no_cache چگونه درآمد خود را در مدت کمتراز سه سال دو برابر کنید (قسمت اول) | مديريت موفقيت

چگونه درآمد خود را در مدت کمتراز سه سال دو برابر کنید (قسمت اول)

افزایش فروش قسمت اول ماهان تیموری

راهنما 09903337056

راهکار های چگونه درآمد خود را در مدت کمتراز سه سال دو برابر کنید

(قسمت اول)

نحوه افزایش درآمد خودتان، تصویر خود را نقاشی کنید

برای دوبرابر کردن فروش و سود خود در عرض سه سال، موفقیت شرکت خود را مجسم کنید. از ورزشکارانی تقلید کنید که از تصویرسازی همراه با جزئیات و تمرکز عمیق برای دستیابی به اهدافشان استفاده می‌کنند. برای دیدن آینده ای پرقدرت برای شرکت تان از تاکتیک تفکر مثبت » تصویر رنگی «  استفاده کنید. در مکانی ساکت و دور از شرکت، فرض کنید به بازدید شرکت بسیار موفق خود در سه سال آینده رفته اید. سه یا چهار صفحه درباره همه موارد دورو برتان، مناظر، صداها، فرایندها، کارمندان، و نشانه‌های موفقیت بنویسید.

اهداف و پروژه های خود را مهندسی معکوس کنید

  » تصویر رنگی «اهدافی که شرکت به آنها دست خواهد یافت را پیش‌بینی می‌کند و نه روش دستیابی به آ‌نها را. وقتی تصویر رنگی کامل شد، آن را با شرکای کسب وکار خود و سایر حامیان درمیان بگذارید. از کارمندان خود بخواهید آ نرا بخوانند و در بالاترین جایگاه ذهن خود قرار دهند .با استفاده از تحلیل SWOT  و تهیه فهرستی از نقاط قوت و ضعف و تهدیدها و فرصتها، جایگاه فعلی شرکت خود را مشخص کنید. نظرات تمامی کارمندان را جمع‌آوری کنید. سپس برای تبدیل تصویر رنگی خود به واقعیت، از مهندسی معکوس استفاده کنید. اهدافی که شرکت باید در مدت سه سال به آ نها دست یابد را مشخص کنید )دوره‌های طولانی ترمعمولا موثر نیستند.( از آن اهداف به عقب برگردید و پروژه ها یا گام‌های لازم برای دستیابی به آن ها را طراحی کنید. برای هر پروژه برنامه زمانی و اهداف مشترک، قابل اندازه گیری، قابل دسترسی، مرتبط و زمان محور درنظر بگیرید. دیدگاهی مبتنی بر بازگشت سرمایه داشته باشید. فهرستی از درآمدها و سودهای حاصله تهیه کنید. شاخص های خدمات مشتریان و رضایت کارمندان را تعیین کنید. هزینه هایی که باید متحمل شوید، مثل وام جدید، ساعات اضافه کار و غیره را محاسبه کنید. این داده ها را به یک برنامه عملیاتی تبدیل کنید و از همه مراحل مهم سه ساله به زمان حال برگردید و فعالیت های خود را با ترتیب زمانی طراحی کنید.

ایجاد فرهنگی در سطح جهانی

دستیابی به اهداف سه ساله مستلزم داشتن یک فرهنگ قوی مشارکتی است. محیط کاری مشارکتی و متمایز ایجاد کنید. به جو انرژی بخش گوگل فکر کنید. تا جایی که ممکن است فضای کاری مفرحی ایجاد کنید تا کارمندان به هم احساس نزدیکی کنند و بتوانند باهم کار کنند. صفحه « آیا می‌توانید تصور کنید؟» ایجاد کنید تا افراد بتوانند ایده های خود درباره تصویر احتمالی شرکت در سه سال آینده را به آن ارسال کنند. مطمئن شوید که کارمندان خوشحال هستند، زیرا کارمندان راضی برای دستیابی به اهداف شرکت سخت تر کار می‌کنند. به آنها کمک کنید تا اهداف شخصی خود را به نتیجه برسانند. برای آ نها مزایایی مانند مرخصی با حقوق درنظر بگیرید. با هریک از کارمندان مانند شریک ارزشمند کسب و کارتان رفتار کنید. اطاعات مالی را با نیروی کار خود درمیان بگذارید. با پشتکار به کارمندان خود انرژی دهید و آن ها را در کنار خود نگه دارید.

تمرکز و تحمل عمیق

برای رشد سریع، اقدامات متمرکز زیر را انجام دهید:

  • استخدام متمرکز

    برای یافتن و استخدام بهترین کارمندان که دیدگاه‌هایی مشابه شما دارند، از روش استخدام و مصاحبه موثری استفاده کنید. آیا داوطلبان تصویر رنگی شما را مطالعه کرده‌اند؟ یک شرکت موفق، به طور میانگین برای هر جای خالی ۲۵۰ رزومه دریافت کرده و با ۱۶ نفر مصاحبه می کند. در دور اول مصاحبه ها، همه متقاضیان را همزمان گرد هم آورید. سوالاتی مانند سوالات زیر بپرسید: » فیلم موردعاقه شما چیست و چرا؟ « ، « پیچیده ترین پروژه ای که انجام داده اید چه بوده است و چرا » و « بهترین داوطلب در این اتاق کیست و چرا ؟» فرایند مصاحبه این گروه به شما کمک می‌کند تا متقاضیان. دارای مشخصات راهبری و نحوه استفاده مناسب از آن ها در سازمان خود را بشناسید. در مرحله بعد، مصاحبه های دوساعته فردی انجام دهید تا مهارت‌های داوطلبان را ارزیابی کنید. دور دوم مصاحب هها را با فینالیست‌ها برگزار کنید و از بعضی همکاران خود بخواهید که در اتاق بنشینند و سوالاتی بپرسند. به دنبال داوطلبانی باشید که ویژگی هایی مانند تمرکزگرایی، رهبری، هوش احساسی و مهارت‌های میان فردی از خود نشان می‌دهند.
  • ارتباطات متمرکز

    برای آنکه فوق العاده ترین کارمندان، بهترین بازده ممکن را داشته باشند، باید اهداف و فعالیت های شرکت، وظایف آن ها و توقعات ویژه ای که از آن ها انتظار دارید را به طور شفاف با آن ها درمیان بگذارید. ارتباط باکیفیت با گوش دادن فعالانه آغاز می شود. از ابراز مخالفت پرهیز نکنید. محیطی راحت و آزاد برای گفتگو ایجاد کنید.بدون دخیل کردن احساسات، صادقانه درباره هر موضوع مورد مجادله بحث کنید. برای تلطیف مکالمه و ادامه بحث درباره مسائل ناخوشایند ، استفاده از عبارات و سوالاتی مانند:« احساس میکنم که» ،  « شما چه احساسی دارید؟» بازخوردی مناسب به همراه دارد. جلسات متمرکز همه جلسات باید نتیجه داشته باشند. زمان کارمندان خود را با جلسات پیچیده هدر ندهید. برنامه جلسه باثباتی داشته باشید. جلسه را به موقع آغاز کرده و زود تمام کنید. از همه بخواهید که در آن شرکت کنند. این جلسات هدفمند را در فواصل سه ماهه یا سالانه تشکیل دهید. جلسات « هیات مشاوران» که درباره روش دستیابی به اهداف شرکت بحث می‌کنند، جلسات  » بررسی حوزه کسب و کار «برای بررسی نحوه پیشرفت واحدهای مختلف و جلسات روزانه گرو ههای  » دوستانه «کوچک که در آن رهبران نحوه عملکرد شرکت را با  » معیارهای کلیدی «مثبت به کارمندان آموزش می‌دهند. این جلسات دوستانه را با تفریحات گروهی به پایان ببرید.

ماهان تیموری افزایش فروش پارت اول

  • بازاریابی متمرکز

    برای اجتناب از بازاریابی بی فایده، مشتریان احتمالی شایسته ای برای محصولات و خدمات خود درنظر بگیرید. با تهاتری کردن فضای آگهی و زمان پخش تبلیغ، هزینه های تبلیغات خود را کاهش دهید. اگر این کار عملی نیست، برای استفاده از بهترین قیمت‌ها مذاکره کنید. برای اعلام پیام خود با هزینه کم، لوگو و نام شرکت خود را روی لبا سهای خود و کارمندان درج کنید و در هر زمان و هر جایی که می‌توانید آن ها را به نمایش بگذارید. « پارک کردن» نیز تکنیک ارزشمند دیگری است. « خودروهای برند دار» خود را در مکانهای شلوغی پارک کنید تا افراد زیادی بتوانند پیام های تبلیغاتی شما را ببینند. با محول کردن وظایف خاص روزانه به کارمندان، کاری کنید که آن‌ها با اشتیاق در بازاریابی سهیم شوند. در روزهای اولیه تاسیس شرکت گا تجانک، مدیران وظایفی مانند قرار دادن آگهی روی خودروهای پارک شده، برای کارمندان بخش تبلیغات خود درنظر گرفتند. در انتهای روز هر کارمند وظایف انجام شده مثلا: « گذاشتن ۵۰۰ آگهی روی خودروهای پارک شده» را گزارش میداد. ناظران با ارائه فهرستی از وظایف روز بعد، به گزارشات پاسخ میدادند.
  • روابط عمومی متمرکز

    موفقیت شما در تاش برای معروف کردن محصولات وخدمات، به تعریف داستان ها برای رسانه ها بستگی دارد. افراد بخش روابط عمومی استخدام نکنید. به جای آن، فروشندگانی پیدا کنید که از ارتباط با غریبه ها نمی‌ترسند و با امتناع و عدم پذیرش کنار می آیند. داستانهای خود را به سردبیران ندهید، آ نها متخصص رد کردن داستانها هستند. بهترین هدف های شما گزارشگران و نویسندگانی هستند که همیشه با ایده های داستانی جدید کنار می آیند. زوایای احتمالی داستانهای شما شامل موارد زیر است« رویکرد یا استراتژی فروش شما» ، « داستان شخصی کارآفرینی شما» و « داستان هایی درباره کارمندان خاص» داستا‌نهای خود را تلفنی بازگو کنید و از روی متن بخوانید. برای پیگیری‌های بعدی از ایمیل استفاده کنید.
  • بهره وری متمرکز

    نتایج تلاشهای تبلیغاتی و بازاریابی خود را کنترل و ارزیابی کنید. برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه به داده های قاب لاطمینان احتیاج دارید و این همان زمانی است که معیارها یا  «شاخ صهای کلیدی عملکرد» قدم به صحنه می‌گذارند. افراد واحدهای کسب وکار خود را موظف کنید تا مهم ترین معیارها را بررسی کنند. از هر واحد یک نماینده انتخاب کنید تا مطمئن شوید که شرکت به یک  » شاخص کلیدی عملکرد «خاص دست یافته است. وظیفه این فرد باید در ارتباط با این موضوع باشد. برای پیگیری شاخص های کلیدی عملکرد، رنگ های مختلفی برای داده های متفاوت درنظر بگیرید: قرمز برای اهداف از دست رفته، زرد برای کارهای نیمه تمام و سبز برای اهداف محقق شده. شاخص های کلیدی عملکرد خود را حداقل به صورت هفتگی مرور کنید و از کارمندان بخواهید تا گزارش دوهفتگی وضعیت پروژه ارائه دهند.

استفاده از اهرم تکنولوژی

استفاده هوشمندانه از تکنولوژی در دستیابی به اهداف به شرکت شما کمک می‌کند. از همه افراد شرکت بخواهید که از لپ‌تاپ )به دلیل قابل حمل بودن( استفاده کنند.سعی نکنید نرم افزار مخصوص خود را بسازید. به جای آن، بسته هایی نرم افزاری بخرید که کارشناسان برای کسب وکارهایی مانند شما طراحی کرده اند. روی هر میز سه مانیتور قرار دهید تا کارمندان بتوانند کارها، پوشه های داده و تقاضا نامه های بیشتری را همزمان ببینند و پیگیری کنند. دستیارهای شخصی دیجیتال و ارتباطات بیسیم کارایی را افزایش میدهند.

پیشرفت در شرایط رکود

رکود زمان خوبی برای پیشی گرفتن از رقبایی است که بسیاری از آن ها برای تحمل مشکات فعالیتشان را کم می کنند. شما مرتکب این اشتباه نشوید. به جای آن، تیم فروش خود را گسترش دهید.به رقبا حمله کنید. مشتریانی که سودی ندارند، دیر پرداخت می‌کنند و خدمت رسانی به آنها دشوار است را رها کنید. وقتی رقبا تزلزل پیدا می‌کنند، فرصتها را از چنگ آنها درآورید. همیشه مثبت باشید. به یاد داشته باشید که در شرایط سخت، افراد قوی، قویتر میشوند. از پول خود محافظت کنید. هزینه ها را کنترل کنید اما بودجه بازاریابی یا تبلیغات را کم نکنید. اینکار مانند آن است که نفس خود را قطع کنید. مشتریان ثروتمند را شناسایی کنید و روش هایی استراتژیک برای کسب درآمد بیشتر از انجام معامله با آ نها طراحی کنید.