no_cache تجربه تکنیک ریکاوری استاد شهرام محسنی توسط یکی از کاربران سایت | مديريت موفقيت

تجربه تکنیک ریکاوری استاد شهرام محسنی توسط یکی از کاربران سایت

راهنما 09903337056

 

سلام به همه دوستان و علاقه مندان به مباحث مدیریت موفقیت . مگه میشه که یه ریکاوری به این سادگی بتونه انقدر معجزه آسا زندگی ما رو به سمت پول ، خوشبختی ، ثروت ، آرمش و بسیاری روابط خوب هدایت کنه ؟ دارم در مورد یکی از تکنیک هایی که استاد شهرام محسنی در همین سایتشون در موردش صحبت کردن و من حدود 4-5 ماهی میشه که دارم انجامش میدم براتون میگم .

این تمرینات تجربیاتی به من داد که گفتم به عنوان یک کاربر عادی یه ویدئو از خودم بگیرم و به همراه توضیحات تکمیلی که می نویسم ، تقدیم این سایت و بچه های پشتیبانش کنم .  ان شاالله که به کار شما هم بیاد .

ببنید وقتی شما میرید توی دوره ریکاوری و تمرین گفته شده در جزوه استاد رو انجام میدید ، کاملا افکار ، مغز و حتی فیزیک شما آرامش خاصی رو میگیره و بعدش که مستقیم شب به خواب میریم و صبح بلند میشیم ، انگار کل دنیا با شما در یک صلح عمیقی قرار گرفتند . انگار همه اتفاقات بد یا ناهماهنگ از بین میره . اینطور خاطرم میاد که قبل از این 4 - 5 ماه که تمرینات رو شروع کنم . یه زمان هایی در مسیر کاریم و یا زندگیم همه چیز به هم میریخت . هیچ چیز سر جاش نبود . کارها گره میخورد توی هم .

 

اما بعد از اینکه این تمرینات رو شروع کردم حدود سه یا چهار جلسه که گذشت و تمرینات ریکاوری یا همون استراحت جادویی رو که انجام دادم متوجه شدم که تغییرات عظیمی در بدن من رخ میده و طبق گفته خود استاد شهرام محسنی شیمی بدن تنظیم میشه و هورمون ها درست ترشح میشن . انرژی هایی که میگیریم بعد از انجام این تمرین ساده به قدری متفاوته که اتفاقات فوق العاده عجیبی میوفته .

برای مثال انگار نه انگار که با کسی دیروز جرو بحثم شده بوده و یا کدورتی پیش اومده بوده . مثل روزهای خوب اون شخص با من خوب میشه و من هم اصلا حس دیروزش که از اون ناراحت بودن یا از دستش حرص می خوردم رو ندارم دیگه . انگار هیچ چیزی بین ما نبوده که کدورتی به وجود بیاد . یا مثال دیگه اینکه اصلا از رفتار ، گفتار و یا اتفاقی حرص نمی خورم و همه چیز راحت و ساده پیش میره .

اصلا اینطور بگم براتون که انگار همه ساز های دنیا کوک میشن برای به سرانجام خوب و ساده رسیدن زندگی من . باورتون نمیشه من فوق العاده نتیجه مثبت گرفتم از این تمرین . به خاطر اینکه وقتی صبحش بلند میشم جدا از نکاتی که گفتم انگار تعداد زنگخور تلفنم بیشتر میشه و فروش زیاد همراه با رضایت مشتری برام رقم میخوره . در قسمت پایین همین صفحه تجربیات بیشتری رو براتون مینویسم .

 

امیدوارم در کنار سلامتی ، اتفاقات خوبی که تصورش رو نمیکنید سر راهتون قرار بگیره

و مثل من شگفت زده بشید .

 

مطالب تکمیلی

  • تغییرات شرایط به سمت درست

    • یکی از اتفاقاتی که افتاد و برام عجیب بود اینکه به طور حیرت انگیزی دانشگاه در اون رشته ای که خیلی دوست داشتم قبول شدم .
    • تغییر احساس ها به نوع خوب و خوشبختی که خود به خود ایجاد میشه و خودمون به زور ایجادش نمیکنیم .
    • ارتباطات خانوادگی و جامعه خیلی خوب میشه و اگر کدورتی باشه کامل از بین میره .
  • افزایش موفقیت ها و کارهای به ثمر رسیده من چشم گیر شد

    • کارهایی رو تو این مدت 4-5 ماه تونستم به ثمر برسونم که اصلا در باورم نمیگنجید که واقعا از پس انجامش بر بیام
    • تعداد کارهای انجام شده من نسبت به قبل که اصلا این تمرینات رو انجام نمیدادم بالاتر رفت ، تازه وقت هم اضافه آوردم
  • معنی برکت رو متوجه شدم

    • متوجه شدم که برکت برای پول ، انرژی و زمان یعنی چی !
    • قطعا زمان ما نمیتونه بیشتر بشه چرا که ما 7 روز در هفته فرصت داریم و هر روزمون 24 ساعته اما تو این مدت که این تمرین رو انجام دادم شاید 30 درصد زمان اضافه برام موند و به خانواده و سایر مواردی که هیچگاه فرصتش رو نداشتم رسیدم
    • معنی برکت پول این نیست که فقط مقدار پولمون زیاد بشه بلکه موندگاری پول زیاد میشه . وقتی این تمرینو انجام دادم تازه فهمیدم که این موضوع یعنی چی ، لطفا برای آگاهی از برخی مشاغل و رمزهای موفقیت مانند فرمول نهایی ،  تغذیه حیوانات ، خواص اسپیرولینا در سایت به جستجو بپردازید .
    • و اما برکت توی انرژی آدم یه چیزیه که تا تجربش نکنید نمیتونید درک کنید که من چی میگم . همه تصمیمات و صحبت ها ناخودآگاه درست میشه . تا قبل از انجام این تمرین بار ها اتفاقات بدی افتاد برام به خاطر گفتن یک جمله کوتاه غلط ویا رفتاری اشتباهی که ازم سر زد . اما شگفت انگیزه که انقدر انرژی آدم پاک میشه با انجام تکنیک ریکاوری که ناخودآگاه همه چیز توسط خود آدم درست پیش میره و نتیجه خیلی خوبی از خودش به جا میذاره .
 

با آرزوی سلامتی محسن جاوید