no_cache کتاب قدرت نامحدود آنتونی رابینز | مديريت موفقيت

کتاب قدرت نامحدود آنتونی رابینز

نتونی رابینز کتاب قدرت نامحدود بسوی ثروت و خوشبختی

راهنما 09903337056

کتاب بسیار اثر گذار قدرت نامحدود از آنتونی رابینز

آنتونی رابینز با تجربه های نه چندان زیادی که اندوخته بود و نیز درسهایی که از استادان و کتابهای زمان خود بهره گرفته بود یکی از پر فروشترین کتابها در زمینه روانشناسی موفقیت و کاربردی را برای سالها به نگارش در آورد . این کتاب شاید اولین کتابی بود که به تنهایی در سطح وسیعی زندگی بسیاری از انسانهایی که میخواستند بسوی خوشبختی حرکت کنند اما نمی دانستند چطور را تغییر داد . بسیاری که خود اکنون استادان بزرگی شده اند .

شما میتوانید این کتاب پر ارزش را بصورت رایگان دانلود کنید کنید و یا .. و یا میتوانید مانند ثروتمندان برای کمک به روند کاری سایت این کتاب را بصورت هدیه هزار تومان خریداری نمایید ..

خرید کتابچه خلاصه شده نکات کاربردی و کارشناسی قدرت نامحدود از آنتونی رابینز 10000 تومان

تونی رابینز در این کتاب از نیروهای بسیار عظیمی که در درون تو انسان نهفته سخن میگوید و اینکه با یک سری تمرینات مناسب میتوانی در اندک زمانی این نیرو های عظیم را در راه ثروت و خوشبختی آزاد کنی و از این همه انرژی بهره ببری . چگونه بر دیگران تاثیر بگذاریم ، راه های احاطه بر ذهن سرکش و قدرتمند خود ، تلاش منظم پاداش چند برابر دارد ، رهایی از محدودیت ها که دنیای باور های شما را در هم میریزد ، چگونگی بهره برداری از  الگوهای موفقی که پیش از ما مسیر را پیموده اند.. اینها برخی مفاهیمی هستند که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته اند . امید دارم با دانلود و یا خرید کتاب قدرت نامحدود اثر آنتونی رابینز زندگی خود را به سادگی باران و باد بسوی ثروت پاک و خوشختی بیشتر پیش ببرید .

میتوانید از دیگر محصولات کاربردی سایت simple-mba.ir مانند کتاب مدیریت آسان کسب و کار ، کتاب بسیار سودمند قانون جذب نوشته شهرام محسنی و سایر موضوعات کاربردی برای پیشبرد شغل ، تجارت و حتی زندگی خود براحتی بهره ببرید و زندگی خود را بسادگی باران و باد تغییر دهید .



فرمول نهایی موفقیت آنتونی رابینز خلاصه مطالب

فرمول نهایی آنتونی رابیز ، دانش کافی نیست باید دانسته ها را در خود ایجاد و باصطلاح نصب کنید ، بدانید چه میخواهید ، شروع کنید و پیوسته نتایج را بررسی کنید و با قابلیت انعطاف مسیر را تغییر یا اصلاح کنید .. .. در گذشته های دور قدرت بیشتر موروثی و ژنتیکی بود ، مثلا پادشاهان قدرت در اختیار ...ادامه مطلب

خود را بکار میبردند و بعد این قدرت به فرزندان آنها انتقال میافت ، یعنی اگر شما در آن دوران بودید و در گروه خاندان سلطنتی نبودید رسیدن به قدرت را باید از ذهن خارج میکردید . همینطور اگر قدرت بدنی برای جنگ و جدال مطرح بود نیز میبایست از نظر ژنتیکی بزرگ جثه و قوی بوده باشید تا

رهایی از محدودیت ها آنتونی رابینز قدرت نامحدود

رهایی و حذف محدودیت ها گزیده از تونی رابینز کتبا قدرت نامحدود .. اگر میدانستید شکست نمیخورید دست به چه کارهایی میزدید ؟ .. رهایی از محدودیت ها گزیده ای از آنتونی رابینز کتاب قدرت نامحدود یکی از بزرگترین مشکلات مردم در راه رسیدن به هدفشان محدودیت های است که در طول زمان در ذهن آنان شکل گرفته . به ...ادامه مطلب

. به گفته رابینز مردم تنبل نیستند بلکه بخاطر محدودیتهای پنهان ذهنی اهدافشان را آنقدر کوچک انتخاب میکنند که دیگر این اهداف کوچک به اندازه کافی در آنها انرژی و شوق تولید نمیکند تا اهداف و خواسته خود را پیگیری کنند . اکنون قلم و کاغذی بدست بگیرید و شروع به نوشتن رویاها و یا خواسته ها و آروزهای خود کنید . این سوال مهم همیشگی من است : اگر میدانستید که شکست نمیخورید دست به چه کارهایی میزدید ! چه رویا و خواسته هایی داشتید ! اکنون اینگونه باشید و گویی که شکست نمیخورید و به رویا و هدف خود میرسید ، بنویسید ، ده یا پانزده دقیق وقت بگذارید و خواسته و رویا و هدف خود را یاد داشت کنید . خانواده و امکانات منزل ؟ وقت کافی برای استخر و تفریح ؟ خرید فلان اتومبیل و غیره .. اکنون بدانید این اهداف و خواسته ها برای شما پاک و مقدس هستند و شما را از شر و بدی بدور نگه میدارند و حتما باعث میشوند شما از روی ناچاری دست به کارهای ناثواب نزنید . در حالی که اهداف را روی کاغذ مرور میکنید برای هر یک زمانی تعیین کنید . مثلا اگر آموزش زبان انگلیسی است یک تا سه سال ، اگر خرید فلان تلویزیون برای منزل است مثلا 6 ماه ، اگر راه اندازی یک کارگاه برای کار است نسبت به آن که حس میکنید  زمانی تعیین کنید . سپس به اهداف خود امتیاز اهمیت دهید ، و از میان خواسته ها و رویاها و اهداف چهار تا از با ارجحیت ها را انتخاب کنید . تونی رابینز میگوید ممکن است برخی خواسته های شما کوتاه مدت باشند مثلا تا کمتر از یکسال باید به آنها برسید ، و برخی ممکن  است طولانی مدت باشند . اکنون این چهار هدف را در صفحه جدیدی یادداشت کنید ، جلوی هر کدام بطور کوتاه شرح دهید وقتی به آن هدف دست میبابید چگونه است ! آیا حس خاصی خواهید داشت ، آیا رنگ و یا بوی خاصی و خلاصه واقعا شرح دهید رسیدن به آن هدف یعنی چه و چقدر به شما انرژی میدهد . حال برای هر کدام از اهداف شروع کنید و راه کارهای ساده و خیالی برای شروع بنویسید ، جالب اینجاست که تقریبا تمام نقشه کارها در طول زمان تغییر میکند ! یعنی لازم نیست نقشه شما دقیقا برای اهداف شما درست باشد ، بلکه چیزی که مهم است باید یک نقشه و راه کار و یا گامهای خیالی و ساده برای رسیدن به اهداف بنویسید تا ناخودآگاه شما بداند باید دست بکار شود . و البته در طول مسیر رفته رفته نقشه و گامهای رسیدن به هدف بهتر و کاملتر و واقعی تر خواهند شد . هفته ای چند روز به ورقهای اهدافتان بنگرید و اینکه چه حس و لذت و نیز قدمهایی برای رسیدن به آن رویاها و اهداف را دارید با خود مرور کنید ، بدانید مرور و تکرار سلطان ناخودآگاه شماست . برای تهیه و خرید جزوه های خلاصه نکات کاربردی و کارشناسی کتاب قدرت نامحدود آنتونی رابینز لطفا به این صفحه مراجعه نمایی . خلاصه جزوه های کاربردی راهی است مناسب برای شما که فرصت چندانی برای مطالعه ندارید .