مارکتینگ
راهنما 09903337056
مارگتینگ و تکنیکهای بازار سازی و فروش
در وبسایت simple mba مارکتینگ مجوعه ای از راهبرد ها برای ایجاد و حفظ برتری در بازار معرفی میشود. مارکتینگ بطور کلی دربر گیرنده چگونگی انتقال افکار و باور های به گیرنده یا همان مشتری میباشد. راهکار های چگونگی متقاعد سازی مشتری و در مجموع سود بیشتر و ماندگار با هزینه کمتر و فرسودگی کمتر.
در بخش های متفاوت و متوالی مارکتینگ با توجه به مطالب و همینطور ویدئو های مرتبط خواهید آموخت که چگونه و چه هنگام از تبلیغات بهترین بهره را ببرید. برای مثال آمار از طریق امواج مادون قرمز نشان داده اند هنگامی که فردی وارد یک صفحه وب اینترنتی میشود به کدام نقاط صفحه در وحله اول نگاه میکند و طی چند ثانیه مکان نگاه خود را آنقدر تغییر میدهد تا به یک ارزیابی کلی برسد که آیا در نهایت در این صفحه وب بماند و مطالب را با دقت بیشتر بخواند و یا کنسل را بزند و از آن صفحه خارج شود . همانطور که مشاهده میکنید در تبلیغات زمانبندی ها و رنگها و طرز چینش موضوعات و تصاویر بسیار اهمیت دارند چه در تبلیغات تلوزیونی و چه سایبری یعنی در اینترنت و شبکه های مجازی و همینطور در مطبوعات و غیره.
در بخشهای مختلف خواهید آموخت که بغیر از تبلیغات چه اهرم های پرقدرتی در اختیار بگیرید تا از بازار و مشتری سهم مناسب تری داشته باشید. پرزنتیشن یا همان ارائه مطلب آموزش هایی است که به شما و سازمانتان نحوه انتقال مناسب افکار به دیگران را آموزش میدهد. برای مثال در روند پرزنتیشن می آموزیم که ابتدا فرد یا افراد را خیلی کوتاه ارزیابی کرده سپس نحوه گفتار و کلمات ما بطور اتوماتیک با شنونده منطبق میگردد .
مارکتینگ بطور خاص شاید در برگیرنده مجموعه ای از استراتژی ها و راهبرد ها متناسب با موقعیت شما باشد . مثلا فصول رکود بازار خود را بیابید و در آن محدوده به فروش های پکیجی با قیمت های وسوسه انگیز بپردازید تا از حداقل سهم ممکنه حتی در فصل رکود بازار بی نصیب نمایند. اما مارکتینگ بطور عام فراتر از اینگونه نکات بوده و دربر گیرنده طیف وسیعی از سیستم بازار سازی و فروش میگردد. در بخش های مختلف به طور کامل این مفاهیم توضیح داده شده و تمرینات لازم برایتان آماده شده است. از برند سازی گرفته تا تربیت فروشنده وفادار به اهداف شرکت با روحیه تیم ورک یا همان حس خوب کار گروهی.