no_cache تولید چمدان و ساک تراول – راهنما شبکه یک | مديريت موفقيت

تولید چمدان و ساک تراول – راهنما شبکه یک

راهنما 09903337056

تولید چمدان و ساک تراول - راهنما شبکه یک

این رشته تولیدی میتواند شامل تولیدات چمدان ، ساک تراول و نیز ساک باشد . بگفته کارکنان این صنف به شکر خدا بازار برای تولید و فروش چمدان و ساک تراول خیلی خوب میباشد و حتی میتوان روی صادرات آن نیز حساب کرد . در این حرفه میتوان حتی با 10 میلیون سرمایه نیز کار را بصورت کوچک شروع کرد . البته برای شروع راحت تر بچه های کارگاه میگویند بهتر است حداقل با 25 میلیون تومان سرمایه کار را شروع کنید . با این سرمایه میتوانید سه عدد چرخ ، ابزار اولیه مانند میز و نیمکت و لوازمات دیگر و نیز خرید مقداری جنس تا استارت کار زده شود را تهیه کنید .

 با تجربه های بازار میگویند اصل سرمایه بواقع خود شخص میباشد و پول بتنهایی کارآیی ندارد . گاهی کار تولید چمدان مثلا برای حجاج است که در نتیجه جنس باید آنقدر بادوام باشد که تا سفر مکه و برگشت نیز مسافران را همراهی کند . در نتیجه اول کیفیت ، دوم کیفیت و بعد بازار هدف . در مجموع کلید موفقیت کیفیت تولید ، خلاقیت و تشخیص نیاز امروز مشتری میباشد .

تولید کننده چمدان با تجربه میگوید هر کاری را جاهای خاصی میخرند ، اینطور نیست که یک کار رو همه جا بخرند . مثلا کار با کیفیت خوب را میتوان در بازار منوچهری ارائه کرد ، کیفیت معمولی باشد میتوان آن را در بازار های دیگر مثل چهاراه سیروس در برخی از پاساژها ، سه راه مشیر خلوت که بازار قدیمی این صنف نیز میباشد و بازار سراج ها ارایه داد . بهترین راه برای فروش مراجعه حضوری و نشان دادن نمونه کار در بازار های مرکزی چمدان است .

گرفتن مجوز برای تولید چمدان مشکل نیست ، اتحادیه صنف سراج ها در هر استان که باشید به بازدید محل می آید و در صورت توانایی تولید مانند لوازم تولید و محل تولید و نیز یک نامه عدم سوء پیشینه ، به سادگی به شما مجوز میدهند . مکان کار میتواند تجاری باشد و یا اگر هم تجاری نباشد باید استیجاری رسمی باشد .

به گفته مردم مصرف کننده یک چمدان و یا ساک باید از لحاظ کیفیت با جنس خارجی رقابت کند و از نظر ظاهری نیز ظاهر جذابی داشته باشد . از نظر دوخت و ساخت مناسب بوده و جنس مواد بکار رفته در آن مرغوب باشد و در نهایت از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه باشد یعنی دست کم از مشابه خارجی آن گرانتر نباشد .

تولید کننده میگوید در واقع خریدار چندان نمیتواند از کیفیت واقعی سر در بیاورد و بیشتر از روی ظاهر کار قضاوت میکند . البته یه چمدان خوب باید اسکلت بندی خوبی داشته باشد ، جنس خوبی در آن مصرف شده باشد ، نوع زیپ و یراقی که بسته شده باید واقعا کیفیت خوبی داشته باشد . برای طرح نوی کار افرادی که با ثابقه و تجربه هستند میتوانند از کارهای بهتر الگو برداری کنند و در واقع سلیقه شخصی نیز در آن دخیل است که بتواند کمی با کار باصطلاح بازی کند و طرح دلخواه را در بیاورد . معمولا در این کار اسکلت ها نزدیک و شبیه به هم میباشند و شاید بیش از دو یا سه اسکلت بیشتر وجود نداشته باشد . الباقی بر میگردد به رو و سینه کار که فردی که طرح نو در میاورد باید از ذوق و سلیقه خود سود برده و طرح زیبایی رو کار بگذارد .

برای فروش معمولا خرید اران بصورت چک و غیر نقدی کارها را میپذیرند . در بازار این کار رسم بر این است که چک دو یا سه ماهه میدهند و بهر حال تا چک نقد شود و جنس جایگزین برای تولید بخرید کمی زمان میبرد ، در نتیجه هر چه سرمایه در گردش کار نیز بیشتر باشد فرصت تولید و فروش بیشتری نیز خواهید یافت . با حدود بیست و پنج میلیون تومان سرمایه میتوان به درآمدی بین سه تا هفت میلیون تومان در صنف تولید چمدان و ساک مسافرتی و ساک خوشبین بود . البته درآمد به خود فرد هم بستگی دارد و نه اینکه هر کارگر جدیدی شروع به تولید کند همه آنها درامد مساوی خواهند داشت . به پشت کار دقت و حس گرفتن مشاوره از دیگران و نیز نحوه مدیریت آن فرد بستگی دارد . حال این مدیریت میتواند از خانواده و یا محیط کار قبلی آموخته شده باشد و یا از جایی مانند سایت مدیریت آسان موفقیت آموزش دیده باشد .