no_cache غذای روح ما چطورتأمین می شود | مديريت موفقيت

غذای روح ما چطورتأمین می شود

غذاي روج منبع پاك انرژي

راهنما 09903337056

غذای روح چطور تأمین میگردد ؟

غذای روح و ارتباط آن با مرکز توجه ما

آیا شما به رنگ ، بو ، طعم و فرم ظاهری غذایی که میل میکنید ، اهیمت می‌دهید ؟

آیا شما حاضر هستید گوشت مانده و خراب شده را میل کنید ؟ اگر احتمال بدهید غذا مسموم است ، حاضر هستید آنرا میل کنید ؟

چرا اینقدر مواظب هستیم غذایی که میل میکنیم ، سالم باشد ؟ آیا به همین قدر مواظب غذای روح عزيز و دوست داشتني خود  هم هستیم و اين موضوع را مديريت ميكنيم ؟ ؟ ؟

چقدر مواظب هستید که صحبت و جلسه اي که دارید ، یا اخباری که ميشنويد یا فیلمی که مشاهده ميكنيد در حکم غذای روحتان می باشند ، احساس کارا و باورهای پرقدرت و اثرگذار و پر انگيزه برایتان بوجود آورد؟

چقدر مواظب هستید تنها نقات پر مفهوم و مثبت موضوعات را هر لحظه یافته و به آن توجه بنمایید ؟ چقدر غذاي روحتان برايتان مهم است و به آن توجه داريد ؟

چقدر مواظب هستید تنها در مورد چیزهایی صحبت بنمایید که دوست داريد ؟ يا از اينكه پاي درد دل اين و آن بنشينيد بپرهيزيد ؟آيا براي غدا و خوراك روح خود وسواس بخرج ميدهيد؟

چقدر مواظب هستید هر لحظه موضوعاتي بيابيد كه بخاطرشان از خدا سپاسگذار باشيد ؟

چرا هنگام تناول غذاي جسم خود بسيار دقت ميكنيم و در هر جايي و يا رستوراني غدا نمي خوريم ولي براي غذاي روح خود چندان توجه و ارزش قايل نيستيم؟

چرا وفتي نوبت به مهمترين موضوع در زندگي ما يعني غذاي روح ما ميرسد چندان اهميتي به آن نميدهيم .. اخبار متمركز بر نكات منفي را گوش ميكنيم .. پيوسته گله و شكايت داريم و پاي درد دل همه نشسته و غذاي منفي به روح خود  ميدهيم .. و اين غداي روح ماست كه ما را به تجربه هاي همان گونه هدايت ميكند شايد نميدانيم كه با هر گله و شكايت ما فركانسي به جهان ارسال ميكنيم كه دوباره موجب گله و شكايت و اتفاقات بيشتر ميگردد!!… متوجه نیستیم که هنگامی عضو گروه‌های منفي و ناكارآمد ميشويم ، باورهای نامناسب بوجود مياوريم که غذای روح مان می باشند . اما روش حل اين مشكل چیست ؟

چکار کنیم تا به قدر ای که مواظب ورودی‌های فيزيكي جسم خود و غذاهایی که میل میکنیم هستیم ، مواظب ورودی‌های باورها و ذهن خود و غذای روح که اتفاقات زندگی ما را خلق می‌کنند ، نیزباشیم ؟

من در دوره قانون آفرینش ، روش کارهایی بسيار قوي و كاربردي وچود دارد . درجلسات این دوره با كمك  آیات قرآن و برخي برداشتهاي فیزیک کوانتوم راهكار هاي کیهانی سعادت و خوشبختي را آموزش ميدهم .جالب اينكه خداوند در قرآن این نكات و قانون ها را به ما يادآوري مكند . بارها نكنه فرکانس را در قالب “بما قدمت ایدیهم” را که همان غذای روح است به ما يادآور ميشود:

وَ إِذا أَذَقْنَا النَّاسَ رَحْمَهً فَرِحُوا بِها وَ إِنْ تُصِبْهُمْ سَیِّئَهٌ بِما قَدَّمَتْ أَیْدیهِمْ إِذا هُمْ یَقْنَطُونَ (سوره روم آیه ۳۶)

هنگامى که رحمتى به مردم بچشانیم به آن شاد مى‏شوند و اگر به خاطر آنچه که پیشاپیش انجام داده‌اند ، مصیبتى به آن‌ها برسد ناگاه مأیوس مى‏شوند . (۳۶)

ما چه چیزی را پیشاپیش می‌فرستیم ؟ آیا جز این است که فرکانس و افکار را پیشاپیش می‌فرستیم ؟ ؟

بنابراين بسادگي در يافتيد كه اتفاقات و تجربيات زندگي شما حاصل فركانس هايي هستند كه در ذهن و باود خود به جهان ارسال ميكنيد و اين باورها و فركانسها چيزي نيست جز همان غذاي روح شما.. پس مراقب ورودي هاي ذهن خود بخوبي باشيد تا تجربياتي سراسر شادي و ثروت آفرين و آنچه ميخواهيد باشند.