no_cache دختر هفده ساله میلیونر اشلی کوآلز، درآمد اینترنتی | مديريت موفقيت

دختر هفده ساله میلیونر اشلی کوآلز، درآمد اینترنتی

اشلی کوآلز دختر طراح میلیونر درآمد اینترنتی

راهنما 09903337056

دختر طراح هفده ساله میلیونر  اشلی کوآلز ، درآمد از راه اینترنت

اشلی کوآلز دختر بچه‌ای 14 ساله بود . آیا میتوان در کودکی میلیونر شد ؟ چطور میتوان از راه اینترنت پول درآورد ؟ آیا بدون ارث و میراث هم میتوان به پول رسید ؟ اصلا آیا دختران هم میتوانند میلیونر شوند ؟ اینها سوالاتی بود که اشلی از خود و مادرش میپرسید . چنین دختر نوجوانی یکی از هزاران نفری است که از قاعده جدید بازی کسب و کار سود برد . وقتی اینترنت پا گرفت شکل کسب کار و تجارت قدیمی کم کم عوض شد . اکنون بازاری به وسعت دنیا در اختیار افراد است . فرقی نمیکند کجای دنیا باشید و یا چقدر سرمایه داشته باشید کافیست خدمت خود را به نحوی بدرد بخور به مردم معرفی کنید ، آنوقت حتی اگر درصد کمی از این جمعیت چند میلیاردی خدمت و یا ایده و یا کالای شما را خریداری کنند کافیست تا شما برای همیشه ثروتمند شوید .

اشلی در آن سنین برای خود طراحی کودکانه میکرد و یک روز از مادرش 8 دلار گرفت تا یک سایت برای خودش ایجاد کند . البته از آنجا که در زبان برنامه نویسی وبسایت چندان استعداد نداشت بیشتر اجزا سایت را بصورت free استفاده کرد ، مانند wordpress که از نرم افزار های وب سایب free میباشد . سپس آثار طراحی خود را روی سایتش قرار داد . اما تا مدتها جز دوستان و نزدیکان وی فرد دیگری از سایت بازدید نمیکرد و کسی دیگر به سایت وی علاقه نداشت . از آنجا که افراد موفق همواره در حال ارزیابی و اصلاح مسیر خود هستند اشلی هم همواره فکر میکرد چه باید بکند . روزی در یکی از شبکه های اجتماعی که عضو بود پروفایل خود را به طرز زیبایی طراحی و اجرا کرد . کم کم دوستان و همکلاسیان از اشلی کوآلز خواستند تا پروفایل های آنان را نیز طراحی کند . و این لحظات را همه ثروتمندان میشناسند ، فرصت های آرام و بی سروصدایی که اگر آنها بشناسی پول میشوند ! بدین ترتیب اشلی شروع کرد طراح های مناسب را روی سایت خود قرار داد و از همکلاسی ها خواست تا به روی سایت بروند و طرح مورد علاقه خود را انتخاب و استفاده کنند .

بدین ترتیب رفته رفته بازدید سایت اشلی آنقدر زیاد میشد که در سال 2005 سرور های معمولی قادر به پاسخگویی به سایت وی نبودند و او میبایست یک سرور اختصاصی برای سایتش بگیرد . ولی سرور اختصاصی بسیار گران بود و او تنها بلغ کمی در آن زمان از سایت بدست میاورد . او باز هم به تفکر پرداخت تا از این فرصت ها و تهدید ها استفاده کند . بازدید بالای سایت او میتوانست مکان مناسبی برای تبلیغاتی مانند گوگل باشد . اشلی با خوشحالی و خیال اینکه درآمد تبلیغاتی روی سایت وی ماهانه 50 دلار  ، میتواند بخشی از مشکلات او را حل کند شروع به دریافت تبلیغات نمود . اما هنگامی که در پایان ماه سود 2790 دلاری به حساب وی ریخته شد حتی مادرش هم بهت زده شد که اکنون کودکش از خود مادر درآمد بیشتری دارد .

این دختر خانم با تفکر و استفاده بهنگام از فرصت ها توانست درآمد ماهیانه بیش از هفتاد هزار دلار کسب کند . اشلی یک خانه دو طبقه به قیمت 250 هزار دلار خرید که با مادر و خواهر کوچکش در آن متمرکز هستند . در سال 2006 میلادی کمپانی اینترنتی MySpace پیشهاد خرید پنچ میلیون دلاری سایت اشلی را به او داد ! اما اشلی در جواب گفت چون من این سایت را از صفر و از هیچ شروع کرده ام قصد فروش آن را ندارم . حتی بارها خریدارن پیشنهاد فروش را بالاتر بردند ، اما اشلی قصد فروش نداشت .

اکنون وب سایت آن دختر مبتکر بیش از 7 میلیون بازدید در ماه دارد که بازدید کنندگان بطور میانگین 60 میلیون بار در صفحات وب سایت او به تماشا و مطالعه میپردازند و این فرصت مناسبی برای ادامه نقشه های پولساز اشلی کوآلز دختر هفده ساله است .