no_cache فرش دستباف ساروق قالیچه ششمتری از روستا | مديريت موفقيت

فرش دستباف ساروق قالیچه ششمتری از روستا

فرش دستباف ساروق خرید روستا خانه مستقیم واسطه

راهنما 09903337056

ما در روستای جیریا اطراف اراک زندگی مکنیم ، این فرش را که ساروق نام دارد همراه با خانواده بافته ایم . این یک فرش ساروق 170 رج است یعنی تراکم بالا دارد ، و بسیار محکم است و هنگامی که روی این فرش راه میروید متوجه میشوید واقعا از فرشهای دیگر محکم تر و بقول معروف آهنین است .

فرش ساروق فوق بخاطر استحکام بالا قابل استفاده در منزل ، فروشگاه و حتی قابل صادرات به کشورهای دیگر مانند حوزه خلیج فارس و کشور های اروپایی و آمریکایی مباشد . من مواد اولیه این فرش را از قم گرفته ام ، چون آن خامه با کیفیت که میخواستم در اراک پیدا نکرده بودم و برای همی به قم رفتم تا مواد اولیه فرش ساروقم را بخرم .

دار قالی و چله کشی را در خانه خودمان انجام میدهیم و بقول معروف تار و پود قالی را همینجا ردیف میکنیم ، مادرم چون وارد است کوجی بندی و هافگذاری را انجام میدهد و خودش زنجیره بافی این قالی را هم انجام داده است . بعدش هم از روی یک نقشه اصیل این کار را شروع کردیم و بافتیم .

این در اصل یک قالیچه دست باف شش متری است ، 312 و 208 سانتیمتری و خیلی زیبا و مجلل در عین حال اصیل است ، انشالله بخرید و در خوشی و هدیه استفاده کنید ، خدا به همه برکت بدهد .