no_cache تمرین و تکنیک قوی برای قانون جذب و حس مثبت در طی روز | مديريت موفقيت

تمرین و تکنیک قوی برای قانون جذب و حس مثبت در طی روز

راهنما 09903337056

یک تمرین و تکنیک قوی برای قانون جذب و حس مثبت طی روز

در اینجا شما با شاید از قویترین تمرینات قانون جذب آشنا میشوید و بسادگی متوجه میشوید که چرا برخی انسانهای موفق همواره از کوچکترین فرصت استفاده میکنند تا به دیگران خدمت برسانند ، و شما نیز بدین وسیله از کائنات انرژی مثبت به مراتب بیشتری دریافت و نیز سیگنال های مثبت بسیار قوی ارسال کنید و بدین سان زندگی و هستی خود را ذره ذره بخدمت بگیرید و به هرآنچه در ذهند دارید برسید . براستی عبادت یعنی خدمت به خلق .

سالها پیش که در کلاسهای موفقیت و قانون جذب شرکت میکردم استاد آن روزگار میگفت بچه از حالا صبح که از خواب بیدار میشوید با خود بیاندیشید  و نیت کنید که امروز خدمت کنید و به یکی خیر برسونید ، فردی رو پیدا کنید که بتونید براش یه کاری انجام بدهید ! با خودتان بیاندیشید که من چه کاری میتوانم انجام دهم ؟ اصولا دو کار میتوانیم انجام دهیم یا به جهان هستی بگوییم ای جهان هستی یک چیزی به من بده ، و یا بگوییم امروز من چه چیزی میتوانم به جهان هستی  بیافزایم .

صبح بگویید ای جهان هستی من آمده ام که چیزی بر تو بیافزایم ، من خیر دنیا را میخواهم و برای همه خوبی میخواهم . و صبح را اینگونه آغاز کن و این نیت در خودت متجلی کن، با خدای خودت عهد ببند که من یک خدمت گذار خوب میخواهم باشم ، میخواهم شروع کنم ، حرکت کنم و بدین سان حرکت کن.

بعد از اون روز کلاس بچه ها رفتیم تا دو یا سه هفته بعد که برگشتیم همکلاسی هایی که پا از تئوری فراتر گذاشته و بطور عملی تمرین رو انجام داده بودند هر کدام شاهد اتفاقات غیر مترقبه و عجیبی شده بودند . و تویی که اکنون این مطلب رو پیگیری میکنی برای تو هم میتواند از این دست اتفاقات خوب پیش بیاید کافیست شروع کنی همانطور که بارها برای خود من نیز پیش آمده است. وقتی که من و تو در دل نیت خیر داریم و میرویم که به جهان هستی و خلق خدا خدمت کنیم اتفاقات عجیب شروع میشوند . اون وقته که همه میگن طرف مهره مار داره ، دست به خاک میزنه طلا میشه .

وقتی که تو نیست خدمت رساندن داری در آن لحظه عالی ترین نوع مثبت رو به جهان هستی سیگنال میفرستی . بارها شده من به نیت کار خیر با سیگنال خوب شروع کردم جالب اینجاست در اون لحظه جهان هستی هم از تو میپرسه که من برای تو چه میتوانم انجام دهم ؟ یعنی وقتی تو خیر رسون میشه خیر های دیگرون رو هم میدن تا تو به اونها برسونی ، کوپن خیر ها رو میدن تا تو تقسیم کنی . تو میشی مرکزی که خوبی ها اول به طرف تو میاد چون در واقع تو خوبی برای همه میخواهی

این یکی از قویترین تکنیکها در قانون جذب است که بنده محمد افلاکی ،  توضیح دادم . میتونین با خدمت کردن به دیگران قانون جذب را عملا به کار بگیرید . شک نکن ، فقط امتحانش کن ، اینقدر فکر های باطل نکنید که من برای دیگران بیگاری کرده ام  یا فلانی داره زور میگه و .. اصلا دوست من دنبال یه فرصت باش که  که بتونی خدمت برسونی. با این دید صبح از خونه حرکت کن که مثلا اگه همسایه ام بنزین تموم کرده ، اگه فلانی کمی بخواد که من شانس بیارم در توانم باشه که بهش خدمتی برسونم . میتونه کمک های غیر مالی هم باشه مثلا مسافری رو به مسیرش برسونی ، هر کاری و خدمت حتی ساده‌ای انرژی رو آزاد میکنه . گاهی یک نگاه محبت آمیز ، یک لبخند ، یک گذشت و بخشش خطای کوچک دیگران  . اگر مترصد این باشید که به گونه حس خوب در دیگران بوجود بیاورید موفق شده اید و این بواقع همان خدمت رساندن به دیگران است .

به قول حضرت سعدی عبادت بجز خدمت خلق نیست به سجاده و تسبیح و دلق نیست . از همین فردا صبح نیت کن ، با خودت بگو امروز چه کار خیر و خوبی میتوانم انجام دهم .

با تشکر از شما بیینده و پیگیری کنند مطالب سایت مدیریت آسان موفقیت ، برای تهیه جزوه کاربردی و خلاصه شده کارشناسی شده جزوه کمیاب قانون جذب به این این لینک بروید .