no_cache خواص اسپرولینا چیست چه فوائدی دارد | مديريت موفقيت

خواص اسپرولینا چیست چه فوائدی دارد

خواص اسپیرولینا چیست فوائد مصرف

راهنما 09903337056

در این بخش می خواهم بگویم که چرا باید از اسپرولینا استفاده کنیم ، خواص اسپرولینا چیست و حتی آن را در کشور خود جا بیاندازیم .  این روزها اکثر افراد از غذای آماده استفاده می کنند که فاقد مواد مغزی است و همینطور افراد زیادی دچار سوء تغذیه شده اند . برخی هم به بسیاری از غذاها آلرژی داشته یا حتی برخی از کودکان تمایلی به گوشت ندارند ، البته خوب است بدانید در میان بیش از سی هزار جلبک شناخته شده  اسپیرولینا کلرلا در زمره مناسب ترین آنها بصورت خوراکی میباشند .

دلیل بسیاری از بیماری ها به دلیل فقدان مواد مغزی لازم در بدن بوده که باعث شده بدن عملکرد خود را به خوبی انجام ندهید و دچار ضعف و بیماری شود . از این رو تعداد بسیاری افراد غذه تیرویید آنها به خوبی کار نکرده یا بسیاری از خانم ها دچار کم خونی و تعدادی نیز دچار چاقی یا اضافه وزن هستند ، افرادی زیادی هم در سن های پایین یا حتی افراد مسن نیز از فشار خون یا دیابت رنج می برند ، راز موفقیت در سلامتی جذب مواد اولیه مغذی مناسب در بدن میباشد .

چین و ژاپن بیشترین تولید کننده اسپرولینا هستند و بخاطر خواص اسپرولینا آنها در غذای خود نیز از این جلبک بسیار استفاده می کنند با توجه به این که افراد این کشور اکثر زمان خو را در حال کار کردن هستند و غذای های  آماده استفاده می کننند از این طریق مواد مورد نیاز بدن خود را تامین کرده و انرژی لازم را برای فعالیت روزانه خود بدست می آورند.

 این طور بگویم قرص یا پودر اسپرولینا به عنوان یک انرژی زای کاملا طبیعی و خدادای برای فعالیت روزانه و زندگی روزمره می باشد که از خواص بسیاری برخوردار است .

اسپرولینا دارای چه مواد معدنی است ؟

از این رو برای تامین پروتین ، فولیک اسید ، پروتین ویتامینB1 , B2 , B3 , B5, B6, B12 و ویتامین E و ید می توانید برای سلامت همیشگی و تامین نیاز بدن به راحتی و با کمترین هزینه از قرص و کپسول های جلبک اسپرولینا استفاده کنید ، البته اگر تازه آن بدستتان برسد یا خودتان بسادگی در منزل اسیپرولینا پرورش دهید که فوق العاده است . برای آموزش چگونگی پرورش اسپیرولینا در منزل و محیط خانگی روی همین لینک کلیک کنید .

فواید اسپرولینا چیست ؟

 اسپرولینا فواید بسیاری دارد بدون آنکه ضرری داشته باشد .

کم خونی ، دیابت ، فشار خون ، چاقی و عمکرد نامتعادل تیرویید از بیشترین بیماری هایی که در جامعه شایع می باشد نام بردم . در واقع کمبود ویتامین B12 خود نیز باعث افزایش سرما خوردگی و در نهایت بیماری های قلبی و ... می شود . همینطور کمبود ویتامین E  نیز باعث ضعف چشم شده و بیماری های چشمی دیگری را به دنبال دارد .

علاوه بر همه ی این خواص اسپرولینا خاصیت آنتی اکسیدانی دارد که باعث جذب مواد معنی در بدن و مانع پیری و ترمیم بافت های بدن شده و به سیستم نظم و دفاعی بدن نیز کمک می کند . اسپرولینا اشتهای اضافه را از بین می برد و باعث لاغری متناسب شده در حالی که پروتئین و مواد مورد نیاز بدن را تامین کرده و بعد از رژیم دچار ضعف و ناتوانی نخواهید شد .

اسپرولینا برای کسانی که نقرص دارند و نمی توانند از گوشت استفاده کنند بسیار مفید است و همینطور کسانی که گیاه خوار بوده و برای تامین پروتیین مورد نیاز بدن خود می توانند از پودر اسپرولینا در سالادها و غذای خود استفاده کرده و از خواص آن بهره ببرند .

 از این رو هر ویتامین ، پروتین و هرچیزی که بدن دچار کمبودش شود نیز باعث بیماری شده که شما به راحتی از این طریق می توانید در سلامت کامل به سر ببرید بدون ینکه سالانه کلی پول دارو های شیمیایی داده و باز هم آن بیماری در ما به وجود خواهد آمد زیرا که دوباره بدن دچار کمبودهایی شده و  یا نظم سلولی بدن از بین رفته .

اسپرولینا برای زیبایی و شفافیت پوست و مو ، رشد و استحکام ناخن بسیار مفید بود . و همینطور سیاهی دور چشم را از بین می برد . چشم را براق تر و سفیدی چشم را شفاف تر می کند.

این نکته را در نظر داشه باشید اسپرولینا با اینکه بسیار مفید بوده ولی بهتر است اندازه و مقدار مورد نیاز بدنتان توسط پزشک تعیین شود ، زیرا هر چیزی در بدن نیاز به تعادل دارد .

چگونه از جلبک اسپرولینا استفاده کنیم ؟

پودر و قرص اسپرولینا را می توان مثل قرص های دیگرخورد و همینطور می توان در غذای خود و در دسر های و سالاد ها از آن استفاده کرد .