no_cache خاصیت جلبک اسپیرولینا چرا گیاهی ارزشمند است؟ | مديريت موفقيت

خاصیت جلبک اسپیرولینا چرا گیاهی ارزشمند است؟

خاصیت جلبک اسپیرولینا کلرلا پودر قرص

راهنما 09903337056

خاصیت جلبک اسپیرولینا و کلرلا برای متخصصین و دانشمندان پر واضح میباشد و لی برای افراد عادی هنوز نامی ناشناخته و فانتری میباشد .برخی افراد برای بدست آوردن چیزی احساس می کنند باید کار زیادی انجام دهند یا برخی برای درمان بیماری یا بهتر شدن حالشان فکر می کنند باید هزینه ی زیادی خرج کنند یا داروهای عجیب و غریب و بد مزه ای استفاده کنند تا حالشان خوب شود حتی بعضی ها هم هستند که می گویند هر چه دارو تلخ تر و بد مزه تر تاثیر گذاری آن بیشتر است . یا هرچی ترکیبات دارو عجیب غریب تر پس تاثیر آن بیشتر است.

یکی از مشکلاتی که فضا نوردان داشتند این بود می خواستند روی کاغذ چیزی را بنویسند به دلیل نبود جاذبه نمی توانستند از خودکار استفاده کنند برخی آمدند کلی فکر کردند و زمان گذاشتند تا خودکاری طراحی کنند که در نبود جاذبه بتوان با نوشت. یک فردبا یک  روش بسیار ساده و با استفاده از چیزهایی که وجود داشت این مساله را برطرف کرد . در واقع او بسیارهوشمندانه از مداد استفاده کرد. الان باور برخی افراد اینگونه است که برای بدست آوردن هر چیزی باید بسیار تلاش کنند با اینکه نیازی به کارهای  سخت و پیچیده نیست ، بواقع شما را به خواص اسپیرولینا آشنا میکنم .

این ندا را به شما می دهم که شما بدون هیچ هزینه ی اضافه ، کار سخت و استفاده از قرص ها و دارو های مختلف می توانید بسیاری از بیماری هایتان را درمان و از بسیاری از بیماری ها نیز پیشگیری کنید . برای این منظور کافی است کمی به طبیعت اطراف خود نگاه کنید و آن را بیشتر بشناسید و از نعمت هایی که وجود دارد بیشتر قدردان و شکر گذار باشیم .

 آنچه که با آن بسیاری از بیماری ها درمان و بسیاری از شغل ها به وجود آمده و به آن نیاز دارند جلبک است و بخصوص خاصیت جلبک اسپیرولینا و کلرلا .جلبک گیاهی است که تمام راه حل ها درونش نهفته . گیاهی است که بسیار دیده اید ولی خیلی راحت از کنار آن بدون توجه گذر کرده اید .

جلبک در کجا پیدا می شود؟

اکثر افراد با جلبک آشنا هستند . جلبک ها در ساحل ، روی برکه ها در جنگل ها و جاهای مرطوب و مختلفی وجود دارند . اما هیچ گاه آن را به عنوان یک دارو یا یک منبع غذایی به آن نگاه نکردیم در صورتی که این جلبک ها منبع غذایی بزرگی است  که برای زیبایی ، لاغری ، خوراکی ، و در صنایع مختلف از آن استفاده می شود.

اگر بخواهم فقط از خواص این نعمت بزرگ الهی برای شما بگویم شاید 24 ساعت زمان برای آن کم باشد . و اگر از خواص آن بدانید دیگر نمی توانید از کنار آنها راحت بگذرید .

کاربردهای جلبک چیست؟

اگر کمی هوشمندانه تر به آن نگاه کنید می بینید همین گیاه به ظاهر ساده و معمولی شغل های مختلفی را به وجود می آورد و چه صنایعی به وجود این گیاه وابسته است . می دانستید در شیری ، خامه ، ماکارانی ، شیرینی های خامه ای و ... از جلبک در آن استفاده شده ، حتی در برخی از غذاهایی که میل می کنید. در کیف وکفش چرمی که استفاده می کنید در پروتز دندان از جلبک استفاده می شود و حتی وجودمان به جلبک وابسته است چون آبهای فاضلاب توسط جلبک تصفیه می شوند.

تمام نگرانی هایتان را از بین ببرید .

اگر شما جلبک را در برنامه ی غذایی خود وارد کنید 80 درصد از بیماری ها را از خود دور کرده اید. دیگر نیاز نیست نگران آینده باشید که فشار خون شما افزایش یابد و یا دچار دیابت شوید و حتی کم خونی بگیرید یا همیشه خسته ، کسل و بی انگیزه باشید .

دیگر از نوشیدنی های انرژی زا استفاده نمی کنید .

 هیچ نگرانی بابت اینکه فرزندتان گوشت استفاده نمی کند و یا دچار ضعف و لاغری است ندارید . دیگه نیازی نیست انواع صابون ، کرم ها یا قرص ها را برای ازبین بردن جای جوش و لکه ها یا کرم های ضد چروک استفاده کنید و نگران این باشید که آیا برای شما سازگار است یا خیر.

در خاتمه خاطر نشان میشوم در میان جلبکها بسیاری مانند کلرلا گیاهی میباشند که در واقع ریشه تمامی گیاهان حال حاضر دنیا همان کلرلا با بالاترین درصد کلرولفیل میباشد ، اما جبلک اسپیرولینا بواقع یک باکتری با خواص گیاهی میباشد که این بر خاصیت جلبک اسپیرولینا نیز افزوده است بطوری که با کمک نور خورشید فوتوسنتز انجام میدهد . اسپیرولینا را این روزها هم بصورت قرص و هم پودر استفاده میکنند ، اما عالترین نوع آن که سلامتی و حال و انرژی شما را دگرگون میکند تازه آن نیز هست که بسادگی یک آکواریوم در منزل میتوانید خودتان آن را تولید کنید برای کتابچه راهنمای حرفه ای پرورش اسپیرولینا در محیط خانگی به این صفحه بروید .