no_cache رهایی از محدودیت ها آنتونی رابینز از کتاب قدرت نامحدود | مديريت موفقيت

رهایی از محدودیت ها آنتونی رابینز از کتاب قدرت نامحدود

رهایی از محدودیت ها آنتونی رابینز قدرت نامحدود

راهنما 09903337056

رهایی از محدودیت ها گزیده ای از آنتونی رابینز کتاب قدرت نامحدود

یکی از بزرگترین مشکلات مردم در راه رسیدن به هدفشان محدودیت های است که در طول زمان در ذهن آنان شکل گرفته . به گفته رابینز مردم تنبل نیستند بلکه بخاطر محدودیتهای پنهان ذهنی اهدافشان را آنقدر کوچک انتخاب میکنند که دیگر این اهداف کوچک به اندازه کافی در آنها انرژی و شوق تولید نمیکند تا اهداف و خواسته خود را پیگیری کنند .

اکنون قلم و کاغذی بدست بگیرید و شروع به نوشتن رویاها و یا خواسته ها و آروزهای خود کنید . این سوال مهم همیشگی من است : اگر میدانستید که شکست نمیخورید دست به چه کارهایی میزدید ! چه رویا و خواسته هایی داشتید ! اکنون اینگونه باشید و گویی که شکست نمیخورید و به رویا و هدف خود میرسید ، بنویسید ، ده یا پانزده دقیق وقت بگذارید و خواسته و رویا و هدف خود را یاد داشت کنید . خانواده و امکانات منزل ؟ وقت کافی برای استخر و تفریح ؟ خرید فلان اتومبیل و غیره ..

اکنون بدانید این اهداف و خواسته ها برای شما پاک و مقدس هستند و شما را از شر و بدی بدور نگه میدارند و حتما باعث میشوند شما از روی ناچاری دست به کارهای ناثواب نزنید . در حالی که اهداف را روی کاغذ مرور میکنید برای هر یک زمانی تعیین کنید . مثلا اگر آموزش زبان انگلیسی است یک تا سه سال ، اگر خرید فلان تلویزیون برای منزل است مثلا 6 ماه ، اگر راه اندازی یک کارگاه برای کار است نسبت به آن که حس میکنید  زمانی تعیین کنید .

سپس به اهداف خود امتیاز اهمیت دهید ، و از میان خواسته ها و رویاها و اهداف چهار تا از با ارجحیت ها را انتخاب کنید . تونی رابینز میگوید ممکن است برخی خواسته های شما کوتاه مدت باشند مثلا تا کمتر از یکسال باید به آنها برسید ، و برخی ممکن  است طولانی مدت باشند . اکنون این چهار هدف را در صفحه جدیدی یادداشت کنید ، جلوی هر کدام بطور کوتاه شرح دهید وقتی به آن هدف دست میبابید چگونه است ! آیا حس خاصی خواهید داشت ، آیا رنگ و یا بوی خاصی و خلاصه واقعا شرح دهید رسیدن به آن هدف یعنی چه و چقدر به شما انرژی میدهد .

حال برای هر کدام از اهداف شروع کنید و راه کارهای ساده و خیالی برای شروع بنویسید ، جالب اینجاست که تقریبا تمام نقشه کارها در طول زمان تغییر میکند ! یعنی لازم نیست نقشه شما دقیقا برای اهداف شما درست باشد ، بلکه چیزی که مهم است باید یک نقشه و راه کار و یا گامهای خیالی و ساده برای رسیدن به اهداف بنویسید تا ناخودآگاه شما بداند باید دست بکار شود . و البته در طول مسیر رفته رفته نقشه و گامهای رسیدن به هدف بهتر و کاملتر و واقعی تر خواهند شد .

هفته ای چند روز به ورقهای اهدافتان بنگرید و اینکه چه حس و لذت و نیز قدمهایی برای رسیدن به آن رویاها و اهداف را دارید با خود مرور کنید ، بدانید مرور و تکرار سلطان ناخودآگاه شماست .

برای تهیه و خرید جزوه های خلاصه نکات کاربردی و کارشناسی کتاب قدرت نامحدود آنتونی رابینز لطفا به این صفحه مراجعه نمایی . خلاصه جزوه های کاربردی راهی است مناسب برای شما که فرصت چندانی برای مطالعه ندارید .