no_cache فرزاد ناظم مدير سايت ياهو مرد ميلياردر ايراني | مديريت موفقيت

فرزاد ناظم مدير سايت ياهو مرد ميلياردر ايراني

فرهاد ناظم میلیاردر ایرانی مدیر فنی سایت یاهو

راهنما 09903337056

 مرد ميلياردر ايراني و مدير سايت ياهو

 امروزه تمامي كسانيكه به نوعي با اينترنت سروكار دارند با نام ياهو به خوبي آشنايي دارند  كه حتي اين نام برايشان در رده نام عزيزانشان قرار گرفته  ، در ميان تمام سايتهاي ارتباطي دو سايت بنام ياهو و گوگل كه از رقباي اصلي هم بشمار ميروند بطور مداوم براي پيشي گرفتن از رقيب خود و در نتيجه همگام شدن با دنياي الكترونيك و تکنولوژی روز و متخصصین مرتبط با بكار گيري متدهاي جديد در  اين عرصه گام بر ميدارند .

بنا به گفته مديران سايت ياهو هم اكنون بيش از 180 ميليون كاربر دارد و درحال حاضر بعنوان يكي از بزرگترين سايتهاي اطلاعاتي در زمينه هاي مختلف تجاري  ،  صنعتي و ... ميباشد  .  قابل ذكر است اين حجم بالاي اطلاعات جز  با حضور و مهارت متخصصان با مليتها و قوميت هاي مختلف در اين دهكده جهاني ميسر نخواه بود . مهندس فرزاد ناظم  46 ساله يكي از اين متخصصان بنام ايراني با مدرك مهندسي كامپيوتر از دانشگاه پلي تكنيك كاليفرنيا ميباشد كه  با مهارتهاي  خود در اين سايت شهره خاص و عام ميباشد و از ژانويه 2002 به طور رسمي مديريت فني سايت ياهو را برعهده گرفته است و توانائيهاي بي نظير او باعث توجه مديران  سايتهاي ديگر براي جذب وي در سايت خود شده است تا از توانائيهاي او به بهترين شكل ممكن بهره ببرندژ .

 مهندس ناظم در سال 1985 فعاليت حرفه اي خود را دركمپاني oracle آغاز نمود و همزمان در كمپاني sydis همکاری مینمود و با پيشرفت بي نظير وي در طي ده سال توانست سمت معاونت رسانه اي اين كمپاني عظيم را بدست بگيرد وهمزمان در دو نقش مديريت كميته فروش ومسئول تقسيمات سرور شبكه اي ايفاي نقش كرد. در سال 1996 بعنوان يكي از اعضاي اصلي مهندسي شبكه در سايت ياهو انتخاب شد و پس از آن در مدت كوتاهي به بخش فني سايت منتقل شد و بطور شگفت انگيزي در مدت كمتر از يكماه به سمت مديريت اين بخش انتخاب شد و به اين ترتيت مسئوليت رسيدگي به كليه امور مربوط به خدمات فني  و فعاليتهاي مختلف سايت را برعهده گرفت .

به اعتقاد برخي از دوستان و همكاران فرهاد ناظم علت اصلي ارتقاء بي نظير ناظم و كسب موفقيت هاي بسيار او ، اتكاء وي به نيروي بشري ميباشد .  وي بر اين باور است كه اگر عده اي در مكاني با تمام توان خود  ، بر روي پروژه اي كاركنند بطور قطع به تمام اهداف خود دست پيدا ميكنند ، وي با اين عقيده در تمامي مراحل زندگي خود كاركرده و به همين علت توانسته سكان هدايت اعضاي تيم خود را بدست بگيرد و به نتايج عاليه دستيابي پيدا كند . فرهاد ناظم معتقد است موفقیت یه این نیست که شما چقدر باهوش هستید و یا در کجا تحصیل کرده اید و یا اصلا تحصیل کرده اید و یا نه ! موفقیت در این است وقتی هدف و یا پروژه یا کاری را بعهده میگرید آن را درست انجام دهید ، زوایا و نکات مختلف را با مشاوره دیگران بسنجید و سپس تصمیم درست و بهنگام بگیرید .

در ژانويه 2002 او مسئوليت نهايي فني سايت ياهو را برعهده گرفت و به فعاليتهاي قبلي خود را وسعت بيشتري بخشيد . در اين زمان وي با افراد متخصصي كه توسط خودش آموزش ديده بودند عهده دار اين سمت شد و با تمامي توان علمي و تخصصي خود تلاش كرد تا ياهو را به كاربران  دنياي اينترنت به خوبي بشناساند  ،  نكته اي باعث حمايت بيشتر مديران ياهو از وي شداين است كه وي با روحيه خستگي ناپذيرش تنها از متخصصاني كه توسط خودش آموزش ديده بودند براي پيشبرد كار استفاده ميكند و از دخالت سرمايه گذاران جهاني كه تخصصي دراين زمينه ندارند در اين مقصد اجتناب ميكند كه البته اين قضيه به مذاق برخي از سرمايه داران خوش نميايد .