no_cache ارتباط ترس و تصمیم گیری – استاد فرشید پاکذات | مديريت موفقيت

ارتباط ترس و تصمیم گیری – استاد فرشید پاکذات

راهنما 09903337056

ترس و تصمیم گیری - استاد فرشید پاکذات

دلیل اینکه خیلی ها تصمیم درست را می دانند اما عمل نمی کنند در این است که انسان ها نمی توانند بر ترس هایشان غلبه کنند. در تحقیقاتی بزرگ ثابت شده است که 80 درصد ترس های ما انسان ها واهی است و هیچ دلیل منطقی پشت آنها نیست. اگر آن ترس را در نظر نگیرند و عمل کنند متوجه می شوند که چه اتفاقات و نتایج خوبی را در حال از دست دادن بودند که اگر ترسهایشان را کنار نمیگذاشتند به آنها نمی رسیدند.

به قول شکسپیر: بزرگترین دلیل عدم پیشرفت کردن انسان ها یک واژه است

ترس

ریشه ی ترس هایمان از دوران کودکی در خانواده توسط پدر ، مادر ، عزیزترین وابستگان ما و جامعه شکل میگیرد و تبدیل به باور می شود. تحقیقات نشان داده است که بیش از 80 درصد ترسهای ما هیچی دیلیل واقعی ندارد و کاملا ترسهای واهی هستند و اگر این ترس ها ریشه یابی شوند خواهیم دید هیچ دلیلی برای اکثر این ترس ها وجود ندارد مثل ترس از تاریکی ، ترس از روح ، ترس از جن و بالاخره ترس از شکست خوردن . جالب است بدانید بزرگترین عاملی که انسانها رو از پیشرفت و موفقیت باز میداره همین واژه است یعنی ترس از شکست ! همین ترسهای بی اساس بسادگی باعث میشن که بیشتر انسانها در دوران زندگی خیلی عادی زندگی کنند و از استعداد ها و باورها و توانایی های مثبت خود هیچ استفاده ای نکنند .

راهکار غلبه بر ترس ها بالابردن آگاهی است. از طریق مطالعه ، شرکت در کلاس های آموزشی ، مشورت از کسانی که بیشتر از ما آگاهی . حالب است بخاطر داشته باشید که بیش از 80 درصد ترس هایی که فکر ما را گرفتار میکنند اصلا اتفاق نمی افتند.

برای استفاده از تمرینات بالا بردن حس و قدرت تصمیم گیری میتوانید به ویدیو های مرتبط مراجعه نمایید .

هر آنچه که مرا نکشد قوی ترم خواهد ساخت

فرشید پاکذات

منبع:

گروه آموزشی پژوهشی تا بیکران

www.tabikaran.com

موفق باشید محسن جاوید