no_cache دکترحلت استاد آموزش موفقیت | مديريت موفقيت

دکترحلت استاد آموزش موفقیت

دکتر احمد حلت روانشناسی موفقیت

راهنما 09903337056

استاد احمد حلت مدرس آموزش راه موفقیت

استاد احمد حلت در سال 1341 در تهران متولد شده است . ایشان دبیرستان را در رشته ریاضی فیزیک به پایان رسانده و سپس در رشته روانشناسی در دانشگاه ادمه میدهند . وی همچنین در سایر کشورها نیز به تحقیق و تحصیل در زمینه روانشناسی بوده و عضویت هیئت عملی دانشگاهی هم بوده اند .

سمینارها و کنفرانس های احمد حلت و درجه انگیزشی بالای وی خیلی زود این استاد آموزش روشها و تکنیک های موفقیت را آشنای ایرانیان کرد . سمینار ها و آموزش هایی مانند آموزش سه راه بزرگ موفقیت ، تولد کودک درون ، عادت ها و آرزو ها ، عبور از قانون راز ، معجزه باور بر روی مخاطبین تاثیر سازنده و مثبت داشته است . استاد حلت همچنین از سایر ملزومات تکنیکی در سلسله و راه موفقیت قافل نبوده و برای مثال از آنجا که در عصر حاضر انسان موفق بدون مطالعه قابل تصور نیست ، ایشان موسسه تند خوانی حلت را تاسیس نموده و در راه ارتقا مفهومات و معلومات بیننده و شنوده هایش گام بلندی برداشته است .

کتاب ها و تراک های mp3 صوتی احمد حلت از فروش خوبی برخوردار بوده است . کتابهایی مانند ویتامین های عشق و موفقیت ، همه راز موفقیت و اعتماد بنفس در چهل روز از این دست میباشند . بیوگرافی احمد حلت و اینکه احمد حلت کیست حقیقتا در این چند سطر خلاصه نمیشود . شما عزیزان با مطالعه مطالب کاربردی و مدیریتی در زمینه روانشناسی موفقی در پایین همین صفحه بیشتر با این استاد ارجمند و سبک کار و تدریس ایشان مانند تعامل با انرژی مثبت بیوریتم ، انس خواهید گرفت . یاد خدا آرامش دلهاست .




.. استاد حلت نگاهی به بیوریتم - برج میلاد دکتر احمد حلت در سمینار انرژی مثبت را یاختصار به بیوریتم اشاره کردند . و نیز راهکارهایی برای افزایش انرژی روزانه شما در این زمینه نشان داده اند . در سالهای شروع قرن بیستم میلادی روانشناس اتریشی دکتر هرمان سو بودا  در پی آزمایشها و تحلیل ها متوجه تکرار یا همان چرخه‌ای ...ادامه مطلب

یا همان چرخه‌ای در حالات روحی و جسمی بیماران میگردد . این چرخه نشان میداد که مراجعین وی در طول یک دوره زمانی یا همان سیکل دچار و بهتر بگوییم دارای یک سری سیر صعودی قابل پیشبینی در قدرت های حسی و ادراکی خود میشدند و سپس به همان ترتیب در دوره زمانی سیر نزولی به سمت کم انرژی شدن و کم شدن قدرت حسی و ادراکی آنها را میتوان پیش بینی نمود . طبق آن تحقیق اندرز آهنگ یا بیوریتم دارای چهار مرحله میباشد که هر کدام به مانند موج سینوسی چرخه بالا رفتن و پایین آمدن خود را دارد . بدین ترتیب دکتر پژوهشگر متوجه شد بیماران وی گاهی حال بسیار خوبی دارند ولی گاهی برعکس حال ناخوبی دارند . وی توانست موضوع را به چهار گروه تقسیم کند . اول - حال فیزیکی در بیوریتم دوره سیکل فیزیکی 23 روز میباشد . همانطور که میدانید ما بطور نرمال صبح که از خواب بر میخیزیم یک توان فیزیکی داریم و آن را حس میکنیم . اگر بطور ساده و روان بگویم بدن ما گاهی در مقابل بیماری ها بسیار قوی است و گاهی نیز برعکس یک سرماخوردگی جزئی حال ما را بد میکند. و نیز هماهنگی های فیزیکی بدن ، صحت و دقت کارهای فیزیکی بدن از مواردی هستند که در سیکل زمانی این دوره شما شاهد سیر افزایشی و بهبود و سپس سیر نزولی آنها خواهید بود دوم - حال احساسی این دوره بر روی سیستم عصبی ما کاملا اثرگذار میباشد ، جالب اینجاست که خانم ها بسادگی متوجه تغییرات این سیکل در بدن خود میباشد . سوم - ادراکی سیکل ادراکی بواقع از سلولهای مغزی سرمنشع گرفته و نیروی تصمیم گیری ، یادگیری منطق ، قضاوت و از این دست را در بازه زمانی 33 روزه تحت تاثیر قرار میدهد . چهارم - شهودی در سیکل شهودی توانایی های معنوی ، ادراک ناخودآگاه و غرایز و بطور کلی از این دست در دوره زمانی 38 روزه تحت تاثیر خواهند بود . اکنون نکته اینجاست که با شناخت این چهار سیکل در بدن خود میتوانید طوری برنامه ریزی کنید که کارهای مورد نظر را در اوج توانایی خود انجام دهید ، و به واقع بهره وری از روح خودتون و احساس و فکر خودتود را بالا برده و افزایش دهید . به واقع حتی میتوانید ریتم بیوریتم خود را تغییر داده و هنگامی که ضروری است انرژی های خود را افزایش دهید ، بر دیگران اثر گذار باشید ، رابطه مناسب برقرار کرده در لحظاتی در عمق دلها نفود کنید .