no_cache کسب کار جلبک اسپرولینا – چگونه در کار موفق باشیم | مديريت موفقيت

کسب کار جلبک اسپرولینا – چگونه در کار موفق باشیم

راهنما 09903337056

 کسب کار اسپرولینا فروش داخلی و صادرات

امروزه همانطور که میدانید جلبکها تمامی زندگی بشر امروز را تسخیر کرده اند ، برای مثال پرورش دهندگان ماهی زینتی و ماهی استخری بخوبی دریافته اند که با افزودن مقدار کمی جلبک اسپرولینا به جیره غذایی ماهی ها کیفیت و سلامت آنها تامین شده و قابل ارائه در بازار رقابتی میگردد . همینطور پروش دهندگان دام گاو گوسفند برای شیر و گوشت کیفیت برتر و نیز مرغداری ها و پرورش زالو شتر مرغ و بسیاری دیگر .

البته گرید انسانی اسپرولینا که عاری از فلزات سنگین میباشد کاملترین و سالمترین مکمل غذایی برای انسان میباشد جهت فروش به داروسازی ، عطاری ، ورزشکاران حرفه ای ، بندسازی ، و البته متخصصین تغیذیه که همه روزه در سرتاسر جهان این جلبک جادویی را به مراجعین خود معرفی و توصیه مینمایند ، و نیز مصارف آرایشی و لاغری .. گذشته از خریداران بصورت مصرف خام پودر یا تازه و یا فریز شده ، میتوانید برخی شرکتها را بیابید که جلبک را بمنظور فرآوری و استخراج موادی مانند آگار ، روغن مواد ارزنده دیگر خریداری مینمایند .

تقریبا در بیشتر کشورها هنوز قوانین مدون مشخصی در ارتباط با جلبک ها ندارند و البته این در بیشتر مشاغل و صنایع نوظهور امری عادی میباشد و مدتی زمان میبرد تا استاندارهای لازم آن حرفه و یا  کالا تدوین گردد . اما نکته اینجاست که در این فرصت طلایی فرضا یکساله برخی کشورها با کمک نهاد ها و قوانین کمکی جانبی مجوزهایی اخذ کرده و کالای خود را روانه بازار جهانی نموده و بخش بزرگی از بازار را از آن خود مینمایند . پس با توجه به رویکرد کشور به امر تولید داخلی و نیز توسعه صادرات ممکن است برخی نهادهای جانبی با توجه به نکات فوق در امر تولید و توسعه جلبک اسپیرولینا به کارآفرینان عزیز کمک و یاری رسانند تا در این سالهای طلایی گذشته از بازار داخلی بتوانند سهم مناسبی  از بازار جهانی را نیز از آن ایران بنمایند .

مطالب ویدیوی فوق میتواند گذشته از تولید و کسب کار جلبک اسپرولینا زندگی شغلی شما را بشدت دگرگون و شما را صدها گام بجلو پرتاب نماید ، اما بدلیل طولانی بودن ویدیو تنها بخشهایی از آن در سایب نوشته میشود . در ویدیو مشکلات مشترک بسیاری مشاغل و نیز کارآفرینان مورد بررسی قرار میگیرد برای مثال : بیشتر افرادی که تا اینجا در زندگی پیش آمده اند چندین کار را ممکن است تست کرده و تغییر کار داده  باشند . مثلا پس از بررسی های بسیار مثلا قیمت خرید ، فروش ، مراکز بازار و تولید و غیره و در نهایت به این نتیجه رسیده اند که آن شغل نمی صرفد و آن را رها کرده اند ! در حالی که بعد ها متوجه شده اند در همان شغل که اینها گمان میکردند مناسب نیست صدها نفر موفق کسب درآمد کرده اند ! یا در موارد دیگر برعکس یک کار را پسندیده و گفته اند بله درست است یک منشی لازم است یک دفتر کار فلان قدر سرمایه و غیره .. کار رو شروع کرده ولی پس از چند ماه بقول خودشان شکست خورده و کار را رها کرده اند !

نمیخواهم بگویم این بندگان خدا آدم بدی هستند ، برعکس خیلی هم خوب هستند ! اما ببینید مشکل کجاست ، اینطور بگویم هیچ یک نفر به تنهایی نمیتواند تشخیص بدهد که فلان کار خوب است یا بصرفه نیست ، این کار شرکتهای بزرگ است که چندین متخصص و سرمایه بسیار برای دریافتن همین نکته در اختیار دارند . امکان سنجی ، بازار یابی ، تشخیص نیاز مشتر و حتی ایجاد بازار ! و نیز از سویی دولتها هر ساله با توجه به مثلا تولید ناخالص ملی ، نرخ تورم ، روابط دولتها ، ترند جهانی تشخیص میدهند که در منطقه آن کشور چه کسب و کاری خوب است و سپس آن را در قالب مطبوعات و رسانه ها بتدریج اطلاع رسانی مینمایند . جالب اینجاست که حتی برخی دولت ها گذشته از اینکه تورم بخودی خود بد است اما برخی تورم ها را متوانند تفصیر به نکته خوب نموده و ارتباط توسعه اقتصادی را با توسعه فرنگی اقتصادی محکمتر نماید ! در مجموع میخواهم بگویم بیخود وقت نگذارید که این که چقدر سود دارد ، آیا متوانم داخل کارگاه را ببینم ، یا به کجا بفروشم ، و غیره ! پاسخ تمام سوالهایتان را هم بیابید باز هم کار شما به عنوان یک فرد نیست تشخیص دهید که خوب است یا خیر ، تنها کاری که باید بکنید این است یاد بگیرید توکل کنید ، آهسته و با سرمایه کم شروع کنید و از خدا بخواهید کمکتان کند ، دوام بیاورید بالاخره توی هر کسب و کار روزی حلال هست فقط باید دوام بیاورید و سهم خود را بدست بیاورید .

در ویدیو موارد خوب دیگری مانند ارزش دعای همرا با تزرع را توضیح داده است که حتی روانشانسان موافقند در موارد نادری دز زندگی که ناخودآگاه انسان نیز با او همراه میشود همین دعای با تزرع است ! که حتی دقیق از خدا بخواهید و نه اینکه خدایا وضع بهتر شود ، این جمله معنی دقیقی ندارد و حتی اگر وضع بهتر شود شاید شما متوجه نشوید . پس دقیق دعا همراه با تزرع نمایید که مثلا خدایا حقوق من یک میلیون تومان افزایش بیابد .

در خاتمه تنها تفاوت میان افراد ثروتمند و سایر مردمان عادی توضیح داده شده است ، ممکن است افراد عادی یا ثروتمند هر دو با هوش باشند ، ممکن است هر دو سرمایه داشته باشند ، ممکن است هر دو خوش شانس باشند .. اما تنها نکته ای که تمام ثروتمندان دارند و سایرین ندارند این است آرام و آتش ! البته این فقط یک نام برای بخاطر سپردن است در واقع موضع آماد بحران و تعادل هورمونها بدن انسان میباشد که برای سهولت آن را آماد بحران نامیده ایم .

با آروزی سلامتی و خوشبختی شما هم وطنان عزیز