتر دیده شده است. نقاشی، زن جواهر فروشی رو نشون میده که در حال عرضه جواهرات و زیور آلات به دو زن دیگه است. راستشو بخواین نقشه ی کارم بسیار مورد پسند بازدید کنندگان تابلوم قرار گرفت و اینقدردر این مدت پیام راجب تمیزی بافت و نقشه زیبای اون داشتم که باورم نمشد. برخی خانمها از رنگ بندی شاد و متنوعش صحبت می کردند و برخی از زیبایی سایه روشن ها و امواج دامن زن جواهر فروش که پرداخت برجسته زیبایی اون رو صد چندان کرده. می دونید خودم از کدوم قسمت تابلو بیشتر لذت می برم؟  من تک تک گره های تابلو رو که با دقت و حوصله و از همه مهمتر  با عشق و علاقه وصف ناپذیری بافتم رو دوست دارم. حس من رو فقط افرادی درک می کنند که کار تابلو فرش انجام داده باشند. چون این کار بسیار حساسه و کوچکترین خطایی کل کار رو خراب خواهد کرد. پس بافنده حق نداره خسته به پای دار بره و شروع به بافتن کنه. در این کار 106 رنگ به کار رفته که 7 تای اون ابرشم، 93 تای آن پشم خارجی 4 لا و 6 تای آن ابریشم مخلوط ه ست. ابعاد تابلو 108  در 80 سانته و رجشمار آن 46 و 480 در 700 گره می باشد. امیدوارم این کار نفیس زینت بخش خانه ای ایرانی باشد تا همگان از زیبایی چنین اثری شگفت زده شوند و بتوانیم با استفاده از هنر ایرانی نیروبخش دوباره ای به دستان توانمند خانمهای بافنده ی ایرانی باشیم. در خاتمه آرزوی قلبیم اینه که اول خود مردم ایران و بعد بقیه ی جهانیان بیش از پیش قدر چنین اثر گهرباری رو بدونن و شرایط صادرات اینچنین کارهایی فراهم بشه تا هم باعث ارزآوری برای کشور عزیزمون بشه و هم خیلی از مردم بتوانند با کسب و کار در این رشته حق واقعی و دستمزد واقعی خودشان رو بگیرند و نیروی امید و انگیزه محصوصا برای خانواده های ضعیقتر به وجود بیاد. فرش دستباف کاری نفیس

فرش دستباف چله ابریشم سنندج اینترنتی

بافنده سنندج فرش دستباف چله ابریشم تاروپود .. ده رنگ طبیعی و نخ صد درصد گیاهی از بافنده خوش سلیقه و توانای سنندج .. ..  فرش دستباف نو بامشخصات: نقشه: جقه سنندج .حاشیه زری. چله ابریشم :(تاروپود ابریشم)یک پود. نخ :کرک سه لا . 10 رنگ رنگ نخ : صد در صد گیاهی. عرض :1/57 طول :2/20 1010گره*1500رج  من یه ...ادامه مطلب

فرشم که از 9 سالگی کنار مادرم مشغول بافتن فرش بودم تابستون ها کمش یه 12 متری تموم میکردیم . اما اخرای تابستون فقط خستگی به تنمون میموند و هیچ ... بعد از تحصیلات دانشگاهی موفق به گرفتن لیسانس شدم اما فقط تونستم 4سال قراردادی سرکار باشم بعد به سرم زد یه فرش ببافم که این فرش و با وسواس و سرمایه خودم بافتم اما چون خیلی کارم و دوس دارم و میدونم خیلی مرتب و بی عیب شده دوس دارم یه جوری که ارزششه به فروش برسه.و بدم به کسی که قدر کار دست و بدونه.  کردستان ایران از نظر قالیبافی دارای دو قطب سنندج و بیجار است. قالیبافی و پیشرفت ان در سنندج را تا حد زیادی باید مرهون خوانینی بود که در سده های قبل در انجا حکومت میکرده اند واز این هنر و سایر هنرها حمایت می کرده اند. بنابراین برای ان میتوان سابقه ای بیش از یک قرن در نظر گرفت. طرحهای رایج : طرح ماهی درهم عمده ترین طرح مورد استفاده قالی سنندج میباشد.هرچند که این تنوع در گذشته بسیار بیشتر میباشد. طرحهای بته جقه : که جقه های کردستان با بته جقه های مناطق دیگر چون کرمان؛قم و... تفاوت دارد مثل: جقه چارکی؛ جقه توپی؛جقه بادامی و ...؛طرح گل فرنگ؛گل وبلبل و میرزا علی و گل وکیلی و.... اما این تنوع در حال حاضر بسیار کاهش یافته ماهی سنه از نقشه های رایج سنندج است. این مطالب رو فقط جهت داشتن پیش زمینه ای درباره فرش سنندج بیان کردم . من هم دختری متولد سنندج که در همون بچگی با دار قالی اشنا بودم ازهمان 9 سالگی با اسرار و التماس بافندگی رو از مادبزرگم یاد گرفتم و گره ها را یکی یکی با دستهای کوچکم میبافتم و از همان جا بود که یار ورفیق من یه بافنده فرشم که از 9 سالگی کنار مادرم مشغول بافتن فرش بودم تابستون ها کمش یه 12 متری تموم میکردیم . اما اخرای تابستون فقط خستگی به تنمون میموند و هیچ ... بعد از تحصیلات دانشگاهی موفق به گرفتن لیسانس شدم اما فقط تونستم 4سال قراردادی سرکار باشم بعد به سرم زد یه فرش ببافم که این فرش و با وسواس و سرمایه خودم بافتم اما چون خیلی کارم و دوس دارم و میدونم خیلی مرتب و بی عیب شده دوس دارم یه جوری که ارزششه به فروش برسه.و بدم به کسی که قدر کار دست و بدونه. و تماما با وسواس و تهیه همه ی لوازم لازم بافت این فرش که در طول 8ماه بافتمش. فرش دستباف نو بامشخصات: نقشه: جقه چارکی سنندج .حاشیه زری. چله ابریشم :(تاروپود ابریشم)یک پود. نخ :کرک سه لا . 10 رنگ رنگ نخ : صد در صد گیاهی. عرض :1/57 طول :2/20 1010گره*1500رج فرش دستباف چله ابریشم از بافنده سنندجی عباسی09181735072 توجه سایت تنها جهت معرفی بافته های ایران میباشد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارتباط میان خریدار و فروشنده ندارد

فرش اصیل بختیاری پشم گوسفندی

فرش دست باف پشم گوسنفدی اصیل بختیاری توسط خود بافنده قدیمی که کار را از نسل قبل خود بطور مستقیم و سنتی آموخته است .. .. این فرش دستباف،کار دست ها هنرمندانه ی مادرم هستش...و نخی که در ای فرش بکار رفته کاملا از پشم گوسفند هستش...ابعادش ۱۵۰در۲۵۰میباشد‌. و طرح و رنگ این فرش کاملا با فرهنگ اصیل بختیاری مرتبط میباشد. ...ادامه مطلب

style="text-align: right;">با سلام من قصد دارم یه فرش دسبافی رو بشما معرفی کنم که در نوع خودش بسیار زیبا و بی نظیر هستش این فرش در استانه ۲۴سالگیست بقدری زیباست که وقتی نگاش میکنی تصور میکنی که عمر زیادی ندارد در حالی که اینچنین نیست هر چی از عمر این فرش میگذرد زیبا و زیبا تر میشود و ادم و بفکر میبرد که چطور ۲۴ سال پیش که هیچ گونه اموزشی قالی بافی نبود در دل خانواده های عشایر بختیاری یه همچین فرش هایی ساخته بشه که هر کارشناس فرش و شگفت زده کنه و با خودش بگه خدایا چطور این طرح و رنگ و در ذهن ادمات قرار دادی که نتنها نقشه ای نداشتن،بی سواد هم بودن...اما چنان هنرمندانه رنگ ها رو در کنار هم جفت و جور ساختنه که فقط خودش و خدای خودش راز این هنر زیبا رو میدونه... این فرش ابعادش ۱۵۰در۲۵۰میباشد و از رشتن و نخ گوسفند بختیاری ساخته و تولید شده توسط خانوم بختیاری که اهل خوزستان مسجدسلیمان میباشد و گفتنی هست که هر عزیزی که علاقمند باشد به فرهنگ و هنر بختیاری و علاقمند باشه که فرش ایرانی و بختیاری در خانه ی خود داشته باشد اعلام میکنم که ما امادگی این و داریم که در هر ابعادی که بخواهد،سفارشتان پذیرفته میشود با تشکر علی حاجتی از مسجدسلیمان شهر اولین ها .. فرش دست باف اصیل بختیاری پشم گوسفندی تماس بافنده 09308486034 توجه سایت تنها جهت معرفی بافته های ایران میباشد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارتباط میان خریدار و فروشنده ندارد

فرش دستباف ابریشم مرینوس شش متری

فرش دستباف شش متری ابریشم مرینوس ارائه توسط بافنده با تجربه .. قبول سفارش فرش قالی بصورت دست باف و حرفه ای قابل رقابت با بازار جهانی .. .. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت زحمتکشان عرصه فرش دستباف که برای جایگاه واقعی فرش زحمت می کشن فرشی که هنری زیبا و بی انتها است به گفته استاد چیره ...ادامه مطلب

دست استاد فرشچیان فرش بیست و چهار متری ابعاد عرض ۴ متر طول ۶ متر رج شمار ۶۰ هشتاد الی نود درصد ابریشم درجه یک مرینوس درجه یک گیوه چیان جنس پود نخ آمریکایی درجه یک طرح تلفیقی گل و مرغ وسط فرش دایره۴در۴ با عرض احترام خدمت خوانندگان این مطالب می خواهم در مورد هنر فرش و قالیبافی مختصری توضیح دهم البته می توان در این مورد چندین کتاب نوشت بسیاری بر این عقیده بودن که فرش را مصریها اول اختراع و بافته اند اما با پیدا شدن فرش پازیریک به دست محققان روسی به این نتیجه رسیدن که قالیبافی را ایرانیان از زمان ساسانیان آغاز کردن و گرانبهاترین فرشی که از آن یاد می شود فرش بهارخسرو به دوره هخامنشیان است که در حمله اعراب به ایران آن را غارت بردند و تکه تکه کردن و فروختن که آثار آن در موزه های جهان موجود است هنر قالیبافی هنری است که با روح و روان قالیبافان عجین شده است و هر کس از فرش سررشته داشته باشد می فهمد که قالی با انسان حرف می زند قالیبافی هنری است بی انتها به

تابلوفرش ابریشمی بافنده شیرازی

تابلوفرش ابریشمی باغ بهشت مستقیم از بافنده شیرازی .. 2600 تومان .. چله ابریشمه‌. با رجشمار۵۰ ابعادش۶۵*۹۰هست، پرداخت برجسته هست. ۱۳۲رنگ داره که ۱۶رنگش ابریشمه. ۶۵۰رج هست در۴۲۰گره .. من اهل شیرازم . پنج سال پیش بخاطر علاقه ای که با دیدن تابلوفرش به این هنر پیدا کردم تصمیم گرفتم که برم و یاد بگیریم . اولین بار بود که ...ادامه مطلب

که وارد عرصه فرش و محصولات بافتی وارد میشدم . ولی به خاطر علاقه زیادی که داشتم خیلی سریع یاد گرفتم و اولین طرحم بنام باغ ونیز رو شروع کردم که خیلی زود به پایان رسید و طرح دومم رو سفارش دادم . همه سفارشاتمو از تبریز میگیرم . تاالان پنج تا تابلوفرش بافتم و هرکدوم از اون یکی قشنگتر و جذابتر که فروش رفتن . فقط این یکی مونده . به دنبال این هستم که بتونم وارد این زمینه بشم و از طریق این هنر بتونم اشتغالزایی کنم و کارافرین بشم و برا روستاییانو زنان بی سرپرست اشتغال ایجاد کنم . این تابلوفرش اسمش باغ بهشت هست. ابعادش۶۵*۹۰هست پرداخت برجسته و چله ابریشم هست . رجشمار۵۰هست. ۱۳۲رنگ داره که ۱۶رنگ اون ابریشم هست . قابش هم چوبیه . فوق العاده تمیز و عالی بافت شده. قیمتش  ۲۶۰۰ میلیون هست که برا اون افرادی که اطلاعات دارن از این هنر و زحمتش میدونن که این مبلغ خیلی ناچیزه ولی از اونجایی که بازار وکیل شیراز فوق العاده بی انصافن و کم بها نسبت به زحمت و هنر تصمیم گرفتم از طریق های دیگه برا فروشش اقدام کنم که بابررسی و جستو جوی اینترنتی به سایت مدیریت آسان کسب و کار رسیدم که خیلی جذاب بود برام . امیدوارم که بشه از طریق این سایت مشتری واقعی رو پیدا کرد و همچنین بازار کارش رو که بتونم  وارد عرصه اشتغال بشم. باتشکر از سایت خوبتون ، ضمنا برای آشنایی با رموز آسان کسب و کار و مدریت آسان ، راهنمای روانشناسی موفقیت مانند سایر کاربران سایت از منو و بخش جستجوی سایت دیدن فرمایید تابلو اسمش باغ بهشته ، چله ابریشمه‌. با رجشمار۵۰ ابعادش۶۵*۹۰هست، پرداخت برجسته هست. ۱۳۲رنگ داره که ۱۶رنگش ابریشمه. ۶۵۰رج هست در۴۲۰گره تابلو فرش ابریشمی دو میلیون و ششصد تومان ، شماره بافنده 0938!!!3997

تابلوفرش ابریشم دستباف بافنده ایرانی

تابلوفرش اندازه 90*60 توسط خود بافنده در تعداد نود و دو رنگ که 23 رنگ آن ابریشم میباشد .. بسیار زیبا و با قیمت مستقیم برای مصرف کننده یک میلیون تومان .. .. با سلام من بافنده تابلو فرش هستم اسم این طرح احساس عاشقانه هست در ابعاد 60×90 میباشد ، تعداد رنگ : 92 رنگ که 23 رنگ آن ابریشم ...ادامه مطلب

میباشد . رج شمار فرش 47 میباشد . چله : پنبه است ، هر تابلو رو در دو ماه در مجموع چهارماه وقت گذاشتم تا به پایان رسید با صرفه جویی رنگ تونستم دوتا تابلو ببافم مثال اگر چهار سانت برای یک گره نیاز بود من با دو سانت یک گره زدم تا اینکه موفق شدم با یک طرح دوتا تابلو ببافم یکی از انها پرداخت شده ودیگری خام است . علاقه شدید به تابلو فرش دارم ، باعشق بافتمشون الان هردوشون رو دو میلیون تومان میفرشم اگر کسی هم باشه تک بخواد هم میفروشم . چندین و چند بار به بازار حکیم اصفهان رفتم ولی مفت خری میکردن به بهانه های مختلف نشد بفروشم و چون با علاقه و عشق بافته بودم حیفم اومد اومدم باخودم فکر کردم و به رنگاهایم نگاه کردم بفکر تابلوی دیگر .! چون پشت کار خیلی قوی دارم موفق شدم در عرض دو ماه تابلویی که با باقی مانده رنگهای تابلو فرش اولم که برایم مانده بود شروع به بافت تابلوی بعدی کردم همیشه صبح زود ساعت شیش نیم شروع به بافت میکردم ، در کنارش هم به زندگی و بچهام رسیدگی میکردم خیلی خیلی علاقه به بافت تابلو فرش داشتم . ولی متاسفانه چون خریدار درستی نبود از ذوق و علاقم کاسته شد . مربی من مات مونده بود و تعجب کرده بود چطور تونستم اینکار رو انجام بدم و از اون تابلو ببعد دیگه ادامه ندادم تا امروز که برنامه شبکه یک رو دیدم . با این که تابلوهایی در ابعاد کوچک بودن ولی قیمتاشون بالا بود باخودم گفتم شاید زحمتای منم تو این سایت دیده بشه بخاطر همین وارد سایت شدم به امید اینکه بتوانم تابلوهامو به قیمت مناسب بفروش برسونم و دوباره بتونم تابلوی جدیدی ببافم حتی بفکر م رسید عکس خانوادم رو بدم طراحی کنن و با علاقه دونه دونه گره بزنم . تابلو فرش هر کدام یک میلیون تومان ، شماره بافنده 0917!!!4944

تابلوفرش دستباف ایرانی ابریشم بافنده قوچان

تابلو فرش دستباف ایرانی بافنده قوچان .. ابریشم طبیعی و پشم مرینوس .. مستقیم از بافنده برای خریدار مستقیم و بدون واسطه .. .. خانم حسینی بافنده از قوچان این تابلو فرش که به سبک مینیاتوری بافته شده ،اشاره به داستان حضرت یوسف و زلیخا دارد که در قران مجید نیز به ان اشاره شده که در روایات اسلامی به ...ادامه مطلب

به احسن القصص نیز تعبیر شده است در این تصویر زلیخا از پشت لباس یوسف را می کشد و سعی می کند وی را وادار به ارتکاب گناه نماید ولی یوسف پیامبر در اوج ایمان پاکدامنی خود را حفظ و از خداوند می خواهد که در این ازمایش از وسوسه های شیطان در امان بماند ، این لحظه از داستان به طرز زیبایی در اوج هنر ایرانی به تصویر کشیده شده است . ابعاداین تابلو ۱۰۰ ×۱۳۰ است که چله ی آن پنبه است و نخ های به کار رفته در آن از پشم مرینوس و ابریشم طبیعی استفاده شده . تعداد رنگ به کار رفته ۱۱۸ رنگ می باشد که ۱۵ رنگ آن ابریشم است . رنگ امیزی رنگ ها به صورت شیمیایی بوده و کیفیت رنگ بالا می باشد . رج شمار تابلو ۴۶ می باشد و تعداد رج بافته شده ۸۴۳ رج است که در هر رج ان ۶۶۰ گره وجود دارد . بافت این تابلو فرش ۲ سال به طول انجامیده و پرداخت آن از نوع برجسته می باشد . مینیاتور از جمله هنرهایی است که علاوه بر انکه هنر و فرهنگ اصیل ایرانی را بهتر به تصویر میکشد . در میان مردم طرفداران خاص خود را دارد .این فرش با الهام از یکی از طرح های نگار گری ایرانی ،اثر هنری زیبایی را خلق کرده است. تابلو فرش پرکار و ظریف که با رنگ های متنوع و درخشان و چشم نواز انسان را به عمق داستانی عاشقانه که صفحه ای از تاریخ را به خود اختصاص داده می برد. طرح ان چشم هارا به دنبال خود می کشد گویی رمز و رازی بین پاکی و زشتی وجود دارد که در این لحظه حضرت یوسف عشق حقیقی و زلیخا عشقی دنیوی را برگزید در تارو پود این تابلو فرش دستباف از نخ های پشم ،ابریشم،پنبه استفاده شده است. این هنر دستباف با ارزش نیازمند قابی با کیفیت مناسب است که نه تنها از جلوه ان نکاهد بلکه در خور ان باشد . گاهی زیبایی و ظرافت یک اثر هنری صنایع دستی به حدی می رسد که دیگر جنبه کاربردی ندارد و از ان به عنوان تزئین استفاده می کنیم .دراین میان فرش دستباف ایرانی جایگاهی ویژه دارد این تابلو فرش در ابعاد ۱۰۰×۱۳۰ با طرحی جذاب و مواد اولیه مرغوب بافته شده است که با انتخاب قابی مناسب به سلیقه خردیار می توهند زیبایی بخش کانون زندکی باشد. هنر مند بافنده ایرانی با دنیایی از ذوق و احساس و با تاثیر از فرهنگ ایرانی و اسلامی اثری پدید اورده که در نوع خود بی نظیر است . تنوع طرح ،نقش و بافت ظریف این تابلو فرش به گونه ای است که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. زیبایی منحصر به فرد فرش ایرانی یکی از دلایل ماندگاری این هنر بوده و این دستبافته را به عنوان نماینده ای از هنر و فرهنگ ایرانی به جهان معرفی میکند . قیمت عرضه مستقیم از بافنده برای خریدار بدون واسطه شش میلیون تومان

گلیم دستباف سفره کردی بافنده بجنورد روستایی

گلیم دست باف خود بافنده بجنورد ، سفره کردی که ما تو خونه بهش میگیم گلیم یا سفره .. رنگها و طرحش صبح که بیدار میشین روح تونو تازه میکنه .. مناسب برا هدیه دادن و .. ..  شد این گلیمی که هست.. پراز نقش ، پر از رنگ ، هر بوته و نقشش با تو حرف میزند ، اصلا انگار روح دارد پروانه ها ...ادامه مطلب

ها از این گوشه به اون کنار دخترک تو سفره انگار بچه گی های خودم .. هر گرهی که میزدم و پودی که رد میکردم و تارو پودش درهم تنیده میشد انگار منو شکر میکرد ، از نگاه کردن بهش سیر نمیشم ، اما الان باید به فروش برسد چون من از نوجوانی فکر اقتصادی داشتم و همون وقت یادگرفتن هم داشتم و هدفم به فروش رسوندن این گلیم بود . این گلیم بیشتر برای وسط مبل ها یا راه رو ها استفاده میشه ،اندازه ش 1 متر در 2 متر هست . ایرانی هایی که بیشتر میرن اون ور آب به عنوان سوغات و هدیه برای دوستاشون بیشتر میبرن . خلاصه این ور آبی ها هم خیلی دوسش دارن مخصوصا خودم که عاااااشق این گلیم هستم . وقتی کنار فرش های ماشینی قرار میگیره فرش 3*4 ماشینی جلوش تعظیم میکنه چشم نوااااز و به این نوع کار دست میگن هنر وبه بافنده اش میگن هنر مند البته ببخشیدا از خودم تعریف نیمکنم  کلا میگم . امیدوارم بخرین و صبح که از خواب بیدار میشین و چشمتون بهش میخوره روح تون زنده بشه . بهش میگن گلیم ، ما تو خونه میگیم سفره و یونسکو بهش گفته سفره کردی . تو شهر قشنگ بجنورد تو محله ای آشنا تو خونه ای گرم و صمیمی و پر احترام . تو یک اتاق بلا استفاده اونور حیاط ، من اصرار به مادر که بیا با هم سفره ببافیم دوست دارم یاد بگیرم به دخترم یاد بدم بزار این هنر گم نشه مگه چه عیبی داره که منم ببافم ، من دوست دارم همه پول میدن میرن کلاس . نه تو باید درستو تموم کنی مهندس داری میشی ، حق نداری یاد بگیری مگه ما آنقدر بافتیم به کجا رسیدیم . آخه مگه باید به کجا برسی همین که اینو بهم یاد بدی کار بزرگی کردی. خلاصه سرتون درد نیاد ، راضی شد و رفت نخ مرینوس و پشم رو از حسن رنگرز خرید. دار زنگ خورده رو از انبار آورد و نفتیش کرد .. 2 نفره نشستیم و تارهاشو یکی یکی دار کردیم ، یک روز  ، دو روز و  یک ماه گذشت .. شد این گلیمی که الان هست ، انشالله تو سلامتی و شادی استفاده کنید و ما رو هم یاد کنید .